Komunikaty PR

„Kierunki 2021” z agencją Idea Creative Group

2021-04-06  |  13:30
Biuro prasowe

Pandemia sprawiła, iż wiele gospodarek tak aktualnie potrzebuje, jak i w dłuższej perspektywie potrzebować będzie ogromnego wsparcia inwestycyjnego. Instrumentem, w którym upatruje się źródła ożywienia gospodarczego, jest europejski budżet w ramach tzw. Nowego Planu Marshalla. Czy ten największy w historii budżet unijny będzie dla Polski szansą na odbudowę gospodarki po pandemii oraz pozwoli na przyspieszenie cyfrowe i zieloną transformację? Na to i wiele innych pytań odpowiadali prelegenci już 9. konferencji DNB Bank Polska S.A.Kierunki 2021. Nowy Plan Marshalla. Odbudowa polskiej gospodarki po Covid-19".

DNB Bank Polska S.A. – jako specjalistyczny bank korporacyjny – jest animatorem merytorycznych spotkań i wydarzeń z cyklu Kierunki, podczas których prezentowane i dyskutowane są, kluczowe dla poszczególnych sektorów gospodarki, kwestie, trendy czy analizy. W tym roku Kierunki odbyły się w Wirtualnym Studiu DNB, podobnie, jak nasze pomniejsze spotkania sektorowe. Ta nowoczesna i atrakcyjna dla uczestników formuła pozwoliła nam zarówno na realizację dotychczasowej strategii marketingowej, w tym działań z zakresu content marketingu, a także przyczyniła się do wzmocnienia pozytywnego wizerunku marki, która reaguje elastycznie i odpowiedzialnie.” – mówi Agnieszka Stryjecka, Marketing & PR Manager w DNB Bank Polska.

Za techniczną realizację wydarzenia oraz nadzór nad przebiegiem całości odpowiadała Idea Creative Group. „Nasza agencja stawia na rozwiązania niezawodne oraz nowatorskie. Dlatego w trosce o jakość spotkania oraz komfort jego uczestników sięgnęliśmy po nowe technologie w formie wirtualnego studia, zbudowanego z modułów diodowych. Osadzony tu innowacyjny content animacyjny z elementami 3D pozwolił na osiągnięcie w pełni zdigitalizowanej i niezwykle nowoczesnej przestrzeni.” - mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.

Co ważne, realizacja odbyła się na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej, spełniającej wszelkie wymogi bezpieczeństwa. Jej unikalne rozwiązania technologiczne pozwoliły na zdalne dołączanie do konferencji tak panelistów, jak i samych uczestników.

Agencja zapewniła również nowoczesną oprawę graficzną oraz multimedialną wydarzenia. Nie zabrakło tu specjalnej, rozbudowanej oprawy wizji – w tym czołówki, jingli oraz wirtualnego ekranu do prezentacji. „Cyfrowa rewolucja to już nie melodia przyszłości, a rzeczywistość, w jakiej się aktualnie znajdujemy. Cieszę się, że wraz z agencją Idea Creative Group możemy być jej częścią. Nic tak bowiem nie pobudza potencjalnych inwestycji, jak nowoczesne technologie, które pozwalają firmom zarówno pozostać w stałym kontakcie ze swoim otoczeniem, jak i budują ich przewagę rynkową.” - podkreśla Aneta Radzimirska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Finanse

UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro.  – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.