Konferencja partnerska Jabra CEE 2023 w Krakowie
Najgorętsze trendy i inspiracje świata audio oraz wideo pod jednym dachem. Nowe podejście do rozwiązań wideokonferencyjnych, współczesne wyzwania dotyczące pracy hybrydowej, nowa oferta Jabra dla biznesu i nagrody dla najlepszych Partnerów. To tylko niektóre z tematów poruszonych podczas Jabra CEE Partner Conference 2023, która odbyła się w tym roku w Krakowie. Konferencja i nagrody są wyrazem uznania dla solidnych wyników, jakie Partnerzy firmy osiągnęli w regionie CEE w 2022 roku.
Po przerwie spowodowanej pandemią eksperci Jabra i autoryzowani partnerzy firmy z regionu CEE mogli spotkać się w jednym miejscu w realnym świecie - w Krakowie w hotelu Marriott i Kopalni Soli w Wieliczce. Celem spotkania były dyskusje o najciekawszych trendach w branży audio i wideo, inspiracje na przyszłość, a także - co najważniejsze - nagrodzenie najlepszych resellerów i dystrybutorów z regionu CEE za 2022 rok. Jabra CEE Partner Conference była dwudniowym wydarzeniem stawiającym sobie za zadanie przedstawienie wizji, strategii i wsparcia Jabra dla kanału na nadchodzący rok.
Dyskusje, panele i prezentacje, których podczas spotkania odbyło się kilkadziesiąt, koncentrowały się wokół rozwiązań będących odpowiedzią na wyzwania modelu pracy hybrydowej i nowej normalności. Na sesjach eksperci Jabra, Microsoft i Lenovo tłumaczyli także, w jaki sposób dzięki wzajemnemu partnerstwu są w stanie zaoferować kompleksowe rozwiązania dla branży nowoczesnych technologii audio-wideo oraz dynamicznie rosnącego rynku meeting rooms. Podczas spotkania Jabra skupiła się na całym ekosystemie pracy hybrydowej, w tym na osobistych urządzeniach audio i wideo, a także rozwiązaniach do sal konferencyjnych. Spotkanie obejmowało prezentacje zarówno ekspertów Jabra z Polski, regionu CEE, jak i globalnej kadry kierowniczej Jabra, w tym Nicolasa Bliaux, Managing Director, Vice President Sales, Eastern Europe, Ukraine & CIS, Middle East, Turkey and Africa oraz Caluma MacDougalla, Senior Vice President, Global Marketing w Jabra. Drugiego dnia, po sesji delegatów, odbyła się uroczysta kolacja i ceremonia wręczenia nagród w Kopalni Soli w Wieliczce.
Laureatami nagród na konferencji Jabra CEE Partner Conference 2023 zostali:
- Partner of the Year: MARKIT.PL Sp. z o.o.
- Partner of the Year – Marketing: Bechtle direct Kft.
- Partner of the Year – Audio: ETA2U SRL
- Partner of the Year – Video: Bechtle direct Polska Sp. z o.o.
- Partner of the Year - Growth Audio: Delkom 2000 Sp. z o.o.
- Partner of the Year - Growth Video: KONEKTO s.r.o.
- Distributor of the Year: Exclusive Networks Poland S.A.
- Distributor of the Year - Marketing: Ingram Micro Distribution S.R.L.
- Distributor of the Year - Video: f AT Computers a.s.
- Distributor of the Year - Growth Audio & Video: Ingram Micro Czech Republic s.r.o
Tomasz Miller, Head of Central and Eastern Europe, Business Solutions w Jabra powiedział ,,Rok 2022 był kolejnym udanym rokiem dla Jabra i naszych autoryzowanych partnerów, którzy wspólnie pracowali nad osiągnięciem silnego wzrostu w kategorii urządzeń audio i wideo w regionie CEE. To fantastyczne, że możemy docenić i świętować te sukcesy podczas wydarzenia poświęconego wzmacnianiu naszych cennych relacji z kanałem partnerskim właśnie w Krakowie. Polska to kraj, który ma dla nas bardzo duże znaczenie - w 2022 roku otworzyliśmy tutaj nasz hub badawczo-rozwojowy IT, a Polska została wybrana z 15 potencjalnych lokalizacji. Zespół Jabra w Polsce osiąga znakomite wyniki, z sukcesem zarządza także całym regionem CEE. Dlatego właśnie tutaj chcieliśmy się spotkać, aby celebrować wspólny sukces, podziękować parterom za zaangażowanie i współpracę, a także nagrodzić najlepszych z całego regionu. Raz jeszcze chcemy podziękować naszym partnerom, którzy wzięli udział w tegorocznej konferencji Jabra i pogratulować zdobywcom nagród, którzy wykazali się zaangażowaniem w zrozumienie bolączek firm związanych z dźwiękiem i wideo. Z niecierpliwością czekamy na kolejne osiągnięcia w przyszłym roku”.
Relacja wideo z tegorocznej konferencji, która odbyła się 14 – 15 czerwca w Krakowie, znajduje się tu: https://youtu.be/6aQ0jegNt5c

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.