Komunikaty PR

Konstrukcja Alinea gotowa. Budynek przykuwa uwagę

2020-11-27  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Na Białołęce w Warszawie trwa realizacja projektu Alinea. Doskonale widać już charakterystyczne wcięcia, którym obiekt zawdzięcza nazwę. Ma wyróżnić się nie tylko oryginalną formą, ale także funkcjonalnością.

Na Żeraniu, przy ul. Łopianowej, pojawił się budynek mieszkalny o dość nietypowym wyglądzie. Wyróżnia się uskokową formą elewacji. Rzut z góry nasuwa skojarzenia z zygzakiem. Tę charakterystyczną cechę można z łatwością zaobserwować, ponieważ niedawno została ukończona konstrukcja 5-piętrowego obiektu. Teraz wykonywane są elewacja, tynki wewnętrzne oraz instalacje wewnętrzne, elektryczne i sanitarne. Efekt końcowy będzie widoczny wiosną 2021 roku.

Alinea, czyli wcięcie

Inwestycję prowadzi znany i ceniony w Warszawie deweloper Bouygues Immobilier Polska. Projekt nosi nazwę Alinea, co po francusku oznacza „wcięcie”. Nazwa odnosi się więc bezpośrednio do kształtu bryły, którą uformowały pomysłowo ułożone, przestronne balkony. – Przynależą do większości mieszkań i zaprojektowano je w taki sposób, aby nie graniczyły ze sobą. Projektanci postawili na oryginalność i funkcjonalność – wyjaśnia Cezary Grabowski, dyrektor marketingu i sprzedaży w Bouygues Immobilier Polska. – Na parterze zaplanowaliśmy ogródki – dodaje.

Mieszkań w budynku powstaje 75, a ich metraże zaczynają się już od 26, a kończą na 90 mkw. Wybrano układy od 1 do 4 pokoi, tak aby każdy mógł znaleźć coś dopasowanego do potrzeb. W obrębie podobnych powierzchni mieszkań zaprojektowano wiele różnych wariantów rozkładu pomieszczeń. – Bardzo ciekawe są 3 pokoje na 51 metrach kwadratowych. Obecnie dostępne są także układy 4-pokojowe, odpowiednie dla większych rodzin – informuje Cezary Grabowski.

Obok optymalnego wykorzystania dostępnej przestrzeni ważną zaletą mieszkań są duże okna, częściowo o narożnym układzie, co pozwala na lepsze doświetlenie wnętrz. Dużą uwagę przywiązano także do części wspólnych, które zostaną wykończone w taki sposób, aby stanowiły połączenie najnowszych trendów z wysokiej jakości wykonaniem.

W budynku zaplanowano ponadto garaż podziemny i lokal usługowy. Miejsca parkingowe znajdą się również przed obiektem. Będą też stojaki na rowery.

Kluczowe jest położenie

Deweloper podkreśla, że nowoczesny budynek położony jest w dzielnicy dobrze skomunikowanej z centrum, a jego najbliższa okolica sprawia, że podstawowe punkty handlowo-usługowe są w pobliżu. – Białołęka i będący jej częścią Żerań to obszar, który od kilku lat nieustannie zmienia się i rozwija. Powstają tu atrakcyjne osiedla, które zamieszkują młodzi ludzie poszukujący miejsca do życia charakteryzującego się korzystną relacją szeroko rozumianej jakości do ceny. Razem z nowymi mieszkańcami pojawiają się tu kolejne punkty usługowe, restauracje, sklepy, centra handlowe, a liczne tereny zielone otrzymują przyjazną formę sprzyjającą różnorodnym aktywnościom na świeżym powietrzu – zauważa Cezary Grabowski.

Niedaleko Alinei są tereny zielone i trasy rowerowe nad Kanałem Żerańskim i Wisłą, korty tenisowe, boiska i siłownie. Do lasu w okolicach kanału jest zaledwie 4 minuty pieszo. Niewiele dłużej zajmuje droga do przystanku autobusowego, najbliższego marketu i przedszkola czy Galerii Północnej. Dojazd do metra Marymont zajmuje kwadrans, a do centrum 20 minut. – Wiemy, że lokalizacja to podstawowe kryterium wyboru dla wielu osób, dlatego wszystkie nasze osiedla budujemy w miejscach, które są atrakcyjne pod wieloma względami. Chodzi o to, żeby okolica stwarzała warunki do wygodnego życia i dawała różnorodne możliwości spędzania czasu wolnego – tłumaczy Cezary Grabowski.

Alinea to trzecie osiedle Bouygues Immobilier Polska na Białołęce – obok Foret i Essentiel Talarowa – w których aktualnie są dostępne mieszkania.

Bouygues Immobilier to firma deweloperska o zasięgu międzynarodowym, z wieloletnim doświadczeniem w budownictwie. W Polsce działa od 2001 roku i od tego czasu zrealizowała 50 inwestycji w Warszawie, Poznaniu i we Wrocławiu – łącznie na ponad 6900 mieszkań.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.