Kampania „Tęsknię za biurem” w eterze Meloradia
Już od ponad roku znaczna część pracowników biurowych pracuje zdalnie ze swoich domów i mieszkań. W marcu lider rynku biurowego w Polsce i Rumunii, Globalworth, zainaugurował w Radiu Zet kampanię „Tęsknię za biurem”. Od kwietnia gości ona w 22 polskich miastach na antenie Meloradia. Globalworth zaprasza Polaków do rozmów o tym, dlaczego brakuje nam pracy w biurach i jak home office wpływa na nasze życie i relacje.
W kwietniu i maju kampania Globalworth „Tęsknie za biurem” przenosi się na antenę Meloradia (dawne Radio Zet Gold) – sieci 19 stacji nadających w 22 polskich miastach. Połączymy się ze słuchaczami, aby podzielili się z nami swoimi odczuciami i historiami związanymi z pracą w biurze i nagrodzimy najciekawsze wypowiedzi. Nie zabraknie też rozmów z psychologami i socjologami o plusach i minusach pracy z domu, o tym jak wpływa na nasze funkcjonowanie, rodzinne relacje, efektywność oraz kondycję fizyczną i psychiczną, a także jaki model pracy sprawdza się w dłuższej perspektywie najlepiej.
„Marcowa część naszej kampanii obecna w internecie i na antenie Radia Zet po raz kolejny sprawiła, że ludzie pracujący w domach mogli opowiedzieć nam swoje historie i podkreślić jak bardzo brakuje im interakcji ze współpraconikami i biurowych zwyczajów. Przedłużający się lockdown sprawia, że wiele osób nadal nie może cieszyć się ze wspólnej pracy z koleżankami i kolegami z biura. Dzięki naszej akcji udało się podnieść ludzi na duchu i połączyć ich na radiowej antenie przy porannej kawie. Od kwietnia zapraszamy do słuchania Meloradia, gdzie przez dwa miesiące będziemy prowadzili kolejne aktywności związane z kampanią. Nie zabraknie też tematów poruszanych z ekspertami o tym, czego najbardziej nam brakuje podczas pracy z domu, a także konkursów związanych z tym tematem. Najlepsze historie nagrodzimy ekspresami do kawy, które tak pozytywnie kojarzą się nam z biurowym życiem" mówi Paweł Słupski, Senior PR & Marketing Manager w Globalworth Poland.
Globalworth zainaugurował kampanię „Tęsknię za biurem” (I Miss My Office) na przełomie listopada i grudnia 2020 r. równolegle w Polsce i Rumunii. Wtedy słuchacze warszawskiego Radia Kolor i rumuńskiego Radia Guerrilla przez cztery tygodnie dzielili się swoimi wspomnieniami sprzed pandemii, opowiadając o tym wszystkim, co czyni biurowe życie tak przyjemnym. Akcji towarzyszyły koncerty online z udziałem polskich i rumuńskich gwiazd, takich jak Smolik // Kev Fox, Natalia Przybysz, Dan Byron i The Mono Jacks.
W marcu 2021 r. wystartowała druga odsłona kampanii w Radiu Zet. Jej częścią były rozmowy z psychologami i ekspertami od rynku biurowego oraz ogólnopolski konkurs dla słuchaczy, w czasie którego można było opowiedzieć na antenie swoją historię, za czym z pracy biurowej tęskni się najbardziej i wygrać atrakcyjne nagrody – ekspresy do kawy i vouchery na zakupy w Rossmannie. Kampania spotkała się z bardzo ciepłym przyjęciem i szerokim odzewem wśród biurowej społeczności obu krajów.
Więcej informacji o kampanii Globalworth na stronie www.teskniezabiurem.pl

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Model przewagi gospodarczej polskich firm oparty na taniej sile roboczej się wyczerpuje. Pora na konkurowanie marką i innowacją
Szybki rozwój gospodarczy ostatnich 20–30 lat Polska zawdzięcza dobrze wykwalifikowanej, ale i taniej sile roboczej, dzięki której produkty i usługi z naszego kraju konkurowały ceną z zachodnimi przy nie gorszej, a czasem i lepszej jakości. Ten etap dobiega końca. Polscy pracownicy zarabiają coraz więcej, muszą więc wnieść większą wartość dodaną, by rozwój mógł postępować, a same firmy podjąć walkę o konsumenta z globalnymi markami.
Polityka
Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.
Handel
Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.