Komunikaty PR

Kim chcę być, gdy dorosnę? - #DobraRobotaChallenge

2020-10-07  |  13:13
Biuro prasowe

Fundacja „Wawel z Rodziną” startuje z programem zachęcającym młodzież do poznania specyfiki pracy różnych profesji oraz odpowiedzialnego planowania swojej ścieżki zawodowej i edukacyjnej. Do dyspozycji nauczycieli przygotowano scenariusze zajęć
i materiały filmowe, które ułatwiają uczestnikom poznawanie swoich zainteresowań
i kompetencji. W ramach programu zaplanowano też konkurs, w którym do zdobycia są słodkie niespodzianki firmy Wawel oraz przyjazd Wawel Trucka - interaktywnej ciężarówki pełnej słodyczy.

W programie edukacyjnym #dobrarobotachallenge mogą wziąć udział podopieczni szkół publicznych, placówek opiekuńczo-wychowawczych opieki całodobowej i dziennej w całym kraju. W ramach akcji, Fundacja „Wawel z Rodziną” przygotowała dla nauczycieli materiały edukacyjne ułatwiające przeprowadzenie zajęć z młodzieżą z klas VII-VIII szkoły podstawowej oraz z klas szkół ponadpodstawowych. Materiały opierające się na 3 lekcjach: „Zawody wczoraj, dziś, jutro”, „Jak wygląda dzień pracy w różnych zawodach” i „Pasja, a zawód”, mają za zadanie przygotować młodzież do odpowiedzialnego planowania ścieżki zawodowej i trafnego podejmowania decyzji dotyczących wyboru szkoły, uczelni, w której będą kontynuować naukę.  Dodatkowo, do skryptów zostały przygotowane materiały filmowe, w których znane osoby opowiadają o swojej pracy.

Akcji towarzyszy także konkurs, który polega na wykonaniu wszystkich poleceń opisanych w materiałach dydaktycznych, jako „Zadania z gwiazdką - konkursowe”, a następnie sfotografowanie powstałych prac i przesłanie ich na adres mailowy Fundacji (fundacja@fundacjawawel.pl.). Na zwycięzców czekają nie tylko słodkości od firmy Wawel, ale także odwiedziny Wawel Trucka - interaktywnej ciężarówki pełnej słodyczy.

- Akcja #DobraRobotaChallenge oraz organizowany w jej ramach konkurs to inicjatywa firmy Wawel i Fundacji „Wawel z Rodziną”, wśród priorytetów której znajduje się m.in. pomoc w edukacji najmłodszych i promowanie dobrych postaw wśród dzieci. Najmłodsi są dla nas bardzo ważni, cieszymy się, że możemy im pomagać oraz pokazywać dobre przykłady. Zachęcamy wszystkich do udziału w naszym konkursie, który może być świetnym krokiem w wyborze ścieżki życiowej każdego ucznia. - wyjaśnia Sylwia Warnecka z Fundacji „Wawel z Rodziną”.

Konkurs edukacyjny trwa od 1 października 2020 roku do 15 stycznia 2021 r. Szczegóły i regulamin konkursu znaleźć można na stronie Fundacji: https://fundacjawawel.pl/dobrarobota/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Druga edycja eduSensus Education Awards 2024 Biuro prasowe
2024-07-10 | 09:40

Druga edycja eduSensus Education Awards 2024

Od 9 maja można nadsyłać zgłoszenia, doceniając najbardziej kreatywnych i innowacyjnych nauczycieli, dyrektorów, pedagogów oraz szkoły, które w wyjątkowy
Edukacja „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Edukacyjny projekt marki Motorola i NAM
2024-07-08 | 14:00

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Edukacyjny projekt marki Motorola i NAM

Warszawa, 8 lipca 2024 r.: Wystartował edukacyjny projekt realizowany przez New Age Media dla marki Motorola w kinach sieci Cinema City. W ramach projektu, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych
Edukacja Odbudowa szkół w Ukrainie – rusza pilotażowy projekt
2024-07-05 | 08:37

Odbudowa szkół w Ukrainie – rusza pilotażowy projekt

Ministerstwo Edukacji i Nauki oraz Ministerstwo Transformacji Cyfrowej w Ukrainie ogłosiły projekt odbudowy ukraińskich szkół na nieokupowanych terenach kraju. Specjalnie powołany w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.