Komunikaty PR

Kinga Paruzel ambasadorką marki OneDayMore

2021-06-14  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro prasowe
Attention Marketing

ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/

Kulinarna pasjonatka zdrowej kuchni, autorka książek o tematyce żywieniowej, finalistka I polskiej edycji MasterChef i blogerka kulinarno-lifestylowa Kinga Paruzel została ambasadorką marki OneDayMore. O decyzji dotyczącej nawiązania współpracy zdecydowała wzajemna pasja do zdrowego, zrównoważonego stylu życia, umiłowanie diety roślinnej i chęć tworzenia rzeczy dobrych dla ludzi i dla świata.

 

Od teraz Kinga Paruzel będzie uczestniczyć w kampaniach wizerunkowych marki, promując produkty i działania strategiczne firmy, ze szczególnym uwzględnieniem idei świadomego odżywiania. Pierwszy etap współpracy otwarła Kampania Śniadaniowa #SniadanieChallenge.  Kampania ma charakter edukacyjny, w ramach niej ambasadorka zaprezentuje swoje autorskie, zdrowe i szybkie przepisy śniadaniowe oraz wskaże, po jakie produkty warto sięgać, by odbywało się to z jak największą korzyścią dla siebie i jak najmniejszą szkodą dla środowiska. Działania będą obejmować kampanię digital, outdoor, Facebook i Instagram.
 

- Naszą misją jest przekonanie konsumentów, że sposób odżywiania oddziałuje na jakość naszego życia. Za sukcesem marki OneDayMore stoi dobry skład - czysta etykieta i wysokiej jakości składniki, o udowodnionym wpływie na zdrowie. Wierzymy, że Kinga Paruzel jest osobą, która w okresie zauważalnego wzrostu świadomości żywieniowej wśród konsumentów, pomoże nam promować szybkie i wygodne w użyciu produkty OneDayMore, raz na zawsze obalając mit, że zdrowe śniadanie jest wyzwaniem pochłaniającym duże nakłady czasu - mówi  Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.


Wspólne działania z ambasadorką dotyczyć będą stałego asortymentu marki (granole, owsianki, musli, przekąski) oraz  launchu nowej linii produktowej OneDayMore, roślinnych zamienników mięsa, które na rynku pojawią się w ostatnim kwartale bieżącego roku.

 

Wizerunek znanej fleksitarianki ma podkreślać, że ważnym punktem na drodze do zrównoważonego rozwoju jest dieta, która uwzględnia produkty roślinnego pochodzenia, w tym także roślinne zamienniki mięsa. Decydując się na współpracę z Kingą Paruzel OneDayMore stawia swój odważny krok na drodze roślinnej rewolucji. Celem zaplanowanych aktywności na czas wprowadzenia na rynek roślinnych burgerów, kiełbasek, mielonego i klopsików będzie udowodnienie Polakom, że produkty roślinne mogą zadziwić smakiem nawet największego konesera mięsa.
 

- Osobiście mocno wierzę w potencjał Kingi Paruzel. Liczę, że nasza współpraca przyczyni się do pogłębienia trwającej obecnie rewolucji kształtującej sposób wytwarzania i konsumpcji produktów. Poprzez promowanie nowej linii roślinnych zamienników mięsa chcemy dać Polakom alternatywę, stopniowo oswajając ich ze zmianą diety na bardziej przyjazną środowisku i zdrowiu współczesnych oraz przyszłych pokoleń. - podsumowuje Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.
 

Za zakup mediów, strategię, kreację i egzekucję kampanii z udziałem ambasadorki, zaplanowaną do końca bieżącego roku, odpowiada GPD Agency. Współpraca ma charakter długofalowy.
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Attention Marketing
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Polacy sprawdzają, jak powstają produkty spożywcze? Biuro prasowe
2024-09-24 | 13:40

Polacy sprawdzają, jak powstają produkty spożywcze?

78,1% Polaków deklaruje, że ważne jest dla nich, czy producent prowadzi swoją działalność z poszanowaniem ludzi i środowiska – wynika z badania „Zrównoważony
Przemysł spożywczy Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz
2024-09-10 | 14:00

Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz

Wegańskie, z ilością tłuszczu obniżoną o 30% – to główne wyróżniki Curly Light, nowej wersji popularnych chrupek orzechowych Curly. Właściciel marki, firma Lorenz,
Przemysł spożywczy Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren
2024-08-20 | 18:00

Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren

Wypiekane w piecu, chrupiące i pełne ziaren – przekąski Dobry Chrup to nowy subbrand produktów marki Lajkonik. Krakersy, paluchy oraz bajgle z ziołami prowansalskimi są

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.