Komunikaty PR

DENI CLER – spotkanie z gwiazdami i prezentacja kolekcji DENI CLER SPORT

2022-10-31  |  11:00
Biuro prasowe

27 października w warszawskim salonie marki DENI CLER odbyła się prezentacja nowej linii DENI CLER SPORT, która wychodząc naprzeciw trendom i zapotrzebowaniu na wysokiej jakości sportowe ubrania, oferuje swym klientom artykuły łączące ponadczasowość i sportowy styl. Od kilku lat Polki zaczęły zwracać szczególną uwagę na swoją kondycję fizyczną, a codzienne ćwiczenia stały się dla wielu nieodzownym elementem codziennej rutyny. Z biegiem czasu zmieniają się jednak nie tylko przyzwyczajenia i rytuały, ale również modowe trendy, a połączenia sportowych i eleganckich ubrań jest jednym z najbardziej popularnych i pożądanych. Naprzeciw tym oczekiwaniom wyszła marka DENI CLER, która do swojej oferty produktowej wprowadziła linię DENI CLER SPORT. W jej skład wchodzi 16 modeli, które tworzą pełne sylwetki. Wśród nich znalazły się: topy, legginsy, bluzy oraz sportowe kurtki.

 

 

Najnowsza linia DENI CLER SPORT to najwyższy poziom jakości materiałów w modnych, sportowych formach. Tworzywa wykorzystane w tej linii są odporne na pot, chlor, promienie słoneczne, uszkodzenia mechaniczne i szereg innych parametrów.

Kluczową rolę w stworzeniu najnowszej linii DENI CLER SPORT spełnił trend „Athleisure”, który zakłada łączenie ubrań sportowych z codziennymi oraz spopularyzowanie noszenia odzieży sportowej na co dzień. „Athleisure to połączenie sportu i wygody. Pandemia sprawiła, że większość z nas zostawiła w szafie wytworne garnitury i wysokie szpilki. Łączymy style sportowy z klasyczną elegancją. Nosimy garnitury z butami sportowymi oraz legginsy ze szpilkami i eleganckimi bluzkami. Wygoda stała się nieodłącznym elementem naszego życia i nie chcemy już z niej rezygnować”- powiedziała Iwona Kossmann, prezes marki DENI CLER.

Spotkanie przyciągnęło liczne grono wielbicielek marki, wśród których nie zabrakło gwiazd polskiego show – biznesu. Aby zobaczyć najnowsza kolekcję marki pojawiły się m.in.: Ewa Kasprzyk, Grażyna Wolszczak, Katarzyna Glinka, Beata Ścibakówna, Izabela Kuna, Mariola Bojarska–Ferenc, Marta Kuligowska, Lidia Popiel, Joanna Racewicz, Orina Krajewska, Adriana Palka, Sandra Dorsz, Natalia Jakuła, Anna Nowak, Justyna Bolek, Marta Lech-Maciejewska.

„Wygoda, nowoczesność i elegancja to połączenie, które najbardziej fascynuje mnie w modzie. Marka DENI CLER ciągle się rozwija i wychodzi naprzeciw aktualnych oczekiwaniom dzisiejszego rynku. Cieszę się, że marki oferują rozwiązania sportowe, ale takie, które nadal mają w sobie nutkę elegancji. To jest piękne i wyjątkowe. Takich możliwości wcześniej nie było” – skomentowała Katarzyna Glinka.

 

„Dzisiejsza moja stylizacja jest przykładem połączenia różnych nurtów: sportowy t–shirt, elegancka marynarka i buty na lekkim obcasie, które dopełniają całość. Rzadko wybieram w całości eleganckie stylizacje. Na próby uczęszczam najczęściej w wygodnych spodniach. Marka DENI CLER oferuje właśnie takie produkty, które można ze sobą różnorako mieszać. Jednym zdaniem – każde wyjście to stylizacja tylko od DENI CLER” – podsumowała Ewa Kasprzyk.

„Uwielbiam łączyć style. Sportowe obuwie zestawiam czasem z ubraniami z motywem cekinów. Dresy w połączeniu ze szpilkami również wyglądają fantastycznie. Pandemia sprawiła, że przyzwyczailiśmy się do siebie w domowej odsłonie. Teraz coraz częściej pokazujemy się na ulicy w sportowych stylizacjach”- zauważyła Grażyna Wolszczak.

„Sport to moje życie, od dziecka uczęszczam na treningi. Niesamowite jest to, jak teraz można łączyć modę ze sportem. Ważne jednak, aby materiały były wykonane z „oddychających” tkanin, żeby było nam wygodnie podczas ćwiczeń. Trening bowiem to nie kara, a przyjemność”- dodała Adriana Palka.

„Tężyzna fizyczna to warunek dobrego samopoczucia i zdrowia. Zwracam szczególną uwagę do wszystkich swoich stylizacji. (…) Od dawna miksuje styl sportowy z eleganckim. Jeszcze zanim ten trend stał się modny, ja łączyłam sportowe obuwie z marynarkami”- powiedziała Izabela Kuna.

DENI CLER to marka z ponad 50- letnią tradycją. Powstała w Mediolanie, lecz w Polsce pojawiła się dopiero w latach 90. ubiegłego wieku. Od pierwszych chwil na rynku zawojowała serca Polek, spragnionych szykownych i modnych rozwiązań.  Wyroby DENI CLER od lat kojarzą się z połączeniem prostoty i nienagannej elegancji zawartej nie tylko w kroju, ale również w wysokiej jakości materiałach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze? Biuro prasowe
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości
Konsument Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach
2024-04-22 | 12:01

Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach

Na drogach spotykamy całą gamę kierowców z różnymi stylami i podejściami do prowadzenia pojazdów. Każdy z nich ma swoje unikalne cechy i nawyki za kierownicą,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.