Komunikaty PR

KappAhl otworzy się w Libero. Będzie to jedyny sklep marki w Katowicach

2020-02-25  |  09:40
Biuro prasowe
Do pobrania Libero ( 0.69 MB )

Na początku kwietnia znana szwedzka marka powróci na handlową mapę stolicy Śląska. KappAhl, w najnowszym kompleksie handlowo-rozrywkowym w regionie, otworzy sklep w zupełnie nowym koncepcie. Fanów marki z pewnością ucieszy informacja, że będą w nim dostępne wszystkie linie i najnowsze kolekcje, także ta z metką XLNT czy superpopularna i adresowana do najmłodszych, Newbie.

Do wyboru, do koloru

KappAhl to jedna z najbardziej znanych i lubianych sieciowych marek modowych. Obecna nad Wisłą od ponad dwóch dekad nie raz zaskakiwała pomysłowością oraz inspiracjami czerpanymi z najnowszych trendów i wybiegów z całego świata. Projektanci KappAhl słyną z tego, że bardzo zręcznie potrafią łączyć funkcjonalne, klasyczne i zachowawcze podejście do mody z wyrafinowanym, czasem nawet odważnym designem i oryginalnymi dodatkami. To, co wyróżnia skandynawską odzieżówkę – poza wysoką jakością materiałów oraz zrównoważoną produkcją – to doskonałe zgranie kolekcji, dające wiele możliwości łączenia poszczególnych części garderoby w kompletne stylizacje.

Sklep w Libero to dla nas bardzo ważne otwarcie. W Katowicach i miastach po sąsiedzku mamy liczne grono fanów. Postawiliśmy na nowe, bardzo ładne, wygodne i dobrze skomunikowane centrum, które mimo tego, że ma zaledwie kilkanaście miesięcy, to już cieszy się dużą rozpoznawalnością, ugruntowaną pozycją i co najważniejsze, rosnącą z miesiąca na miesiąc liczbą odwiedzających. To właśnie obecnym klientom Libero, ale też tym nowym, zaproponujemy ubrania i dodatki z metką KappAhl, zaprojektowane w zgodzie ze światowymi trendami oraz linie odzieży z produkcji ekologicznej, przyjaznej środowisku – mówi Agnieszka Skrybant-Jaworska prezes zarządu KappAhl.

Lokal KappAhl w Libero Katowice zajmie około 550 metrów kwadratowych. Będzie mieścił się niedaleko głównego wejścia. Przedstawiciele marki zapowiedzieli, że na półkach i wieszakach znajdą się nowości ze wszystkich dostępnych linii. To oznacza, że odwiedzający Libero będą mogli wybierać nie tylko spośród propozycji z dobrze znanych kolekcji Classics, Casual, Hampton Republic 27 czy dziecięcego Kax. W sklepie przy skrzyżowaniu Kościuszki i Kolejowej będzie dostępna także linia XLNT, która w ostatnich latach zyskała spore grono miłośniczek. To moda adresowana do kobiet plus size, noszących ubrania w rozmiarze większym niż 42. W jedynym KappAhl w Katowicach do kupienia będą również ubranka i akcesoria dla niemowląt i maluchów z logo Newbie. Od kilku lat linia skrada serca młodych mam niepowtarzalnym, przemyślanym wzornictwem, często utrzymanym w duchu retro, a także najwyższej jakości ekologicznymi i przyjaznymi środowisku tkaninami.

Libero stawia na modę

Jedyny KappAhl w regionie to silne wzmocnienie oferty modowej Libero. Otwarty 15 miesięcy temu kompleks może pochwalić się pełnym obłożeniem i rosnącą z kwartału na kwartał odwiedzalnością.

Mieć na swoim pokładzie jedyny KappAhl w Katowicach to duże wyróżnienie. Obecność szwedzkiej sieci odzieżowej rozwinie, i tak już interesującą i bardzo różnorodną, ofertę modową. Kwietniowe otwarcie salonu, który zaprojektowano w oparciu o najnowszy koncept aranżacyjny, będzie ważnym wydarzeniem. Miłośnicy KappAhl z Katowic i okolic dostaną wszystko to, na co czekają, czyli ubrania i dodatki ze wszystkich linii regularnych i kolekcji limitowanych – podkreśla Marcin Kopczyk, Senior Leasing Manager z Działu Centrów Handlowych, Echo Investment.

Nowy sklep dopisze się do listy ponad sześćdziesięciu innych lokali z modą, obuwiem i akcesoriami. To właśnie przemyślany dobór marek sprawia, że już od samego otwarcia centrum, oferta modowa dostępna w Libero Katowice charakteryzuje się kompleksowością i różnorodnością. Na modne zakupy obiekt zaprasza wszystkich, niezależnie od wieku czy zasobności portfela. Tych, którzy z modą lubią eksperymentować i szukają najnowszych trendów, ale także tych, którzy poszukują funkcjonalności i ponadczasowej klasyki. I tak na południu Katowic znaleźć można największy w Polsce, dwupoziomowy salon włoskiej Terranovy, przestronny i doskonale zaopatrzony salon Reserved, czy debiutancki sklep eobuwie.pl, w którym zakupy robi się na tablecie, a wybierać można spośród kilkunastu tysięcy, dostępnych na miejscu, par butów. Nowym, ciekawym modowym nabytkiem Libero, jest butik znanej projektantki Evy Minge – FemmeStage – który otworzył się pod koniec trzeciego kwartału ubiegłego roku.

