Komunikaty PR

Kampania #niedajsięzdefiniować marki Motorola z prestiżową nagrodą Golden Arrow

2023-06-23  |  13:00
Biuro prasowe

23 czerwca 2023 r.: Motorola otrzymała branżową nagrodę Golden Arrow 2023 w kategorii wyzwanie marketera – product launch. Jury konkursu doceniło kampanię #niedajsięzdefiniować promującą, przy współpracy z artystami pokolenia Z, takie wartości jak różnorodność i swoboda wyrażania siebie.

Głównym celem kampanii marki Motorola było uświadomienie opinii publicznej, że szufladkowanie i mylne postrzeganie ludzi bez zgłębiania oraz poznania ich historii, jest w naszych czasach poważnym społecznym wyzwaniem. W przygotowaniu materiałów do kampanii wzięli udział bezkompromisowi artyści młodego pokolenia: Margaret, Tymek, Natalia Nykiel oraz Young Multi. Motorola w ramach #niedajsięzdefiniować stworzyła wraz z artystami cykl filmów wideo, w których opowiadali oni o swoich prywatnych, pozascenicznych pasjach oraz zajawkach i odkrywali nieznane do tej pory fragmenty własnego życia. Materiały były inspiracją dla osób z pokolenia Z, aby podążały własną drogą, nie oglądając się na krytykę oraz brak zrozumienia ze strony innych.

- Wyróżnienie naszej kampanii utwierdza mnie w przekonaniu, że warto czasem wyjść poza schemat. Marketing może mieć swoje pozytywne oblicze i skłaniać nas do refleksji. Cieszę się, że coraz więcej marek korzysta z okazji, aby inspirować, uczyć czy przełamywać schematy – powiedziała Anna Staszyńska, Head of Marketing w firmie Motorola, która miała przyjemność osobiście odebrać nagrodę Golden Arrow 2023 na uroczystej gali 22 czerwca - Pokolenie, do którego chcieliśmy dotrzeć z naszym przekazem, często jest definiowane jako to, dla którego życie wirtualne jest ważniejsze niż realne. To krzywdzący stereotyp. Ambasadorzy, których zaprosiliśmy do udziału w kampanii, to właśnie artyści tego pokolenia. To młodzi ludzie, którzy bez wątpienia osiągnęli sukces i porywają tłumy fanów. Są postrzegani poprzez swój sceniczny wizerunek, lub to jak przedstawiają ich media. Nie zastanawiamy się nad tym, kim naprawdę są.

Kampania #niedajsięzdefiniować towarzyszyła premierze smartfona motorola edge 30 neo jesienią 2022 roku. Przygotowane wraz z ambasadorami marki filmy wideo odnotowały ponad milion wyświetleń na YouTube oraz ponad 18 milionów wyświetleń na TikToku. Za koncept i realizację kampanii w obszarze digital i social media odpowiadała agencja Tigers, natomiast za zakres działań PR agencja Rumour.

Dodatkowe informacje:

  • O konkursie Golden Arrow (strona oficjalna): https://goldenarrow.pl/o-konkursie/
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.