Kampania HELIO zwiększy wiosenną sprzedaż bakalii i mas do ciast
Polski producent bakalii i mas do ciast HELIO przygotował na wiosnę liczne działania cross- mediowe, które obejmą m.in. ogólnopolskie kanały TV oraz tematyczne, a także prasę i internet, w tym media społecznościowe i kanał YouTube HELIO – Bakaliowe Klimaty z nową odsłoną wideo przepisów idealnych na co dzień i od święta.
Wiosenna kampania HELIO ma na celu promowanie najnowszych produktów w ofercie polskiego producenta – miękkich i soczystych, jedynych takich! owoców suszonych So Soft! bez konserwantów HELIO Natura, a także bestsellerowej w okresie wielkanocnym odświeżonej linii mas krówkowych HELIO PREMIUM, wyróżniających się brakiem konserwantów, glutenu i oleju palmowego.
Unikalne produkty zdrowej marki HELIO są niezastąpione w codziennej diecie, jak i w świątecznych wypiekach, dlatego realizowana przez HELIO najnowsza kampania obejmie swym zasięgiem zróżnicowane kanały i formy komunikacji, by wesprzeć sprzedaż sprawdzonych hitów HELIO i nowo wprowadzanych produktów w okresie wiosenno – wielkanocnym. Firma, oprócz zaplanowanych działań promocyjnych, m.in. w telewizji i w prasie, prowadzi intensywną e- marketingową kampanię na swoich profilach społecznościowych, gdzie przy współpracy z popularnymi influencerami, promuje obecnie nową linię miękkich i soczystych przekąsek So Soft! HELIO Natura oraz wielkanocne bestsellery. Z kolei na kanał YouTube HELIO – Bakaliowe Klimaty, polski producent przygotował kolejny cykl modnych wideo przepisów z masami krówkowymi HELIO, zachęcając nas wszystkich do wspólnego pieczenia podczas nadchodzących świąt!
Konsekwentnie budowany wizerunek zdrowej marki HELIO i systematycznie realizowane kampanie mediowe wpisane są w długofalową strategię rozwoju marki, która cały czas inspiruje Polskich konsumentów, wprowadzając do swojej bogatej oferty kolejne nowe, smakowite, naturalnie zdrowe przekąski, jak i zachęca do tworzenia razem z HELIO wspaniałych, bakaliowych wypieków idealnych na co dzień i od święta!

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.