Komunikaty PR

Klub fitness UP nowym najemcą w ETC Swarzędz

2022-06-01  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

30 maja w ETC Swarzędz rozpoczął działalność UP. Klub fitness, zajmujący powierzchnię ponad 1 500 mkw oferuje m.in. ponad 200 stoisk w 8 strefach wyposażonych w sprzęty marek premium, zajęcia grupowe oraz indywidualne. Klubowicze mogą skorzystać z usług fizjoterapeutycznych, na miejscu są także honorowane karty MEDICOVER Sport.

ETC Swarzędz rozszerzyło swoje portfolio o nowe, wyjątkowe miejsce – klub fitness UP. Najemca gwarantuje nowoczesne zaplecze treningowe udostępniając ponad 200 stacji ze sprzętami najwyższej jakości marek takich jak OLYMP, Nautilus, StairMaster, StarTrac, Schwinn, Tiguar, czy DARE. W bogatej ofercie marki obok zajęć grupowych (m.in. joga, UP Cycling, boks czy zumba) oraz indywidualnych prowadzonych przez trenerów personalnych do dyspozycji jest także sauna sucha i solarium. UP to miejsce, gdzie klienci holistycznie zadbają o swoje zdrowie. Mają szansę skorzystać z usług fizjoterapeuty oraz opieki medycznej, a także porad żywieniowych i zajęć edukacyjnych o tematyce pro-środowiskowej. Idąc za ekologicznym duchem czasu marka wspiera też trend „zero waste”. Stosuje na co dzień materiały z recyklingu oraz rozwiązania pozwalające oszczędzić energię czy wodę. W przyszłości Klub planuje także organizację wydarzeń prozdrowotnych i ekologicznych.

UP to klub fitness oferujący wysoką jakość świadczonych usług z wyraźną misją ekologiczną w tle. Filozofia marki wpisuje się w najnowsze trendy świadomego dbania o zdrowie oraz o planetę. To bardzo ważne w dzisiejszych czasach. Tym bardziej cieszymy się, że mamy okazję współpracować z nowoczesnym klubem i współtworzyć z nim wyjątkowe i prozdrowotne miejsce na mapie Swarzędza. – mówi Michał Najgrodzki, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami Grupy Capital Park. 

Pierwsze zajęcia ruszyły w poniedziałek 30 maja. Do niedzieli 5 czerwca trwać będą tzw. „drzwi otwarte”, podczas których goście bezpłatnie mogą zapoznać się z ofertą oraz zespołem UP. W tych dniach zajęcia odbywać się będą od godz. 10:00 do 21:00 (od poniedziałku do soboty) oraz od 10:00 do 18:00 (w niedzielę). Od poniedziałku 6 czerwca obowiązywać będą stałe godziny funkcjonowania klubu:

Pon-pt. 6:00-22:00 

Sobota 9:00-19:00

Niedziela 10:00-18:00 

Zajmujący ponad 1 500 mkw. UP zlokalizowany jest na pierwszym piętrze Centrum Handlowego ETC Swarzędz – nad sklepem Reserved. Zapisy na zajęcia prowadzone są na stronie https://www.up-fit.pl/swarzedz/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.