Komunikaty PR

Klabater podsumował aktualną strategię – najważniejsze cele to koncentracja na w

2023-07-06  |  09:00
Biuro prasowe

Klabater, notowany na NewConnect producent i wydawca gier podsumował aktualną strategię rozwoju. Głównym celem firmy jest rozwój gier strategiczno-symulacyjnych, które łączą narrację i RPG. Długoterminowym celem jest wprowadzenie nowych produkcji do TOP500 gier na Steam. Spółka skupi się na wydawaniu gier własnych i portingu tytułów na konsole od innych deweloperów. Studio chce postawić na współpracę z dużymi wydawcami – co ma zaowocować silniejszą pozycją na rynku. W ostatnim czasie fundusz Pure Alpha Investments zainwestował w Klabater. Studio zdradziło szczegóły o Crossroads Inn 2 – nowej produkcji własnej.

 

– Nasz najważniejszy cel w aktualnej strategii to koncentracja sił na grach strategiczno-symulacyjnych, które będą łączyły narrację i RPG. Chcemy osiągnąć pozycję lidera w tych kategoriach, co zaowocuje umieszczeniem naszych produkcji wśród TOP500 na Steam – zapowiada Robert Wesołowski, członek zarządu Klabater.  – Informacje o aktualnej strategii zdradzaliśmy w raportach, zapowiedziach i komunikatach. Teraz prezentujemy ustrukturyzowane cele strategii, którą realizujemy od początku 2023 roku. Widzimy, że przyjęte przez nas założenia sprawdzają się, bo pozwalają przyciągnąć nowych inwestorów, jak i rozbudowują naszą pozycję w tytułach na konsole. Mamy za sobą wiele lat doświadczenia w branży gier i chcemy to wykorzystać – dodaje Robert Wesołowski.

 

Aktualna strategia zakłada rozwój w dwóch kierunkach – produkcji gier własnych i portingu.  W 2024 roku Klabater planuje wydać Crossroads Inn 2, które będzie systematycznie rozwijane o nową zawartość. Zysk ze sprzedaży pierwszej części gry wyniósł 3,3 mln zł. W przyszłym roku planowane jest rozpoczęcie prac nad drugą częścią Heliborne 2.  Studio planuje wydawanie co najmniej 8 tytułów rocznie – wliczając w to zarówno gry własne, jak i portowane.

 

– Stawiamy na nasze własne IP. Nie będziemy angażować się w finansowanie, produkcję i promocję gier niebędących naszymi produkcji. Chcemy działać globalnie. Naszymi klientami są gracze komputerowi i konsolowi zainteresowani grami symulacyjnymi, strategicznymi, narracyjnymi i RPG. To nasz najsilniejszy znak rozpoznawczy – spójne portfolio – dodaje Robert Wesołowski. – Posiadamy rosnące portfolio zarówno własnych, jak i portowanych gier, które pozwala na dywersyfikację ryzyka oraz zwiększenie zasięgu naszych produktów. Back-katalog studia wynosi obecnie 31 tytułów – mówi Robert Wesołowski.

 

Plan wydawniczy Klabatera przewiduje premierę czterech dodatkowych produkcji do końca bieżącego roku: Terraformers, Snowtopia, Ruinarch, Startegic Minds Liberty. Spółka stara się o zdobycie kolejnych gier do portingu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.