Komunikaty PR

Klienci Alior Banku coraz chętniej sięgają po karty kredytowe

2020-09-02  |  10:00

W czasie pandemii Polacy chętniej poszukują rozwiązań, które pomogą im zarządzać finansami. W tym celu coraz więcej z nich korzysta z kart kredytowych. Jak wynika z danych udostępnionych przez Alior Bank w ostatnim czasie zauważalnie wzrosła ich sprzedaż. Na koniec lipca w stosunku do stycznia wyniosła ona +75 proc. Sprzedaż w 2020 roku wzrosła o 127 proc. w stosunku do sprzedaży w 2019 w tym samym okresie od stycznia do sierpnia.


Zainteresowanie kartami kredytowymi wśród klientów Alior Banku systematycznie rośnie od początku kwietnia br. W II kwartale 2020 r. średniomiesięczna sprzedaż kart kredytowych wyniosła 2 166 sztuk, co w stosunku do I kwartału br. stanowiło przyrost na poziomie 6,56 proc. W III kw. 2020 r. (dane za lipiec) sprzedaż wyniosła aż 3 871 sztuk. Co w porównaniu do średniomiesięcznego wyniku za drugi kwartał daje przyrost o 79 proc.

Choć w lipcu 2020 r. rynek nadal odnotowywał negatywny trend spadkowy w zakresie sprzedaży kart kredytowych, to rynkowy udział ich sprzedaży w Alior Banku konsekwentnie rósł. Jak podaje bank od stycznia do lipca przy zachowaniu średniego limitu na aktualnym poziomie i znaczącym wzroście sprzedaży wolumenowy udział nowej sprzedaży Alior Banku zwiększył się odpowiednio z 2,4 proc. do 4,5 proc.

- Mimo niesprzyjającej sytuacji rynkowej, obserwujemy rosnące zainteresowanie kartami kredytowymi. Nasi klienci doceniają przede wszystkim benefity płynące z ich korzystania. W ofercie mamy m.in. kartę dla klientów podróżujących (karta TU i TAM), dzięki której nie ponoszą prowizji banku za przewalutowania oraz kartę dla klientów używających jej częściej (karta OK!), gdzie mogą cieszyć się zwrotem nawet do 300 zł rocznie za dokonane nią płatności w wybranych punktach. Realizując transakcje kartami kredytowymi klienci zbierają również punkty w programie „Bezcenne chwile”, które mogą wymieniać na atrakcyjne nagrody rzeczowe czy wydarzenia kulturalne – mówi Leszek Modzelewski, Dyrektor Departamentu Rozwoju Bankowości Detalicznej w Alior Banku.

Od sierpnia z tego programu mogą korzystać już mikrofirmy będące klientami Alior Banku. Wkrótce możliwość rejestracji kart płatniczych Mastercard do programu „Bezcenne chwile” udostępniona zostanie również klientom z segmentu MŚP i dużych firm.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku

Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.