Silnym magnesem przyciągającym do centrum mężczyzn poszukujących klasycznej mody, jest aleja utworzona przez salony wszystkich najbardziej znanych marek: Bytom, Vistula, Lancerto, Lavard, Matik, Kubenz i Pako Lorente.

Inne oblicze rozrywki

Libero jest miejscem spotkań, dlatego zarządzający centrum wyjątkowo dbają w nim o kalendarz atrakcji. Zawsze jest tu miejsce zarówno dla rozpoznawalnych wydarzeń licencyjnych – Klub Małego Kinomana organizowany wspólnie z kinem Helios, spotkania z filmowymi bohaterami czy święto miłośników klocków LEGO – jak również, dla projektów specjalnych, zapraszających do świata muzyki, sztuki, kultury, designu, mody czy sportu. W ubiegłym roku gorące Lato na Placu do Radości przyciągało katowiczan nietypowym festiwalem filmowym o tematyce kulinarnej "Films for Food Festival", teatrem improwizacji, potańcowkami i szkołą tańca latino, czytankami dla dzieci i spotkaniami z aktorami, a także wakacyjną szkołą skimboardingu. Doskonała zabawa – we francuskich klimatach – na Placu do Radości trwała także we wrześniu. Libero zaprosiło na naukę gry i turnieje w bule, spektakle teatru Pijana Sypialnia czy weekend francuskich smaków.

Dobrze znana jest też muzyczna twarz Libero. W ciągu kilkunastu miesięcy na scenie wystąpiły gwiazdy, które razem mogłyby stworzyć line-up niezłego festiwalu. To m.in.: Dawid Kwiatkowski, Margaret, Grubson, PlanBe, Smolasty i Tulia. W centrum dobrze czują się też tik-tokerzy, którzy parokrotnie zapewniali doskonałą muzyczną rozrywkę organizując przy skrzyżowaniu Kościuszki i Kolejowej całodniowe tik-tok campy.

Niech Żyje Libero

Innym flagowym projektem Libero są alternatywne targi, warsztaty i spotkania, które odbywają się cyklicznie. Najpierw we wrześniu do centrum na Niech Żyją Dziewczyny! zjechało kilkadziesiąt młodych, polskich marek założonych i prowadzonych przez dziewczyny. Była moda, sztuka, design, ręcznie robiona biżuteria i naturalne kosmetyki. Później, przed Bożym Narodzeniem, Libero zostało gospodarzem nietypowego, świątecznego kiermaszu. Na Niech Żyją Święta! można było kupić ręcznie robione dekoracje i ozdoby, nie brakowało też pomysłów na oryginalne prezenty od polskich marek i projektantów. W drugiej połowie lutego Libero było współorganizatorem pierwszych na Śląsku targów Niech Żyje Komiks i Ilustracja! Najciekawsze polskie komiksy, ziny, ilustracje, gadżety, a także samych komiksowych twórców można było spotkać podczas dwudniowego eventu.

Lubimy kulturalny i artystyczny, trochę offowy klimat wydarzeń. Dobrze się w nim czujemy. Ale najważniejsze, że polubili go nasi odwiedzający. I co warto podkreślić, konsekwencja w ich organizowaniu pomaga przyciągać do Libero także osoby, które wcześniej nie gościły w centrum – mówi Katarzyna Porębska, manager ds. marketingu, Echo Investment.

Zapraszając w swoje progi autorską modę, sztukę czy wzornictwo, pod koniec ubiegłego roku Libero postanowiło stworzyć przestrzeń dla regularnego sklepu z niszowymi markami. Od listopada na pierwszym piętrze centrum działa Polski Design Pop-up, znaleźć w nim można rzeczy od kilkudziesięciu polskich projektantów i twórców.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

K. Gawkowski: Polska w cyfrowej transformacji gospodarki awansowała do pierwszej ligi w Europie. 2,8 mld zł z KPO jeszcze ten proces przyspieszy

Uruchomiony na początku lipca przez Ministerstwo Cyfryzacji i BGK program „KPO: Pożyczka na cyfryzację” cieszy się dużym zainteresowaniem. Samorządy, uczelnie oraz firmy mogą wnioskować o wsparcie finansowe dla inwestycji w transformację cyfrową, m.in. modernizację infrastruktury czy cyberbezpieczeństwo. W sumie na ten cel trafi 2,8 mld zł (650 mln euro). Ze względu na krótki czas naboru obie instytucje organizują w poszczególnych województwach warsztaty dla wnioskodawców, które mają rozwiać ich wątpliwości przy przygotowywaniu wniosków.

Prawo

Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.

Infrastruktura

Nowe przepisy o ochronie ludności cywilnej wprowadzają obowiązkowe elastyczne zbiorniki na wodę. Mają one służyć w razie suszy, pożarów czy wybuchu wojny

Samorządy będą musiały posiadać m.in. elastyczne zbiorniki na wodę pitną i przenośne magazyny wody przeciwpożarowej. To element odpowiedniego przygotowania zasobów na wypadek sytuacji kryzysowych, kataklizmów czy wybuchu konfliktu, wprowadzony nowymi przepisami o ochronie ludności. Eksperci podkreślają, że tego typu rozwiązania to innowacyjne produkty, które nie tylko ułatwiają logistykę w sytuacjach kryzysowych, ale także mogą znacząco skrócić czas reakcji służb ratunkowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.