Komunikaty PR

Centrum Praskie Koneser podsumowuje Lato Konesera 2024

2024-10-10  |  10:05

Centrum Praskie Koneser już po raz szósty zorganizowało Lato Konesera. To różnorodne, wakacyjne wydarzenia kulturalno-rozrywkowe, odbywające się cyklicznie na warszawskiej Pradze-Północ od czerwca do końca sierpnia. Rokrocznie przyciągają one coraz więcej mieszkańców stolicy i turystów. W ramach tegorocznej edycji Koneser gościł aż 336 imprez, zrealizowanych we współpracy z kilkudziesięcioma partnerami.

Lato Konesera na stałe wpisało się w kalendarz wakacyjnych wydarzeń Warszawy, stając się jedną z najważniejszych inicjatyw kulturalno-rozrywkowych prawobrzeżnej części miasta. Podczas ostatniej, niedawno zakończonej odsłony cyklu znalazło się miejsce zarówno na premierowe eventy, jak i znane i lubiane przez odwiedzających propozycje. Tak jak w ubiegłych latach większość z nich było bezpłatnych.

Lato Konesera to prawdziwe święto kultury, rozrywki i Pragi, z czego jesteśmy bardzo dumni. Rewitalizacja Centrum Praskiego Koneser ożywiła oraz oddała warszawiakom i turystom niedostępną oraz zaniedbywaną przez lata część miasta. Połączenie nowoczesnej i zabytkowej architektury, wraz z budową ogólnodostępnego placu Konesera, goszczącego największe wydarzenia, i zaangażowaniem w prowadzenie rozmaitych inicjatyw placemakingowych, pozwoliło na stworzenie prawdziwego miejsca spotkań i integracji – mówi Magdalena Bartkiewicz-Podoba, CEO Liebrecht & wooD Poland.

Setki imprez i rosnące statystyki

Centrum Praskie Koneser podczas tegorocznego Lata Konesera gościło łącznie 336 wydarzeń, wliczając w to odbywające się codziennie cykliczne eventy. Wśród nich znalazły się kultowe, plenerowe spektakle teatralne Teatru Polonia i Och-Teatru, czy też współtworzony przez Konesera wraz z PoWarszawsku i wydawnictwem Newhomers Festiwal Warsaw Storytellers, którego gośćmi byli m.in. Jakub Żulczyk i Mariusz Szczygieł. Ponadto, odbyły się m.in. pokazy kina plenerowego (we współpracy z Gutek Film i PepsiCo), festiwal Koneser Stand-upu, koncerty muzyki klasycznej, różnorodne warsztaty dla najmłodszych i liczne wystawy.

Lato Konesera to wydarzenie, które przygotowujemy z myślą o różnych grupach wiekowych oraz rozmaitych upodobaniach i oczekiwaniach odbiorców. Tegoroczna odsłona cyklu cieszyła się dużą popularnością, co przełożyło się na bardzo dobre wyniki operacyjne Centrum Praskiego Koneser – wskazuje Magdalena Socorro-Czerwińska, Retail Operational Director Centrum Praskiego Koneser.

W porównaniu z ubiegłym rokiem w Centrum Praskim Koneser obroty w okresie styczeń-sierpień 2024 wzrosły o 8,5 proc. Z kolei odwiedzalność w sezonie wakacyjnym (czerwiec-sierpień) zwiększyła się o 12 proc., w odniesieniu do analogicznego czasu 2023 r.

***

Liebrecht & wooD to międzynarodowa firma z branży nieruchomości, operująca z sukcesami w Europie Środkowej i Wschodniej od 1991 roku. W tym czasie wybudowała w Polsce i Rumunii ponad pół miliona metrów kwadratowych różnorodnych powierzchni o wartości przekraczającej miliard euro. Firma specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych inwestycji mixed-use, biurowych, retailowych, magazynowych i mieszkaniowych. Działalność Liebrecht & wooD wyróżnia się nowoczesnymi budynkami o wysokiej klasy architekturze, a także starannymi rewitalizacjami przestrzeni zabytkowych. Potwierdzeniem tego są liczne nagrody i wyróżnienia. Liebrecht & wooD w swoim bieżącym funkcjonowaniu kładzie szczególny nacisk na obowiązującą w niej Politykę ESG, zgodnie z którą wszystkie nowe inwestycje spełniają wymogi certyfikacji BREEAM.

W portfolio Liebrecht & wooD w Polsce znajdują się takie projekty jak Centrum Praskie Koneser, Drucianka Campus, Monopol, Centrum Marszałkowska, Batory Office Building, Plac Unii i Flanders Business Park. Więcej informacji o firmie można znaleźć na www.liebrecht-wood.com.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-10-10 | 10:06

Punkty nadania i odbioru przesyłek nadal popularne

Punkty PUDO (Pick-Up Drop-Off) to wygodne miejsca nadania i odbioru przesyłek, które z powodzeniem działają w całej Polsce. Dzięki elastyczności i strategicznym rozmieszczeniu, często w lokalnych sklepach czy na stacjach
Handel Automatyzacja TSL. Sposoby na wzrost efektywności sektora logistycznego
2024-10-10 | 09:30

Automatyzacja TSL. Sposoby na wzrost efektywności sektora logistycznego

Rynek transportu, logistyki i spedycji odgrywa kluczową rolę w globalnej gospodarce, a jego znaczenie stale rośnie w obliczu dynamicznych zmian technologicznych i społecznych. Obecnie sektor
Handel Lidl i kampania Dzieciństwo bez przemocy” – spoty we wszystkich sklepach
2024-10-09 | 09:35

Lidl i kampania "Dzieciństwo bez przemocy” – spoty we wszystkich sklepach

Ruszyła kampania „Dzieciństwo bez przemocy” Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę oraz Krajowej Koalicji na Rzecz Ochrony Dzieci. Jest ona wyrazem sprzeciwu wobec krzywdzenia dzieci i ma

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Green Industry Summit 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Farmacja

Pracujący personel medyczny coraz mocniej odczuwa skutki braków kadrowych w ochronie zdrowia. Zmagają się z wypaleniem zawodowym i chcą odejść z zawodu

Polski system ochrony zdrowia mierzy się z narastającym problemem braków kadrowych. Jego skutki odczuwają też coraz bardziej przeciążeni i przepracowani lekarze, pielęgniarki, położne i pozostały personel medyczny. 50 proc. menedżerów i dyrektorów placówek medycznych wskazuje na coraz częstsze w tych grupach wypalenie zawodowe, przewlekły stres i brak work–life balance, a 33 proc. deklaruje, że z tego powodu personel medyczny coraz częściej decyduje się na odejście z zawodu – wynika z nowego raportu Philips „Future Health Index 2024”. Oprócz kształcenia nowych kadr rozwiązaniem może być także szersze wykorzystanie technologii.

DlaWas.info

Bankowość

Już sześciolatki korzystają z bankowości elektronicznej. Często nie są świadome cyberzagrożeń

Zdaniem 88 proc. badanych Polaków dzieci powinny mieć własne pieniądze w postaci kieszonkowego  – wynika z badania Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna „Zachowania finansowe rodziców wobec dzieci”. Dostęp do pieniędzy mają już kilkuletnie dzieci, które korzystają przy tym z bankowości mobilnej. Z badań prowadzonych na zlecenie ING wynika jednak, że spora grupa dzieci aktywnych w internecie padła już ofiarami przestępstw cybernetycznych polegających na kradzieży tożsamości czy pieniędzy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.