Komunikaty PR

2. edycja konkursu „Szkoły Pełne Talentów” Lidl Polska – dołączyło 9 tys. szkół

2023-10-18  |  01:00
Biuro prasowe

Do akcji „Szkoły Pełne Talentów” do tej pory zgłosiło się ponad 9 tysięcy polskich szkół, a liczba rozdanych Talenciaków wynosi prawie 9 milionów. Lidl Polska zorganizował dla uczniów dodatkowy konkurs, w którym główną nagrodą jest spotkanie z Robertem Lewandowskim. Konkursowe zgłoszenia szkoły mogą wysyłać do końca października.

To już druga edycja programu „Szkoły Pełne Talentów” organizowanego przez Lidl Polska – sieć chętnie angażuje się w działania prospołeczne. Akcja ma na celu stworzenie dzieciom i  młodzieży w Polsce lepszych warunków do rozwoju, a także wspieranie młodych talentów. Ambasadorami przedsięwzięcia są Robert i Anna Lewandowscy, którzy również promują rozwijanie swoich pasji i  dążenie do marzeń.

Wygraj spotkanie z Robertem Lewandowskim!

Sieć Lidl Polska w ramach akcji „Szkoły Pełne Talentów” organizuje dodatkowy konkurs, w  którym nagrodą główną jest spotkanie ze światowej sławy piłkarzem, czyli Robertem Lewandowskim. Aby wziąć udział w konkursie, szkoły muszą przygotować wideo z udziałem uczniów. Nagranie powinno trwać maksymalnie minutę i ma być teledyskiem do napisanej przez nich piosenki. Zarówno tekst utworu, jak i całe nagranie mają za zadanie pokazać talenty, jakie skrywa szkoła.

Aż 3 placówki mają szansę wygrać główną nagrodę, jaką jest spotkanie z Robertem Lewandowskim w Warszawie. W wydarzeniu będzie mogło uczestniczyć maksymalnie 100 uczniów z każdej ze zwycięskich szkół. Co ważne, Lidl Polska zapewni laureatom dojazd oraz nocleg, a nieletni uczestnicy mogą liczyć na ubezpieczenie (NNW). Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone najpóźniej do 10.11.2023 r.

Moc Talenciaków

W ramach programu „Szkoły Pełne Talentów”, Lidl Polska przekaże także wysokiej jakości sprzęt i wyposażenie polskim szkołom. Aby wspomóc placówki, do 5 listopada br. należy zrobić zakupy za minimum 50 zł, kupując przy tym przynajmniej 1 warzywo lub 1 owoc – szczegóły znajdują się w regulaminie dostępnym na www.lidl.pl/szkoly oraz w sklepach sieci. W zamian, klienci Lidl Polska otrzymują specjalne vouchery – Talenciaki, które mogą przekazać wybranej szkole, która zgłosiła się do akcji. Placówka może zdecydować, na co wymieni Talenciaki, wybierając spośród 120 różnych nagród z 7 kategorii.

Do tej pory do akcji zgłosiło się ponad 9000 szkół, które zebrały prawie 9 milionów Talenciaków!

Dzięki ogólnopolskiemu programowi „Szkoły Pełne Talentów” mamy realny wpływ na polepszenie warunków w polskich szkołach. Zależy nam na wspieraniu dzieci i młodzieży w osiąganiu celów, samorozwoju i szlifowaniu ich talentów. Cieszymy się, że w akcję zaangażowali się Robert i Anna Lewandowscy, którzy dla wielu młodych ludzi są wzorem do naśladowania. To wspaniała inicjatywa, w której liczy się dobro polskich uczniów komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR w Lidl Polska.

Regulamin akcji dostępny jest na stronie: lidl.pl/szkoly   

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze? Biuro prasowe
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości
Konsument Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach
2024-04-22 | 12:01

Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach

Na drogach spotykamy całą gamę kierowców z różnymi stylami i podejściami do prowadzenia pojazdów. Każdy z nich ma swoje unikalne cechy i nawyki za kierownicą,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.