Klienci Banku Pocztowego mogą wpłacać gotówkę w 1000 urządzeń Planet Cash
ITBC Communication
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
michal_michalski|itbc.pl| |michal_michalski|itbc.pl
+48 602 789 188
www.itbcgroup.pl
Bank Pocztowy rozszerzył współpracę z firmą ITCARD właścicielem sieci bankomatów i wpłatomatów Planet Cash. Dzięki porozumieniu klienci indywidualni i firmowi Banku Pocztowego będą mogli korzystać z niemal 1000 wpłatomatów tej firmy w całej Polsce. Bank i IT Card planują dalsze zwiększanie liczby dostępnych urządzeń dla klientów Banku.
Klienci Banku Pocztowego korzystający z kart debetowych mieli dotychczas możliwość wpłacania gotówki na swoje rachunki bezpośrednio w placówkach Poczty Polskiej oraz przy wykorzystaniu wpłatomatów sieci Euronet. Teraz Bank Pocztowy poszerza swoją ofertę w tym zakresie rozwijając współpracę z ITCARD.
Sieć Planet Cash to najszybciej rozwijająca się, niezależna sieć bankomatów i wpłatomatów, należąca do firmy IT CARD SA. W sieci działa niemal 4300 urządzeń w tym 2300 bankomatów i 2000 wpłatomatów zlokalizowanych na terenie całej Polski. Urządzenia dostępne są w atrakcyjnych lokalizacjach w tym w ogólnopolskich sieciach handlowych: Biedronka, Carrefour, Intermarche, Netto, Tesco, Społem oraz Mokpol, a także innych dogodnych miejscach takich jak lotniska, dworce, stacje Metra, centra i galerie handlowe czy oddziały banków.
- Korzystanie z wpłatomatów jest bardzo wygodnym i nowoczesnym rozwiązaniem, gdyż pozwala także na wpłaty w formie zbliżeniowej. Ułatwiamy tym samym naszym klientom dokonywanie wpłat np. w sytuacji, gdy Klient chce wpłacić gotówkę na konto poza godzinami pracy placówki lub w weekend. Korzystanie z takich urządzeń to także bezpieczny wybór w obecnej sytuacji pandemicznej i konieczności zachowania dystansu społecznego. Wpłatomaty dają możliwość dokonania szybkiej wpłaty środków, bez kontaktu z człowiekiem. Dzięki udostępnieniu Klientom Banku Pocztowego dodatkowej sieci wpłatomatów, usługa wpłat stała się bardziej dostępna i pozwoli dotrzeć do większej liczby naszych klientów – komentuje Sylwia Kosidło, Dyrektor Departamentu Bankowości Cyfrowej i Usług Płatniczych Banku Pocztowego.
- Na mocy porozumienia udostępniamy dla klientów Banku Pocztowego niemal 1000 naszych wpłatomatów. Z tej usługi mogą korzystać zarówno osoby indywidualne jak i firmy. W najbliższej przyszłości planujemy poszerzenie sieci naszych urządzeń dostępnych dla Klientów Banku Pocztowego, o kolejne kilkaset wpłatomatów – dodaje Piotr Kawczyński, Dyrektor Departamentu Rozwoju i Zarządzania Bankomatami z ITCARD.
Wpłacone we wpłatomatach pieniądze dostępne są dla Klienta najpóźniej po 30 minutach od dokonania wpłaty, a opłata za taką operację pobierana jest zgodnie z obowiązującą w Banku Taryfą Opłat i Prowizji dla poszczególnych segmentów Klientów.
ITCARD Centrum Technologii Płatniczych SA, jest największym polskim centrum obsługi bankomatów i autoryzacji transakcji bankomatowych. Głównym przedmiotem działalności ITCARD jest autoryzacji transakcji płatniczych oraz obsługa bankomatów, terminali płatniczych POS, kart płatniczych VISA, Mastercard oraz płatności BLIK. Do ITCARD należy sieć bankomatów i wpłatomatów Planet Cash oraz sieć terminali płatniczych Planet Pay.
Listę dostępnych wpłatomatów można znaleźć na stronie internetowej Banku: https://www.pocztowy.pl/placowki-i-bankomaty/ oraz na stronie Planet Cash https://www.planetcash.pl/znajdz-bankomat-i-wplatomat
Województwo pomorskie z placówką VeloBanku w Wejherowie
Nowa oferta VeloBanku: 60 zł na start i do 540 zł zwrotu za zakupy
Banki kuszą klientów promocjami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.