Kolejne mieszkania w poznańskiej ofercie Grupy Murapol
W obydwu zostaną wdrożone innowacyjne rozwiązania – pakiet antysmogowy oraz technologia home management system umożliwiająca instalację w mieszkaniach smart home. Dla zmotoryzowanych mieszkańców przewidziano łącznie ponad 400 miejsc parkingowych w podziemnych halach garażowych oraz na terenie inwestycji, natomiast z myślą o osobach poruszających się na dwóch kółkach powstaną 4 rowerownie.
Klienci, zainteresowani najnowszą ofertą mieszkań w projekcie Murapol Nowe Miasto, do wyboru mają szeroką pulę dostępnych układów i metraży – kawalerki oraz lokale 2-, 3- i 4- pokojowe w metrażach od 25 do 57 mkw. Mieszkania na parterze będą posiadały przestronne ogródki lub tarasy, a na piętrach balkony. Teren wokół budynków zostanie zagospodarowany zielenią i elementami małej architektury. Z myślą o najmłodszych na osiedlu powstanie również plac zabaw. Autorem projektu architektonicznego inwestycji jest Murapol Architects Drive SA, pracownia należąca do Grupy Murapol.
- Poznański rynek mieszkań od dwóch lat odnotowuje rekordowe wyniki w skali całego kraju. W 2019 roku deweloperzy sprzedali tutaj 6,4 tys. nowych mieszkań, czyli aż o 30 proc. więcej niż rok wcześniej. Duże zapotrzebowanie na lokale z rynku pierwotnego w stolicy Wielkopolski obserwujemy także w naszej działalności. Zdecydowaliśmy się na uruchomienie przedsprzedaży drugiego etapu inwestycji Murapol Nowe Miasto, ponieważ lokale powstające w dwóch pierwszych budynkach cieszą się dużym zainteresowaniem wśród klientów. To utwierdza nas w przekonaniu, że swoją ofertą wpisujemy się w potrzeby i preferencje osób szukających mieszkań w Poznaniu.– mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA.
Inwestycja Murapol Nowe Miasto powstaje w południowej dzielnicy Poznania - Nowe Miasto, (Rataje), w pobliżu Warty i otaczających ją terenów rekreacyjnych. W najbliższej okolicy znajduje się bogata infrastruktura handlowo-usługowa, szkoły, przedszkola, żłobki i placówki medyczne. Wygodny i szybki dojazd do centrum miasta oraz pozostałych dzielnic aglomeracji zapewnia bogata sieć komunikacji miejskiej przy rondzie Starołęka oraz pobliska zajezdnia tramwajowa Forteczna. Dotychczas Murapol zaoferował w dwóch etapach projektu 537 mieszkań w czterech budynkach. Docelowo cała inwestycja obejmie ponad 830 lokali w sześciu obiektach.
Oprócz osiedla Murapol Nowe Miasto w poznańskiej ofercie deweloper posiada także projekt Murapol Malta, powstający przy ul. Dymka, w sąsiedztwie słynnego Jeziora Maltańskiego, Parku Tysiąclecia oraz ogrodu zoologicznego.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.