KappAhl otworzy się w Libero. Będzie to jedyny sklep marki w Katowicach
Na początku kwietnia znana szwedzka marka powróci na handlową mapę stolicy Śląska. KappAhl, w najnowszym kompleksie handlowo-rozrywkowym w regionie, otworzy sklep w zupełnie nowym koncepcie. Fanów marki z pewnością ucieszy informacja, że będą w nim dostępne wszystkie linie i najnowsze kolekcje, także ta z metką XLNT czy superpopularna i adresowana do najmłodszych, Newbie.
Do wyboru, do koloru
KappAhl to jedna z najbardziej znanych i lubianych sieciowych marek modowych. Obecna nad Wisłą od ponad dwóch dekad nie raz zaskakiwała pomysłowością oraz inspiracjami czerpanymi z najnowszych trendów i wybiegów z całego świata. Projektanci KappAhl słyną z tego, że bardzo zręcznie potrafią łączyć funkcjonalne, klasyczne i zachowawcze podejście do mody z wyrafinowanym, czasem nawet odważnym designem i oryginalnymi dodatkami. To, co wyróżnia skandynawską odzieżówkę – poza wysoką jakością materiałów oraz zrównoważoną produkcją – to doskonałe zgranie kolekcji, dające wiele możliwości łączenia poszczególnych części garderoby w kompletne stylizacje.
– Sklep w Libero to dla nas bardzo ważne otwarcie. W Katowicach i miastach po sąsiedzku mamy liczne grono fanów. Postawiliśmy na nowe, bardzo ładne, wygodne i dobrze skomunikowane centrum, które mimo tego, że ma zaledwie kilkanaście miesięcy, to już cieszy się dużą rozpoznawalnością, ugruntowaną pozycją i co najważniejsze, rosnącą z miesiąca na miesiąc liczbą odwiedzających. To właśnie obecnym klientom Libero, ale też tym nowym, zaproponujemy ubrania i dodatki z metką KappAhl, zaprojektowane w zgodzie ze światowymi trendami oraz linie odzieży z produkcji ekologicznej, przyjaznej środowisku – mówi Agnieszka Skrybant-Jaworska prezes zarządu KappAhl.
Lokal KappAhl w Libero Katowice zajmie około 550 metrów kwadratowych. Będzie mieścił się niedaleko głównego wejścia. Przedstawiciele marki zapowiedzieli, że na półkach i wieszakach znajdą się nowości ze wszystkich dostępnych linii. To oznacza, że odwiedzający Libero będą mogli wybierać nie tylko spośród propozycji z dobrze znanych kolekcji Classics, Casual, Hampton Republic 27 czy dziecięcego Kax. W sklepie przy skrzyżowaniu Kościuszki i Kolejowej będzie dostępna także linia XLNT, która w ostatnich latach zyskała spore grono miłośniczek. To moda adresowana do kobiet plus size, noszących ubrania w rozmiarze większym niż 42. W jedynym KappAhl w Katowicach do kupienia będą również ubranka i akcesoria dla niemowląt i maluchów z logo Newbie. Od kilku lat linia skrada serca młodych mam niepowtarzalnym, przemyślanym wzornictwem, często utrzymanym w duchu retro, a także najwyższej jakości ekologicznymi i przyjaznymi środowisku tkaninami.
Libero stawia na modę
Jedyny KappAhl w regionie to silne wzmocnienie oferty modowej Libero. Otwarty 15 miesięcy temu kompleks może pochwalić się pełnym obłożeniem i rosnącą z kwartału na kwartał odwiedzalnością.
– Mieć na swoim pokładzie jedyny KappAhl w Katowicach to duże wyróżnienie. Obecność szwedzkiej sieci odzieżowej rozwinie, i tak już interesującą i bardzo różnorodną, ofertę modową. Kwietniowe otwarcie salonu, który zaprojektowano w oparciu o najnowszy koncept aranżacyjny, będzie ważnym wydarzeniem. Miłośnicy KappAhl z Katowic i okolic dostaną wszystko to, na co czekają, czyli ubrania i dodatki ze wszystkich linii regularnych i kolekcji limitowanych – podkreśla Marcin Kopczyk, Senior Leasing Manager z Działu Centrów Handlowych, Echo Investment.
