Kampania HELIO zwiększy wiosenną sprzedaż bakalii i mas do ciast
Polski producent bakalii i mas do ciast HELIO przygotował na wiosnę liczne działania cross- mediowe, które obejmą m.in. ogólnopolskie kanały TV oraz tematyczne, a także prasę i internet, w tym media społecznościowe i kanał YouTube HELIO – Bakaliowe Klimaty z nową odsłoną wideo przepisów idealnych na co dzień i od święta.
Wiosenna kampania HELIO ma na celu promowanie najnowszych produktów w ofercie polskiego producenta – miękkich i soczystych, jedynych takich! owoców suszonych So Soft! bez konserwantów HELIO Natura, a także bestsellerowej w okresie wielkanocnym odświeżonej linii mas krówkowych HELIO PREMIUM, wyróżniających się brakiem konserwantów, glutenu i oleju palmowego.
Unikalne produkty zdrowej marki HELIO są niezastąpione w codziennej diecie, jak i w świątecznych wypiekach, dlatego realizowana przez HELIO najnowsza kampania obejmie swym zasięgiem zróżnicowane kanały i formy komunikacji, by wesprzeć sprzedaż sprawdzonych hitów HELIO i nowo wprowadzanych produktów w okresie wiosenno – wielkanocnym. Firma, oprócz zaplanowanych działań promocyjnych, m.in. w telewizji i w prasie, prowadzi intensywną e- marketingową kampanię na swoich profilach społecznościowych, gdzie przy współpracy z popularnymi influencerami, promuje obecnie nową linię miękkich i soczystych przekąsek So Soft! HELIO Natura oraz wielkanocne bestsellery. Z kolei na kanał YouTube HELIO – Bakaliowe Klimaty, polski producent przygotował kolejny cykl modnych wideo przepisów z masami krówkowymi HELIO, zachęcając nas wszystkich do wspólnego pieczenia podczas nadchodzących świąt!
Konsekwentnie budowany wizerunek zdrowej marki HELIO i systematycznie realizowane kampanie mediowe wpisane są w długofalową strategię rozwoju marki, która cały czas inspiruje Polskich konsumentów, wprowadzając do swojej bogatej oferty kolejne nowe, smakowite, naturalnie zdrowe przekąski, jak i zachęca do tworzenia razem z HELIO wspaniałych, bakaliowych wypieków idealnych na co dzień i od święta!

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.