Komunikaty PR

KappAhl otworzy się w Libero. Będzie to jedyny sklep marki w Katowicach

2020-02-25  |  09:40
Biuro prasowe
Do pobrania Libero ( 0.69 MB )

Na początku kwietnia znana szwedzka marka powróci na handlową mapę stolicy Śląska. KappAhl, w najnowszym kompleksie handlowo-rozrywkowym w regionie, otworzy sklep w zupełnie nowym koncepcie. Fanów marki z pewnością ucieszy informacja, że będą w nim dostępne wszystkie linie i najnowsze kolekcje, także ta z metką XLNT czy superpopularna i adresowana do najmłodszych, Newbie.

Do wyboru, do koloru

KappAhl to jedna z najbardziej znanych i lubianych sieciowych marek modowych. Obecna nad Wisłą od ponad dwóch dekad nie raz zaskakiwała pomysłowością oraz inspiracjami czerpanymi z najnowszych trendów i wybiegów z całego świata. Projektanci KappAhl słyną z tego, że bardzo zręcznie potrafią łączyć funkcjonalne, klasyczne i zachowawcze podejście do mody z wyrafinowanym, czasem nawet odważnym designem i oryginalnymi dodatkami. To, co wyróżnia skandynawską odzieżówkę – poza wysoką jakością materiałów oraz zrównoważoną produkcją – to doskonałe zgranie kolekcji, dające wiele możliwości łączenia poszczególnych części garderoby w kompletne stylizacje.

Sklep w Libero to dla nas bardzo ważne otwarcie. W Katowicach i miastach po sąsiedzku mamy liczne grono fanów. Postawiliśmy na nowe, bardzo ładne, wygodne i dobrze skomunikowane centrum, które mimo tego, że ma zaledwie kilkanaście miesięcy, to już cieszy się dużą rozpoznawalnością, ugruntowaną pozycją i co najważniejsze, rosnącą z miesiąca na miesiąc liczbą odwiedzających. To właśnie obecnym klientom Libero, ale też tym nowym, zaproponujemy ubrania i dodatki z metką KappAhl, zaprojektowane w zgodzie ze światowymi trendami oraz linie odzieży z produkcji ekologicznej, przyjaznej środowisku – mówi Agnieszka Skrybant-Jaworska prezes zarządu KappAhl.

Lokal KappAhl w Libero Katowice zajmie około 550 metrów kwadratowych. Będzie mieścił się niedaleko głównego wejścia. Przedstawiciele marki zapowiedzieli, że na półkach i wieszakach znajdą się nowości ze wszystkich dostępnych linii. To oznacza, że odwiedzający Libero będą mogli wybierać nie tylko spośród propozycji z dobrze znanych kolekcji Classics, Casual, Hampton Republic 27 czy dziecięcego Kax. W sklepie przy skrzyżowaniu Kościuszki i Kolejowej będzie dostępna także linia XLNT, która w ostatnich latach zyskała spore grono miłośniczek. To moda adresowana do kobiet plus size, noszących ubrania w rozmiarze większym niż 42. W jedynym KappAhl w Katowicach do kupienia będą również ubranka i akcesoria dla niemowląt i maluchów z logo Newbie. Od kilku lat linia skrada serca młodych mam niepowtarzalnym, przemyślanym wzornictwem, często utrzymanym w duchu retro, a także najwyższej jakości ekologicznymi i przyjaznymi środowisku tkaninami.

Libero stawia na modę

Jedyny KappAhl w regionie to silne wzmocnienie oferty modowej Libero. Otwarty 15 miesięcy temu kompleks może pochwalić się pełnym obłożeniem i rosnącą z kwartału na kwartał odwiedzalnością.

Mieć na swoim pokładzie jedyny KappAhl w Katowicach to duże wyróżnienie. Obecność szwedzkiej sieci odzieżowej rozwinie, i tak już interesującą i bardzo różnorodną, ofertę modową. Kwietniowe otwarcie salonu, który zaprojektowano w oparciu o najnowszy koncept aranżacyjny, będzie ważnym wydarzeniem. Miłośnicy KappAhl z Katowic i okolic dostaną wszystko to, na co czekają, czyli ubrania i dodatki ze wszystkich linii regularnych i kolekcji limitowanych – podkreśla Marcin Kopczyk, Senior Leasing Manager z Działu Centrów Handlowych, Echo Investment.

