2. edycja konkursu „Szkoły Pełne Talentów” Lidl Polska – dołączyło 9 tys. szkół
Do akcji „Szkoły Pełne Talentów” do tej pory zgłosiło się ponad 9 tysięcy polskich szkół, a liczba rozdanych Talenciaków wynosi prawie 9 milionów. Lidl Polska zorganizował dla uczniów dodatkowy konkurs, w którym główną nagrodą jest spotkanie z Robertem Lewandowskim. Konkursowe zgłoszenia szkoły mogą wysyłać do końca października.
To już druga edycja programu „Szkoły Pełne Talentów” organizowanego przez Lidl Polska – sieć chętnie angażuje się w działania prospołeczne. Akcja ma na celu stworzenie dzieciom i młodzieży w Polsce lepszych warunków do rozwoju, a także wspieranie młodych talentów. Ambasadorami przedsięwzięcia są Robert i Anna Lewandowscy, którzy również promują rozwijanie swoich pasji i dążenie do marzeń.
Wygraj spotkanie z Robertem Lewandowskim!
Sieć Lidl Polska w ramach akcji „Szkoły Pełne Talentów” organizuje dodatkowy konkurs, w którym nagrodą główną jest spotkanie ze światowej sławy piłkarzem, czyli Robertem Lewandowskim. Aby wziąć udział w konkursie, szkoły muszą przygotować wideo z udziałem uczniów. Nagranie powinno trwać maksymalnie minutę i ma być teledyskiem do napisanej przez nich piosenki. Zarówno tekst utworu, jak i całe nagranie mają za zadanie pokazać talenty, jakie skrywa szkoła.
Aż 3 placówki mają szansę wygrać główną nagrodę, jaką jest spotkanie z Robertem Lewandowskim w Warszawie. W wydarzeniu będzie mogło uczestniczyć maksymalnie 100 uczniów z każdej ze zwycięskich szkół. Co ważne, Lidl Polska zapewni laureatom dojazd oraz nocleg, a nieletni uczestnicy mogą liczyć na ubezpieczenie (NNW). Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone najpóźniej do 10.11.2023 r.
Moc Talenciaków
W ramach programu „Szkoły Pełne Talentów”, Lidl Polska przekaże także wysokiej jakości sprzęt i wyposażenie polskim szkołom. Aby wspomóc placówki, do 5 listopada br. należy zrobić zakupy za minimum 50 zł, kupując przy tym przynajmniej 1 warzywo lub 1 owoc – szczegóły znajdują się w regulaminie dostępnym na www.lidl.pl/szkoly oraz w sklepach sieci. W zamian, klienci Lidl Polska otrzymują specjalne vouchery – Talenciaki, które mogą przekazać wybranej szkole, która zgłosiła się do akcji. Placówka może zdecydować, na co wymieni Talenciaki, wybierając spośród 120 różnych nagród z 7 kategorii.
Do tej pory do akcji zgłosiło się ponad 9000 szkół, które zebrały prawie 9 milionów Talenciaków!
Dzięki ogólnopolskiemu programowi „Szkoły Pełne Talentów” mamy realny wpływ na polepszenie warunków w polskich szkołach. Zależy nam na wspieraniu dzieci i młodzieży w osiąganiu celów, samorozwoju i szlifowaniu ich talentów. Cieszymy się, że w akcję zaangażowali się Robert i Anna Lewandowscy, którzy dla wielu młodych ludzi są wzorem do naśladowania. To wspaniała inicjatywa, w której liczy się dobro polskich uczniów – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR w Lidl Polska.
Regulamin akcji dostępny jest na stronie: lidl.pl/szkoly

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.