Komunikaty PR

Chwile warte upamiętnienia

2021-11-30  |  01:00
Kontakt

Karolina M. Rutkowska
Lensomai Communication

Nowy Świat 60
00-357 Warszawa
kmrutkowska1|gmail.com| |kmrutkowska1|gmail.com
572506965
https://www.linkedin.com/in/karolina-m-rutkowska

Cyfrowa fotografia przechodzi prawdziwy rozkwit. Nawet zwykłe telefony komórkowe są wyposażone w kilka obiektywów, które robią piękne, dobrej jakości zdjęcia. To spowodowało, że przechowujemy tysiące fotografii w pamięci telefonu, ale nie wracamy tak często do najważniejszych wspomnień w nich zawartych. Tradycyjne zdjęcia w formie drukowanej to doskonała alternatywa multimedialnych odpowiedników, która wzbudza mnóstwo emocji i żywych wspomnień.

Wydrukowane zdjęcia wzbudzają znacznie więcej emocji, dzięki temu, że oglądający obcuje z  dużo większą powierzchnią i obrazem ze znacznie większym poziomem szczegółowości. Niektórzy przechowują je w albumach, ale ciekawszym pomysłem jest eksponowanie zdjęć w widocznym miejscu np. w ramkach.  Można też stworzyć galerię zdjęć na ścianie z kilku lub kilkunastu fotografii. Tutaj z pomocą przychodzi rodzinna marka Frami, która pozwala to zrobić bardzo prosto. – Frami powstało na bazie osobistych doświadczeń. Sami stworzyliśmy sobie w domu piękną galerię z dwudziestu czterech ramek. Daje nam mnóstwo radości: każdego dnia wracamy do najpiękniejszych wspomnień naszego życia, młodsze dzieci mają frajdę jak rozpoznają poszczególnych członków rodziny, a starsze lubią pytać, gdzie byliśmy na danym zdjęciu. Zaprojektowanie jej jednak nie było takie proste. - opowiada Łukasz Olek, właściciel firmy, która powstała z miłości do fotografii.

Kiedyś stworzenie własnej galerii wymagało dużo czasu i umiejętności m.in. dobór odpowiednich ramek, następnie właściwe ich skomponowanie, dobranie odpowiednich rozmiarów, odległości, a potem także montaż. Frami maksymalnie upraszcza cały proces. Klient przegląda gotowe kompozycje zaproponowane na podstawie jego zestawu zdjęć. Algorytm sam zadba o to, żeby ramki ładnie rozłożyć, żeby były między nimi równe odległości, żeby zajmowały odpowiednią powierzchnię, dobiera dla nich odpowiednie rozmiary. Etap projektowania maksymalnie uprościliśmy, ale zadbaliśmy również o bardzo przyjemne doświadczenie na etapie montażu - bez żadnego wymierzania, wiercenia, brudu, czy gwoździ - opowiada Łukasz Olek.

Frami stawia na jakość: wydruki wiernie oddają kolory, minimalistyczne, drewniane ramki wyglądają bardzo szlachetnie, a przy tym nie odwracają uwagi od zdjęć, czyli od tego, co najważniejsze. Z ciekawostek - ramki Frami nie mają szyb: - Zdecydowaliśmy się na taki ruch, gdyż szyba generuje odbłyski świetlne, które bardzo pogarszają odbiór zdjęć – tłumaczy Łukasz Olek.

Dobrze dobrana kompozycja i doskonała jakość wykonania powodują, że galeria jest przepiękną ozdobą każdego wnętrza, ale najważniejszym celem takiej galerii jest zatrzymanie wspomnień na długie lata. Warto umieścić ją w centralnym miejscu domu, czy mieszkania, aby codziennie przypominała o najistotniejszych momentach z naszego życia.

Pomimo rozwoju fotografii cyfrowej, tradycyjne zdjęcia nie wyszły z mody. Wręcz przeciwnie, panuje trend, żeby  eksponować zdjęcia, które przedstawiają najważniejsze chwile z życia danej rodziny. Galeria ścienna to wspaniały pomysł, żeby zatrzymać wspomnienia „wiecznie żywe”. Stworzenie takiego projektu kiedyś wymagało sporo czasu i umiejętności, ale obecnie jest to genialnie proste dzięki ułatwieniom, jakie oferuje firma Frami.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lensomai Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.