Komunikaty PR

Agencja Mint Media zajmie się komunikacją nowej marki viGO!

2021-10-26  |  10:20
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR

ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl

Marka viGO! w ostatnich latach prężnie się rozwijała i po rebrandingu krok po kroku staje się liderem rynkowym, a teraz chce zwiększyć świadomość wśród klientów indywidualnych. Marka oferuje szeroką gamę produktów do domu takich jak: worki na śmieci, torebki na bio odpady, zmywaki, woreczki do mrożonek, rękawy i papiery do pieczenia, folie aluminiowe i spożywcze, papierowe naczynia, sztućce, torebki śniadaniowe, itp. 

Jak mówi Paweł Karaś, CEO w Mint Media: - Wygrana projektu viGO! to kolejny sukces w przetargu w bardzo krótkim czasie, gdzie głównie skupiliśmy się na mediach społecznościowych, content marketingu i kreacji, ale nie zapomnieliśmy też o wsparciu mediowym w przyszłych działaniach. 

Agencja stworzyła ideę i strategię komunikacji wraz z Key visual i będzie odpowiadała za komunikację marki na Facebooku i Instagramie, a także za aktywną moderację i kampanie mediowe w tych kanałach.

- Ta współpraca to będzie dla nas czysta przyjemność. Dla marki viGO! stworzyliśmy ideę #PorządnieNieZnaczyNudno. Wiemy, że przedstawiciele grupy docelowej traktują domowe obowiązki jako niezbędną, choć przykrą konieczność. Jednak metodą radosnych skojarzeń, odkręcimy ten stereotyp i stworzymy wizerunek marki jako wesołego kompana codziennego życia. Poprzez komunikaty „półżartem, półserio” zbudujemy nowe podejście do artykułów gospodarstwa. Przekonamy, że można inaczej: z dystansem, kreatywnie, użytecznie, ale jednocześnie zawadiacko. Nasza idea spowoduje, że odbiorcy porządnie się ucieszą. Bo porządnie oznacza jakościowo, czysto, solidnie – ale nie znaczy nudno – mówi Maja Sass, Deputy Head of Communication w Mint Media. 

viGO! nową komunikację rozpoczęło, jak mogłoby się wydawać, w niefortunnym okresie awarii Facebooka, o której mówili wszyscy. Agencja Mint Media wykorzystała tą sytuację, publikując na fanpage’u marki kreatywny RTM.

Za współpracę po stronie marki viGO! odpowiada Brand Manager, Mieszko Miazga. Jak podkreśla: - Wybór Mint Media ma na celu odświeżenie komunikacji oraz otwarcie nowego etapu w życiu marki. Zależy nam na wykreowaniu wyróżniającej się strategii dialogu, z którą utożsami się nasza aktualna grupa docelowa, a jednocześnie takiej, która pozwoli nam na dotarcie do nowych odbiorców. Naszym zdaniem zwycięska strategia agencji wyróżnia się na tle tego, co dotychczas można było obserwować w naszej kategorii, dzięki czemu ma szansę zaktywizować grupę młodszych odbiorców. Mamy nadzieję, że poprzez nowatorskie pokazanie unikalnych korzyści marki i jej produktów przekaz będzie działać na emocje konsumentów, przez co wywoła pożądaną reakcję, czyli zachęci ich do zakupu w punkcie sprzedaży lub bezpośrednio w naszym sklepie internetowym https://pl.vi-go.eu/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI Biuro prasowe
2024-06-26 | 12:00

Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI

Samsung prezentuje „Klasę AI”, czyli urządzenia, które dzięki zaawansowanym funkcjom wykorzystującym sztuczną inteligencję mogą realnie pomóc nam w codziennych
Konsument Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC
2024-06-21 | 09:00

Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC

Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom podczas Euro 2024 było jeszcze przyjemniejsze, KFC wprowadziło specjalny KFC Pizza Twisters Box i KFC Pizza Twisters Box & Chicken. Wybierz
Konsument Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box
2024-06-14 | 09:00

Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box

KFC Pizza Twisters to wyjątkowo mocny zawodnik – tylko przez tydzień setki tysięcy Polaków skosztowało tego kulinarnego hitu! Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.