Komunikaty PR

Kinga Paruzel ambasadorką marki OneDayMore

2021-06-14  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro prasowe
Attention Marketing

ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/

Kulinarna pasjonatka zdrowej kuchni, autorka książek o tematyce żywieniowej, finalistka I polskiej edycji MasterChef i blogerka kulinarno-lifestylowa Kinga Paruzel została ambasadorką marki OneDayMore. O decyzji dotyczącej nawiązania współpracy zdecydowała wzajemna pasja do zdrowego, zrównoważonego stylu życia, umiłowanie diety roślinnej i chęć tworzenia rzeczy dobrych dla ludzi i dla świata.

 

Od teraz Kinga Paruzel będzie uczestniczyć w kampaniach wizerunkowych marki, promując produkty i działania strategiczne firmy, ze szczególnym uwzględnieniem idei świadomego odżywiania. Pierwszy etap współpracy otwarła Kampania Śniadaniowa #SniadanieChallenge.  Kampania ma charakter edukacyjny, w ramach niej ambasadorka zaprezentuje swoje autorskie, zdrowe i szybkie przepisy śniadaniowe oraz wskaże, po jakie produkty warto sięgać, by odbywało się to z jak największą korzyścią dla siebie i jak najmniejszą szkodą dla środowiska. Działania będą obejmować kampanię digital, outdoor, Facebook i Instagram.
 

- Naszą misją jest przekonanie konsumentów, że sposób odżywiania oddziałuje na jakość naszego życia. Za sukcesem marki OneDayMore stoi dobry skład - czysta etykieta i wysokiej jakości składniki, o udowodnionym wpływie na zdrowie. Wierzymy, że Kinga Paruzel jest osobą, która w okresie zauważalnego wzrostu świadomości żywieniowej wśród konsumentów, pomoże nam promować szybkie i wygodne w użyciu produkty OneDayMore, raz na zawsze obalając mit, że zdrowe śniadanie jest wyzwaniem pochłaniającym duże nakłady czasu - mówi  Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.


Wspólne działania z ambasadorką dotyczyć będą stałego asortymentu marki (granole, owsianki, musli, przekąski) oraz  launchu nowej linii produktowej OneDayMore, roślinnych zamienników mięsa, które na rynku pojawią się w ostatnim kwartale bieżącego roku.

 

Wizerunek znanej fleksitarianki ma podkreślać, że ważnym punktem na drodze do zrównoważonego rozwoju jest dieta, która uwzględnia produkty roślinnego pochodzenia, w tym także roślinne zamienniki mięsa. Decydując się na współpracę z Kingą Paruzel OneDayMore stawia swój odważny krok na drodze roślinnej rewolucji. Celem zaplanowanych aktywności na czas wprowadzenia na rynek roślinnych burgerów, kiełbasek, mielonego i klopsików będzie udowodnienie Polakom, że produkty roślinne mogą zadziwić smakiem nawet największego konesera mięsa.
 

- Osobiście mocno wierzę w potencjał Kingi Paruzel. Liczę, że nasza współpraca przyczyni się do pogłębienia trwającej obecnie rewolucji kształtującej sposób wytwarzania i konsumpcji produktów. Poprzez promowanie nowej linii roślinnych zamienników mięsa chcemy dać Polakom alternatywę, stopniowo oswajając ich ze zmianą diety na bardziej przyjazną środowisku i zdrowiu współczesnych oraz przyszłych pokoleń. - podsumowuje Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.
 

Za zakup mediów, strategię, kreację i egzekucję kampanii z udziałem ambasadorki, zaplanowaną do końca bieżącego roku, odpowiada GPD Agency. Współpraca ma charakter długofalowy.
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Attention Marketing
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.