Komunikaty PR

Kingston Digital wprowadza na rynek dyski SSD NVMe PCIe z serii NV1

2021-03-31  |  10:00
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Kingston Digital Europe Co LLP, wytwarzająca urządzenia pamięci flash spółka stowarzyszona firmy Kingston Technology Company Inc., największego na świecie producenta pamięci i powiązanych rozwiązań technologicznych, poinformowała o wprowadzeniu na rynek dysków SSD NVMe™ PCIe z serii NV1. Dzięki dużej wydajności w jednostronnym module z interfejsem M.2 model NV1 to doskonały dysk klasy podstawowej dla użytkowników laptopów i małych komputerów PC, którzy zaczynają swoją przygodę z dyskami NVMe.

NV1 to solidne rozwiązanie pamięci masowej o pojemności nawet 2 TB. Zapewnia odczyt/zapis z prędkością sięgającą odpowiednio 2100/1700 MB/s1, działa więc trzykrotnie szybciej niż dysk SSD SATA. NV1 zużywa mniej energii, emituje mniej ciepła oraz skraca czas ładowania oprogramowania i danych. Dzięki temu idealnie nadaje się dla użytkowników, którzy kładą nacisk na szybkość reagowania i błyskawiczny dostęp do danych, lecz dysponują systemami o ograniczonej ilości miejsca. Dyski NV1, dostępne w wersjach o pojemności 500 GB, 1 TB i 2 TB2, są objęte ograniczoną 3-letnią gwarancją4 i bezpłatnym wsparciem technicznym. Wyróżniają się przy tym niezawodnością, z której słynie marka Kingston.

„Kingston z przyjemnością prezentuje nowe produkty klasy podstawowej w rodzinie dysków SSD NVMe PCIe, które zaspokoją potrzeby nowych i dotychczasowych użytkowników” — mówi Tony Hollingsbee, SSD business manager w Kingston EMEA. „Niezależnie od tego, czy użytkownik modernizuje system, czy dobiera komponenty do nowego urządzenia, model NV1 zapewnia szybkość i niezawodność w przystępnej cenie”.

Jak wynika z danych firmy badawczej Forward Insights, w 2020 r. na całym świecie sprzedano ponad 20 mln dysków SSD marki Kingston. Jako jeden z największych dostawców dysków SSD na świecie, firma Kingston wprowadziła też do swojej oferty dysk SSD KC600 w wersji mSATA, co umożliwi wykorzystanie tego urządzenia w modernizacji starszych laptopów. Najnowsze premiery rynkowe podkreślają zaangażowanie marki Kingston w stworzenie najdokładniej przetestowanej i najpełniejszej gamy rozwiązań SSD w branży, dostosowanej do potrzeb zarówno początkujących użytkowników i prosumentów, jak i centrów przetwarzania danych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.