Karmelowa reprezentacja w Costa Coffee
Wszyscy czasem potrzebujemy słodkiego i pysznego zastrzyku energii. Właśnie dlatego w kawiarniach Costa Coffee pojawiły się trzy nowe propozycje wykorzystujące niepowtarzalny smak karmelu – Tokyo Gold Caramel Latte, Tokyo Gold Caramel Iced Latte oraz Iced Golden Caramel Tokyoccino.
Energetyzujący zastrzyk karmelu
W kawiarniach Costa Coffee do wyboru są aż trzy nowe kawy bazujące na niezwykle popularnym, wyrazistym karmelu. Pierwszą propozycją, zachwycającą złotymi barwami tego składnika jest Tokyo Gold Caramel Latte. Ten nowoczesny twist na temat klasycznej kawy Latte swój smak czerpie z otulającego kubki smakowe syropu karmelowego, idealnie komponującego się z gorącym, lekko spienionym mlekiem oraz złotą posypką, która na myśl przywodzi sportowy medal. Dla szukających orzeźwienia przygotowano również lodową wersję tej kawy, czyli Tokyo Gold Caramel Iced Latte. To propozycja, która czaruje swoją subtelnością, idealną nawet w największe upały. Ta deserowa kawa jednocześnie ochłodzi nasze ciało i dostarczy mu sił na resztę dnia, a wszystko to połączone z wyśmienitym smakiem. Na tym pysznym, kawowym podium stoi także przygotowywane na zimno Iced Golden Caramel Tokyocinno – kremowa konsystencja, delikatna pianka oraz wyraźne warstwy – to tylko część zalet jakie oferuje ta niezwykła nowość. Pełna intensywności mieszanka kawy Mocha Italia Signature Blend po raz kolejny została sparowana ze składnikami, które komplementują jej charakter, jednocześnie dając coś od siebie. Słodki karmel, schłodzone, kremowe mleko oraz złota posypka – czego można chcieć więcej?
Kawa na Twoje potrzeby
Trzech zniewalająco karmelowych kaw jak i wielu innych, pysznych propozycji można spróbować w najbliższej kawiarni Costa Coffee lub z dowozem w dowolne miejsce poprzez aplikację UberEats. To smaki, do których chce się wracać!

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego
Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.
Handel
Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.
Nauka
Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.