Nowy sklep dopisze się do listy ponad sześćdziesięciu innych lokali z modą, obuwiem i akcesoriami. To właśnie przemyślany dobór marek sprawia, że już od samego otwarcia centrum, oferta modowa dostępna w Libero Katowice charakteryzuje się kompleksowością i różnorodnością. Na modne zakupy obiekt zaprasza wszystkich, niezależnie od wieku czy zasobności portfela. Tych, którzy z modą lubią eksperymentować i szukają najnowszych trendów, ale także tych, którzy poszukują funkcjonalności i ponadczasowej klasyki. I tak na południu Katowic znaleźć można największy w Polsce, dwupoziomowy salon włoskiej Terranovy, przestronny i doskonale zaopatrzony salon Reserved, czy debiutancki sklep eobuwie.pl, w którym zakupy robi się na tablecie, a wybierać można spośród kilkunastu tysięcy, dostępnych na miejscu, par butów. Nowym, ciekawym modowym nabytkiem Libero, jest butik znanej projektantki Evy Minge – FemmeStage – który otworzył się pod koniec trzeciego kwartału ubiegłego roku.

Silnym magnesem przyciągającym do centrum mężczyzn poszukujących klasycznej mody, jest aleja utworzona przez salony wszystkich najbardziej znanych marek: Bytom, Vistula, Lancerto, Lavard, Matik, Kubenz i Pako Lorente.

Inne oblicze rozrywki

Libero jest miejscem spotkań, dlatego zarządzający centrum wyjątkowo dbają w nim o kalendarz atrakcji. Zawsze jest tu miejsce zarówno dla rozpoznawalnych wydarzeń licencyjnych – Klub Małego Kinomana organizowany wspólnie z kinem Helios, spotkania z filmowymi bohaterami czy święto miłośników klocków LEGO – jak również, dla projektów specjalnych, zapraszających do świata muzyki, sztuki, kultury, designu, mody czy sportu. W ubiegłym roku gorące Lato na Placu do Radości przyciągało katowiczan nietypowym festiwalem filmowym o tematyce kulinarnej "Films for Food Festival", teatrem improwizacji, potańcowkami i szkołą tańca latino, czytankami dla dzieci i spotkaniami z aktorami, a także wakacyjną szkołą skimboardingu. Doskonała zabawa – we francuskich klimatach – na Placu do Radości trwała także we wrześniu. Libero zaprosiło na naukę gry i turnieje w bule, spektakle teatru Pijana Sypialnia czy weekend francuskich smaków.

Dobrze znana jest też muzyczna twarz Libero. W ciągu kilkunastu miesięcy na scenie wystąpiły gwiazdy, które razem mogłyby stworzyć line-up niezłego festiwalu. To m.in.: Dawid Kwiatkowski, Margaret, Grubson, PlanBe, Smolasty i Tulia. W centrum dobrze czują się też tik-tokerzy, którzy parokrotnie zapewniali doskonałą muzyczną rozrywkę organizując przy skrzyżowaniu Kościuszki i Kolejowej całodniowe tik-tok campy.

Niech Żyje Libero

Innym flagowym projektem Libero są alternatywne targi, warsztaty i spotkania, które odbywają się cyklicznie. Najpierw we wrześniu do centrum na Niech Żyją Dziewczyny! zjechało kilkadziesiąt młodych, polskich marek założonych i prowadzonych przez dziewczyny. Była moda, sztuka, design, ręcznie robiona biżuteria i naturalne kosmetyki. Później, przed Bożym Narodzeniem, Libero zostało gospodarzem nietypowego, świątecznego kiermaszu. Na Niech Żyją Święta! można było kupić ręcznie robione dekoracje i ozdoby, nie brakowało też pomysłów na oryginalne prezenty od polskich marek i projektantów. W drugiej połowie lutego Libero było współorganizatorem pierwszych na Śląsku targów Niech Żyje Komiks i Ilustracja! Najciekawsze polskie komiksy, ziny, ilustracje, gadżety, a także samych komiksowych twórców można było spotkać podczas dwudniowego eventu.

Lubimy kulturalny i artystyczny, trochę offowy klimat wydarzeń. Dobrze się w nim czujemy. Ale najważniejsze, że polubili go nasi odwiedzający. I co warto podkreślić, konsekwencja w ich organizowaniu pomaga przyciągać do Libero także osoby, które wcześniej nie gościły w centrum – mówi Katarzyna Porębska, manager ds. marketingu, Echo Investment.

Zapraszając w swoje progi autorską modę, sztukę czy wzornictwo, pod koniec ubiegłego roku Libero postanowiło stworzyć przestrzeń dla regularnego sklepu z niszowymi markami. Od listopada na pierwszym piętrze centrum działa Polski Design Pop-up, znaleźć w nim można rzeczy od kilkudziesięciu polskich projektantów i twórców.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.