Komunikaty PR

2. edycja konkursu „Szkoły Pełne Talentów” Lidl Polska – dołączyło 9 tys. szkół

2023-10-18  |  01:00
Biuro prasowe

Do akcji „Szkoły Pełne Talentów” do tej pory zgłosiło się ponad 9 tysięcy polskich szkół, a liczba rozdanych Talenciaków wynosi prawie 9 milionów. Lidl Polska zorganizował dla uczniów dodatkowy konkurs, w którym główną nagrodą jest spotkanie z Robertem Lewandowskim. Konkursowe zgłoszenia szkoły mogą wysyłać do końca października.

To już druga edycja programu „Szkoły Pełne Talentów” organizowanego przez Lidl Polska – sieć chętnie angażuje się w działania prospołeczne. Akcja ma na celu stworzenie dzieciom i  młodzieży w Polsce lepszych warunków do rozwoju, a także wspieranie młodych talentów. Ambasadorami przedsięwzięcia są Robert i Anna Lewandowscy, którzy również promują rozwijanie swoich pasji i  dążenie do marzeń.

Wygraj spotkanie z Robertem Lewandowskim!

Sieć Lidl Polska w ramach akcji „Szkoły Pełne Talentów” organizuje dodatkowy konkurs, w  którym nagrodą główną jest spotkanie ze światowej sławy piłkarzem, czyli Robertem Lewandowskim. Aby wziąć udział w konkursie, szkoły muszą przygotować wideo z udziałem uczniów. Nagranie powinno trwać maksymalnie minutę i ma być teledyskiem do napisanej przez nich piosenki. Zarówno tekst utworu, jak i całe nagranie mają za zadanie pokazać talenty, jakie skrywa szkoła.

Aż 3 placówki mają szansę wygrać główną nagrodę, jaką jest spotkanie z Robertem Lewandowskim w Warszawie. W wydarzeniu będzie mogło uczestniczyć maksymalnie 100 uczniów z każdej ze zwycięskich szkół. Co ważne, Lidl Polska zapewni laureatom dojazd oraz nocleg, a nieletni uczestnicy mogą liczyć na ubezpieczenie (NNW). Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone najpóźniej do 10.11.2023 r.

Moc Talenciaków

W ramach programu „Szkoły Pełne Talentów”, Lidl Polska przekaże także wysokiej jakości sprzęt i wyposażenie polskim szkołom. Aby wspomóc placówki, do 5 listopada br. należy zrobić zakupy za minimum 50 zł, kupując przy tym przynajmniej 1 warzywo lub 1 owoc – szczegóły znajdują się w regulaminie dostępnym na www.lidl.pl/szkoly oraz w sklepach sieci. W zamian, klienci Lidl Polska otrzymują specjalne vouchery – Talenciaki, które mogą przekazać wybranej szkole, która zgłosiła się do akcji. Placówka może zdecydować, na co wymieni Talenciaki, wybierając spośród 120 różnych nagród z 7 kategorii.

Do tej pory do akcji zgłosiło się ponad 9000 szkół, które zebrały prawie 9 milionów Talenciaków!

Dzięki ogólnopolskiemu programowi „Szkoły Pełne Talentów” mamy realny wpływ na polepszenie warunków w polskich szkołach. Zależy nam na wspieraniu dzieci i młodzieży w osiąganiu celów, samorozwoju i szlifowaniu ich talentów. Cieszymy się, że w akcję zaangażowali się Robert i Anna Lewandowscy, którzy dla wielu młodych ludzi są wzorem do naśladowania. To wspaniała inicjatywa, w której liczy się dobro polskich uczniów komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR w Lidl Polska.

Regulamin akcji dostępny jest na stronie: lidl.pl/szkoly   

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Motoryzacja

UE dąży do większej samodzielności w dostępie do surowców krytycznych. Częściowo pozyska je z recyklingu baterii

Zgodnie z aktem o surowcach krytycznych władze unijne dążą do zwiększenia niezależności w zakresie ich dostaw od Chin i innych krajów  trzecich. Do 2030 roku ze źródeł zewnętrznych ma pochodzić nie więcej niż 65 proc. rocznego zużycia każdego z surowców. Z kolei 25 proc. ma pochodzić z recyklingu. – Te cele nie są nadambitne, bo recykling to relatywnie młoda część gospodarki, więc legislacja, która narzuca te poziomy odzysku i recyklingu to jedno, a realia to drugie – mówi Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding. Podkreśla jednak, że Europa ma duży potencjał w zwiększeniu odzysku i przetwarzania cennych surowców

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.