Nowy sklep dopisze się do listy ponad sześćdziesięciu innych lokali z modą, obuwiem i akcesoriami. To właśnie przemyślany dobór marek sprawia, że już od samego otwarcia centrum, oferta modowa dostępna w Libero Katowice charakteryzuje się kompleksowością i różnorodnością. Na modne zakupy obiekt zaprasza wszystkich, niezależnie od wieku czy zasobności portfela. Tych, którzy z modą lubią eksperymentować i szukają najnowszych trendów, ale także tych, którzy poszukują funkcjonalności i ponadczasowej klasyki. I tak na południu Katowic znaleźć można największy w Polsce, dwupoziomowy salon włoskiej Terranovy, przestronny i doskonale zaopatrzony salon Reserved, czy debiutancki sklep eobuwie.pl, w którym zakupy robi się na tablecie, a wybierać można spośród kilkunastu tysięcy, dostępnych na miejscu, par butów. Nowym, ciekawym modowym nabytkiem Libero, jest butik znanej projektantki Evy Minge – FemmeStage – który otworzył się pod koniec trzeciego kwartału ubiegłego roku.
Silnym magnesem przyciągającym do centrum mężczyzn poszukujących klasycznej mody, jest aleja utworzona przez salony wszystkich najbardziej znanych marek: Bytom, Vistula, Lancerto, Lavard, Matik, Kubenz i Pako Lorente.
Inne oblicze rozrywki
Libero jest miejscem spotkań, dlatego zarządzający centrum wyjątkowo dbają w nim o kalendarz atrakcji. Zawsze jest tu miejsce zarówno dla rozpoznawalnych wydarzeń licencyjnych – Klub Małego Kinomana organizowany wspólnie z kinem Helios, spotkania z filmowymi bohaterami czy święto miłośników klocków LEGO – jak również, dla projektów specjalnych, zapraszających do świata muzyki, sztuki, kultury, designu, mody czy sportu. W ubiegłym roku gorące Lato na Placu do Radości przyciągało katowiczan nietypowym festiwalem filmowym o tematyce kulinarnej "Films for Food Festival", teatrem improwizacji, potańcowkami i szkołą tańca latino, czytankami dla dzieci i spotkaniami z aktorami, a także wakacyjną szkołą skimboardingu. Doskonała zabawa – we francuskich klimatach – na Placu do Radości trwała także we wrześniu. Libero zaprosiło na naukę gry i turnieje w bule, spektakle teatru Pijana Sypialnia czy weekend francuskich smaków.
Dobrze znana jest też muzyczna twarz Libero. W ciągu kilkunastu miesięcy na scenie wystąpiły gwiazdy, które razem mogłyby stworzyć line-up niezłego festiwalu. To m.in.: Dawid Kwiatkowski, Margaret, Grubson, PlanBe, Smolasty i Tulia. W centrum dobrze czują się też tik-tokerzy, którzy parokrotnie zapewniali doskonałą muzyczną rozrywkę organizując przy skrzyżowaniu Kościuszki i Kolejowej całodniowe tik-tok campy.
Niech Żyje Libero
Innym flagowym projektem Libero są alternatywne targi, warsztaty i spotkania, które odbywają się cyklicznie. Najpierw we wrześniu do centrum na Niech Żyją Dziewczyny! zjechało kilkadziesiąt młodych, polskich marek założonych i prowadzonych przez dziewczyny. Była moda, sztuka, design, ręcznie robiona biżuteria i naturalne kosmetyki. Później, przed Bożym Narodzeniem, Libero zostało gospodarzem nietypowego, świątecznego kiermaszu. Na Niech Żyją Święta! można było kupić ręcznie robione dekoracje i ozdoby, nie brakowało też pomysłów na oryginalne prezenty od polskich marek i projektantów. W drugiej połowie lutego Libero było współorganizatorem pierwszych na Śląsku targów Niech Żyje Komiks i Ilustracja! Najciekawsze polskie komiksy, ziny, ilustracje, gadżety, a także samych komiksowych twórców można było spotkać podczas dwudniowego eventu.
– Lubimy kulturalny i artystyczny, trochę offowy klimat wydarzeń. Dobrze się w nim czujemy. Ale najważniejsze, że polubili go nasi odwiedzający. I co warto podkreślić, konsekwencja w ich organizowaniu pomaga przyciągać do Libero także osoby, które wcześniej nie gościły w centrum – mówi Katarzyna Porębska, manager ds. marketingu, Echo Investment.
Zapraszając w swoje progi autorską modę, sztukę czy wzornictwo, pod koniec ubiegłego roku Libero postanowiło stworzyć przestrzeń dla regularnego sklepu z niszowymi markami. Od listopada na pierwszym piętrze centrum działa Polski Design Pop-up, znaleźć w nim można rzeczy od kilkudziesięciu polskich projektantów i twórców.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje
Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Bankowość
Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.
Edukacja
Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.