Karmelowa reprezentacja w Costa Coffee
Wszyscy czasem potrzebujemy słodkiego i pysznego zastrzyku energii. Właśnie dlatego w kawiarniach Costa Coffee pojawiły się trzy nowe propozycje wykorzystujące niepowtarzalny smak karmelu – Tokyo Gold Caramel Latte, Tokyo Gold Caramel Iced Latte oraz Iced Golden Caramel Tokyoccino.
Energetyzujący zastrzyk karmelu
W kawiarniach Costa Coffee do wyboru są aż trzy nowe kawy bazujące na niezwykle popularnym, wyrazistym karmelu. Pierwszą propozycją, zachwycającą złotymi barwami tego składnika jest Tokyo Gold Caramel Latte. Ten nowoczesny twist na temat klasycznej kawy Latte swój smak czerpie z otulającego kubki smakowe syropu karmelowego, idealnie komponującego się z gorącym, lekko spienionym mlekiem oraz złotą posypką, która na myśl przywodzi sportowy medal. Dla szukających orzeźwienia przygotowano również lodową wersję tej kawy, czyli Tokyo Gold Caramel Iced Latte. To propozycja, która czaruje swoją subtelnością, idealną nawet w największe upały. Ta deserowa kawa jednocześnie ochłodzi nasze ciało i dostarczy mu sił na resztę dnia, a wszystko to połączone z wyśmienitym smakiem. Na tym pysznym, kawowym podium stoi także przygotowywane na zimno Iced Golden Caramel Tokyocinno – kremowa konsystencja, delikatna pianka oraz wyraźne warstwy – to tylko część zalet jakie oferuje ta niezwykła nowość. Pełna intensywności mieszanka kawy Mocha Italia Signature Blend po raz kolejny została sparowana ze składnikami, które komplementują jej charakter, jednocześnie dając coś od siebie. Słodki karmel, schłodzone, kremowe mleko oraz złota posypka – czego można chcieć więcej?
Kawa na Twoje potrzeby
Trzech zniewalająco karmelowych kaw jak i wielu innych, pysznych propozycji można spróbować w najbliższej kawiarni Costa Coffee lub z dowozem w dowolne miejsce poprzez aplikację UberEats. To smaki, do których chce się wracać!

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.