Komunikaty PR

Kampania HELIO zwiększy wiosenną sprzedaż bakalii i mas do ciast

2021-02-23  |  12:00

Polski producent bakalii i mas do ciast HELIO przygotował na wiosnę liczne działania cross- mediowe, które obejmą m.in. ogólnopolskie kanały TV oraz tematyczne, a także prasę i internet, w tym media społecznościowe i kanał YouTube HELIO – Bakaliowe Klimaty z nową odsłoną wideo przepisów idealnych na co dzień i od święta. 

 

Wiosenna kampania HELIO ma na celu promowanie najnowszych produktów w ofercie polskiego producenta – miękkich i soczystych, jedynych takich! owoców suszonych So Soft! bez konserwantów HELIO Naturaa także bestsellerowej w okresie wielkanocnym odświeżonej linii mas krówkowych HELIO PREMIUM, wyróżniających się brakiem konserwantów, glutenu i oleju palmowego. 

 

Unikalne produkty zdrowej marki HELIO są niezastąpione w codziennej diecie, jak i w świątecznych wypiekach, dlatego realizowana przez HELIO najnowsza kampania obejmie swym zasięgiem zróżnicowane kanały i formy komunikacji, by wesprzeć sprzedaż sprawdzonych hitów HELIO i nowo wprowadzanych produktów w okresie wiosenno – wielkanocnym. Firma, oprócz zaplanowanych działań promocyjnych, m.in. w telewizji i w prasie, prowadzi intensywną e- marketingową kampanię na swoich profilach społecznościowych, gdzie przy współpracy z popularnymi influencerami, promuje obecnie nową linię miękkich i soczystych przekąsek So Soft! HELIO Natura oraz wielkanocne bestsellery. Z kolei na kanał YouTube HELIO – Bakaliowe Klimaty, polski producent przygotował kolejny cykl modnych wideo przepisów z masami krówkowymi HELIO, zachęcając nas wszystkich do wspólnego pieczenia podczas nadchodzących świąt!

 

Konsekwentnie budowany wizerunek zdrowej marki HELIO i systematycznie realizowane kampanie mediowe wpisane są w długofalową strategię rozwoju marki, która cały czas inspiruje Polskich konsumentów, wprowadzając do swojej bogatej oferty kolejne nowe, smakowite, naturalnie zdrowe przekąski, jak i zachęca do tworzenia razem z HELIO wspaniałych, bakaliowych wypieków idealnych na co dzień i od święta!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.