Kingston Technology liderem w kanale sprzedaży dysków SSD w 2019 roku
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Kingston Digital Inc., wytwarzająca urządzenia pamięci flash spółka stowarzyszona firmy Kingston Technology Company Inc., największego na świecie producenta pamięci i powiązanych rozwiązań technologicznych, poinformowała, że sprzedaż jej dysków SSD nadal dynamicznie rośnie po niezwykle udanym roku 2019. Zapotrzebowanie na dyski SSD w I kw. 2020 r. utrzymywało się na wysokim poziomie z uwagi na stały wzrost w segmentach rozwiązań dla klientów indywidualnych, przedsiębiorstw i producentów OEM. Od 2019 r. Kingston rozszerzył swoją ofertę dysków SSD o trzy nowe modele dla klientów indywidualnych, pięć dedykowanych dla centrów przetwarzania danych ― z których dwa uzyskały status VMware Ready™ ― oraz o swoje pierwsze rozwiązanie U.2 NVMe PCIe.
Dane dotyczące udziału w rynku w 2019 r., opublikowane przez firmy analityczne Forward Insights i TRENDFOCUS, potwierdzają silną pozycję firmy Kingston jako lidera. Forward Insights sklasyfikował firmę Kingston na pierwszym miejscu pod względem globalnej sprzedaży dysków SSD w kanale sprzedaży z udziałem w rynku na poziomie 18,3%. Kingston wyprzedził producentów półprzewodników — firmy Western Digital i Samsung (odpowiednio 16,5 i 15,1%). Według Forward Insights w 2019 r. sprzedaż wyniosła prawie 120 mln dysków SSD.
„Zapotrzebowanie ze strony partnerów handlowych utrzymywało się na bardzo wysokim poziomie, a w stosunku do roku 2018 wzrosło o 36%” — powiedział Gregory Wong, President and Principal Analyst w Forward Insights. „Konkurencyjna oferta produktów oraz rozległa sieć dystrybucyjna firmy Kingston pozwoliły jej osiągnąć dwukrotnie wyższą sprzedaż niż średnia rynkowa”.
TRENDFOCUS sklasyfikował Kingston jako trzeciego największego dostawcę dysków SSD na świecie, z udziałem w rynku na poziomie 10,4%, za firmami Samsung i Western Digital. W 2019 r. TRENDFOCUS poinformował, że na całym świecie sprzedano 276 mln dysków SSD, co stanowiło wzrost o 36% rok do roku. Sprzedaż pamięci NAND utrzymywała się na wysokim poziomie z uwagi na ciągły wzrost sprzedaży dysków SSD, zarówno pod względem ilościowym, jak i pod względem średniej pojemności.
„Przystępna cena obowiązująca przez dużą część roku 2019 spowodowała wzrost popytu w segmencie klientów indywidualnych, co przełożyło się na większą sprzedaż dysków SSD w komputerach największych producentów”— powiedział Don Jeanette, Vice President w TRENDFOCUS. „Przez pozostałą część roku obecność nośników SSD w komputerach osobistych będzie utrzymywać się na wysokim poziomie, podobnie jak zapotrzebowanie na dyski SSD SATA ze strony centrów przetwarzania danych oraz zapotrzebowanie na dyski na złączu PCIe dla środowisk hiperskalowalnych”.
„Wyniki analiz przeprowadzonych w 2019 r. przez te firmy potwierdzają silną pozycję i rozwój firmy Kingston na rynku dysków SSD” — powiedział Tony Hollingsbee, SSD Business Manager w Kingston w regionie EMEA. „Stale umacniamy naszą pozycję w segmencie produktów dla klientów indywidualnych dzięki atrakcyjnej ofercie dysków SATA oraz wyjątkowych rozwiązań NVMe zoptymalizowanych pod kątem notebooków i komputerów stacjonarnych. Oprócz wzrostów w segmentach OEM i partnerów handlowych mamy zaszczyt poinformować o wprowadzeniu kilku nowych rozwiązań dla przedsiębiorstw do różnych zastosowań i środowisk hostów. Rozwiązania te charakteryzują się przewidywalną wydajnością i większą niezawodnością”.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.