Agencja Mint Media zajmie się komunikacją nowej marki viGO!

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR
ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl
Marka viGO! w ostatnich latach prężnie się rozwijała i po rebrandingu krok po kroku staje się liderem rynkowym, a teraz chce zwiększyć świadomość wśród klientów indywidualnych. Marka oferuje szeroką gamę produktów do domu takich jak: worki na śmieci, torebki na bio odpady, zmywaki, woreczki do mrożonek, rękawy i papiery do pieczenia, folie aluminiowe i spożywcze, papierowe naczynia, sztućce, torebki śniadaniowe, itp.
Jak mówi Paweł Karaś, CEO w Mint Media: - Wygrana projektu viGO! to kolejny sukces w przetargu w bardzo krótkim czasie, gdzie głównie skupiliśmy się na mediach społecznościowych, content marketingu i kreacji, ale nie zapomnieliśmy też o wsparciu mediowym w przyszłych działaniach.
Agencja stworzyła ideę i strategię komunikacji wraz z Key visual i będzie odpowiadała za komunikację marki na Facebooku i Instagramie, a także za aktywną moderację i kampanie mediowe w tych kanałach.
- Ta współpraca to będzie dla nas czysta przyjemność. Dla marki viGO! stworzyliśmy ideę #PorządnieNieZnaczyNudno. Wiemy, że przedstawiciele grupy docelowej traktują domowe obowiązki jako niezbędną, choć przykrą konieczność. Jednak metodą radosnych skojarzeń, odkręcimy ten stereotyp i stworzymy wizerunek marki jako wesołego kompana codziennego życia. Poprzez komunikaty „półżartem, półserio” zbudujemy nowe podejście do artykułów gospodarstwa. Przekonamy, że można inaczej: z dystansem, kreatywnie, użytecznie, ale jednocześnie zawadiacko. Nasza idea spowoduje, że odbiorcy porządnie się ucieszą. Bo porządnie oznacza jakościowo, czysto, solidnie – ale nie znaczy nudno – mówi Maja Sass, Deputy Head of Communication w Mint Media.
viGO! nową komunikację rozpoczęło, jak mogłoby się wydawać, w niefortunnym okresie awarii Facebooka, o której mówili wszyscy. Agencja Mint Media wykorzystała tą sytuację, publikując na fanpage’u marki kreatywny RTM.
Za współpracę po stronie marki viGO! odpowiada Brand Manager, Mieszko Miazga. Jak podkreśla: - Wybór Mint Media ma na celu odświeżenie komunikacji oraz otwarcie nowego etapu w życiu marki. Zależy nam na wykreowaniu wyróżniającej się strategii dialogu, z którą utożsami się nasza aktualna grupa docelowa, a jednocześnie takiej, która pozwoli nam na dotarcie do nowych odbiorców. Naszym zdaniem zwycięska strategia agencji wyróżnia się na tle tego, co dotychczas można było obserwować w naszej kategorii, dzięki czemu ma szansę zaktywizować grupę młodszych odbiorców. Mamy nadzieję, że poprzez nowatorskie pokazanie unikalnych korzyści marki i jej produktów przekaz będzie działać na emocje konsumentów, przez co wywoła pożądaną reakcję, czyli zachęci ich do zakupu w punkcie sprzedaży lub bezpośrednio w naszym sklepie internetowym https://pl.vi-go.eu/.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.