Komunikaty PR

Lidl i kampania "Dzieciństwo bez przemocy” – spoty we wszystkich sklepach

2024-10-09  |  09:35
Biuro prasowe

Ruszyła kampania „Dzieciństwo bez przemocy” Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę oraz Krajowej Koalicji na Rzecz Ochrony Dzieci. Jest ona wyrazem sprzeciwu wobec krzywdzenia dzieci i ma na celu promowanie systemowych rozwiązań sprzyjających dobremu dzieciństwu. W akcję włączył się Lidl Polska – w ponad 900 sklepach emitowany będzie spot głosowy kampanii. Ponadto sieć opublikuje treści edukacyjne związane z kampanią w gazetkach promocyjnych.

Lidl Polska aktywnie angażuje się w działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu. Firma ma świadomość, że podejmowane przez społeczeństwo decyzje wpływają na to, w jakim świecie będą żyły kolejne pokolenia. Jednymi z filarów strategii CRS Lidl Polska są zaangażowanie w dialog i promocja zdrowia – także psychicznego. „Przemoc odbiera dziecku moc. Wspieraj dzieciństwo mocy bez przemocy” – hasło kampanii będzie można usłyszeć we wszystkich sklepach Lidl Polska od 8 października.

Kampania „Dzieciństwo bez przemocy” w Lidl Polska.

“Z radością wspieramy kampanię na szczeblu ogólnopolskim i promujemy tak ważne komunikaty we wszystkich naszych sklepach. Inicjatywa ta ma na celu przeciwdziałanie przemocy, budowanie bezpieczniejszego środowiska dla dzieci oraz promowanie idei uważnego rodzicielstwa. Cieszymy się, że jako Lidl Polska możemy dołączyć do działań, które przyczyniają się do wychowania zdrowych, pewnych siebie i szczęśliwych młodych ludzi. Nasze zaangażowanie w tę kampanię to dla nas wyraz społecznej odpowiedzialności biznesu i dbałości o dobrostan przyszłych pokoleń. Mamy nadzieję, że dzięki naszemu wkładowi przesłanie kampanii dotrze do jeszcze większej liczby osób” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.

Kampania „Dzieciństwo bez przemocy” obejmuje zarówno działania na szczeblu ogólnopolskim, jak i lokalnym, angażując różne instytucje i firmy w Polsce. Akcja potrwa do 19 listopada 2024 roku, na który przypada Międzynarodowy Dzień Przeciwdziałania Przemocy Wobec Dzieci.

„Cieszymy się, że tak duża marka jak Lidl zaangażowała się w naszą kampanię. Wierzymy, że dzięki tej współpracy osoby z całej Polski dowiedzą się, jak tworzyć bezpieczniejszy świat dla dzieci i jak reagować na przemoc. Hasło kampanii Dzieciństwo bez Przemocy – Wspieraj dzieciństwo mocy, bez przemocy – zyska jeszcze większy zasięg, inspirując do działania i zwiększając świadomość w kwestii ochrony najmłodszych” – dodaje Wiktoria Kinik, rzeczniczka prasowa Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Lidl Polska realizuje różnorodne działania skierowane do dzieci i młodzieży, które obejmują m.in. programy edukacyjne promujące zdrowe nawyki żywieniowe wśród najmłodszych. Jednym z przykładów tego typu działań jest program "Szkoły Pełne Talentów", który zachęca dzieci do rozwijania swoich zainteresowań i umiejętności. W ramach społecznej odpowiedzialności biznesu Lidl wspiera lokalne szkoły i przedszkola, przekazując im sprzęt, materiały dydaktyczne lub finansowe wsparcie na realizację projektów edukacyjnych. Firma organizuje również liczne akcje charytatywne, w które mogą się zaangażować rodziny z dziećmi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Empik wzmacnia ofertę Nowych Bielaw Biuro prasowe
2024-10-07 | 13:00

Empik wzmacnia ofertę Nowych Bielaw

Nowe Bielawy poszerzają swoją ofertę kulturalną, rozrywkową i multimedialną. W toruńskim centrum handlowym, które jest częścią portfolio Greenman Poland, zadebiutował najnowszy w
Handel Oferta handlowa Galerii Północnej zyskuje
2024-10-03 | 13:00

Oferta handlowa Galerii Północnej zyskuje

Galeria Północna stale umacnia swoją ofertę. Dwóch najemców – Sephora i Dealz –zmodernizowało właśnie swoje lokale, a Dealz dodatkowo zmienił lokalizację.
Handel G City podpisało umowę z UNIQLO na stały sklep w Polsce w Wars Sawa Junior
2024-10-03 | 11:00

G City podpisało umowę z UNIQLO na stały sklep w Polsce w Wars Sawa Junior

Najbardziej prestiżowy adres handlowy stolicy – Wars Sawa Junior w ścisłym centrum Warszawy, należący do G City Europe – stanie się lokalizacją dla stałego sklepu Uniqlo w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Green Industry Summit 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Transport

Cyfrowi kontrolerzy lotów nie zastąpią na razie całkowicie ludzi. Zaawansowane technologie będą jednak wspierać zarządzanie ruchem lotniczym

– Praca kontrolerów lotu jest niezagrożona i w najbliższej przyszłości nie zostanie zastąpiona robotami – ocenia Magdalena Jaworska-Maćkowiak, prezeska Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej. Jednak inwestycje w technologie wspierające prace kontrolerów to konieczność, a koszty ich wdrożenia najlepiej równoważyć, opracowując wspólne rozwiązania w skali międzynarodowej. Konieczność unowocześniania wynika przede wszystkim z potrzeb i wyzwań związanych ze stale rosnącym ruchem lotniczym oraz niewystarczającą liczbą pracowników obsługujących go.

DlaWas.info

IT i technologie

Szwedzka Akademia Nauk uhonorowała lata pracy nad sztuczną inteligencją. Nagroda Nobla trafiła do twórców sztucznych sieci neuronowych

Nagrodę Nobla w dziedzinie fizyki przyznano dwóm naukowcom za przełomowe prace nad maszynami, które potrafią się uczyć. John Hopfield stworzył pamięć asocjacyjną, a Geoffrey Hinton wynalazł metodę, dzięki której sztuczna inteligencja za pomocą danych może wykonywać różne zadania. – To pierwsza w historii Nagród Nobla nagroda za sposób przetwarzania informacji, a nie za odkrycie czy eksperyment fizyczny. Komitet Noblowski według mnie uczynił słusznie, bo to, co się dzieje obecnie w dziedzinie sztucznej inteligencji, przetwarzanie informacji, jest kluczową rzeczą dla rozwoju całej naszej cywilizacji – ocenia dr hab. Rafał Demkowicz-Dobrzański, prof. Uniwersytetu Warszawskiego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.