Komunikaty PR

Konferencja partnerska Jabra CEE 2023 w Krakowie

2023-07-21  |  17:00

Najgorętsze trendy i inspiracje świata audio oraz wideo pod jednym dachem. Nowe podejście do rozwiązań wideokonferencyjnych, współczesne wyzwania dotyczące pracy hybrydowej, nowa oferta Jabra dla biznesu i nagrody dla najlepszych Partnerów. To tylko niektóre z tematów poruszonych podczas Jabra CEE Partner Conference 2023, która odbyła się w tym roku w Krakowie. Konferencja i nagrody są wyrazem uznania dla solidnych wyników, jakie Partnerzy firmy osiągnęli w regionie CEE w 2022 roku.

Po przerwie spowodowanej pandemią eksperci Jabra i autoryzowani partnerzy firmy z regionu CEE mogli spotkać się w jednym miejscu w realnym świecie - w Krakowie w hotelu Marriott i Kopalni Soli w Wieliczce. Celem spotkania były dyskusje o najciekawszych trendach w branży audio i wideo, inspiracje na przyszłość, a także - co najważniejsze - nagrodzenie najlepszych resellerów i dystrybutorów z regionu CEE za 2022 rok. Jabra CEE Partner Conference była dwudniowym wydarzeniem stawiającym sobie za zadanie przedstawienie wizji, strategii i wsparcia Jabra dla kanału na nadchodzący rok.

Dyskusje, panele i prezentacje, których  podczas spotkania odbyło się kilkadziesiąt, koncentrowały się wokół rozwiązań będących odpowiedzią na wyzwania modelu pracy hybrydowej i nowej normalności. Na sesjach eksperci Jabra, Microsoft i Lenovo tłumaczyli także, w jaki sposób dzięki wzajemnemu partnerstwu są w stanie zaoferować kompleksowe rozwiązania dla branży nowoczesnych technologii audio-wideo oraz dynamicznie rosnącego rynku meeting rooms. Podczas spotkania Jabra skupiła się na całym ekosystemie pracy hybrydowej, w tym na osobistych urządzeniach audio i wideo, a także rozwiązaniach do sal konferencyjnych. Spotkanie obejmowało prezentacje zarówno ekspertów Jabra z Polski, regionu CEE, jak i globalnej kadry kierowniczej Jabra, w tym Nicolasa Bliaux, Managing Director, Vice President Sales, Eastern Europe, Ukraine & CIS, Middle East, Turkey and Africa oraz Caluma MacDougalla, Senior Vice President, Global Marketing w Jabra. Drugiego dnia, po sesji delegatów, odbyła się uroczysta kolacja i ceremonia wręczenia nagród w Kopalni Soli w Wieliczce.

Laureatami nagród na konferencji Jabra CEE Partner Conference 2023 zostali:

  • Partner of the Year: MARKIT.PL Sp. z o.o.
  • Partner of the Year – Marketing: Bechtle direct Kft.
  • Partner of the Year – Audio: ETA2U SRL
  • Partner of the Year – Video: Bechtle direct Polska Sp. z o.o.
  • Partner of the Year - Growth Audio: Delkom 2000 Sp. z o.o.
  • Partner of the Year - Growth Video: KONEKTO s.r.o.
  • Distributor of the Year: Exclusive Networks Poland S.A.
  • Distributor of the Year -  Marketing: Ingram Micro Distribution S.R.L.
  • Distributor of the Year - Video: f AT Computers a.s.
  • Distributor of the Year - Growth Audio & Video: Ingram Micro Czech Republic s.r.o

Tomasz Miller, Head of Central and Eastern Europe, Business Solutions w Jabra powiedział ,,Rok 2022 był kolejnym udanym rokiem dla Jabra i naszych autoryzowanych partnerów, którzy wspólnie pracowali nad osiągnięciem silnego wzrostu w kategorii urządzeń audio i wideo w regionie CEE. To fantastyczne, że możemy docenić i świętować te sukcesy podczas wydarzenia poświęconego wzmacnianiu naszych cennych relacji z kanałem partnerskim właśnie w Krakowie. Polska to kraj, który ma dla nas bardzo duże znaczenie - w 2022 roku otworzyliśmy tutaj nasz hub badawczo-rozwojowy IT, a Polska została wybrana z 15 potencjalnych lokalizacji. Zespół Jabra w Polsce osiąga znakomite wyniki, z sukcesem zarządza także całym regionem CEE. Dlatego właśnie tutaj chcieliśmy się spotkać, aby celebrować wspólny sukces, podziękować parterom za zaangażowanie i współpracę, a także nagrodzić najlepszych z całego regionu. Raz jeszcze chcemy podziękować naszym partnerom, którzy wzięli udział w tegorocznej konferencji Jabra i pogratulować zdobywcom nagród, którzy wykazali się zaangażowaniem w zrozumienie bolączek firm związanych z dźwiękiem i wideo. Z niecierpliwością czekamy na kolejne osiągnięcia w przyszłym roku”.

Relacja wideo z tegorocznej konferencji, która odbyła się 14 – 15 czerwca w Krakowie, znajduje się tu: https://youtu.be/6aQ0jegNt5c

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.