DENI CLER – spotkanie z gwiazdami i prezentacja kolekcji DENI CLER SPORT
27 października w warszawskim salonie marki DENI CLER odbyła się prezentacja nowej linii DENI CLER SPORT, która wychodząc naprzeciw trendom i zapotrzebowaniu na wysokiej jakości sportowe ubrania, oferuje swym klientom artykuły łączące ponadczasowość i sportowy styl. Od kilku lat Polki zaczęły zwracać szczególną uwagę na swoją kondycję fizyczną, a codzienne ćwiczenia stały się dla wielu nieodzownym elementem codziennej rutyny. Z biegiem czasu zmieniają się jednak nie tylko przyzwyczajenia i rytuały, ale również modowe trendy, a połączenia sportowych i eleganckich ubrań jest jednym z najbardziej popularnych i pożądanych. Naprzeciw tym oczekiwaniom wyszła marka DENI CLER, która do swojej oferty produktowej wprowadziła linię DENI CLER SPORT. W jej skład wchodzi 16 modeli, które tworzą pełne sylwetki. Wśród nich znalazły się: topy, legginsy, bluzy oraz sportowe kurtki.
Najnowsza linia DENI CLER SPORT to najwyższy poziom jakości materiałów w modnych, sportowych formach. Tworzywa wykorzystane w tej linii są odporne na pot, chlor, promienie słoneczne, uszkodzenia mechaniczne i szereg innych parametrów.
Kluczową rolę w stworzeniu najnowszej linii DENI CLER SPORT spełnił trend „Athleisure”, który zakłada łączenie ubrań sportowych z codziennymi oraz spopularyzowanie noszenia odzieży sportowej na co dzień. „Athleisure to połączenie sportu i wygody. Pandemia sprawiła, że większość z nas zostawiła w szafie wytworne garnitury i wysokie szpilki. Łączymy style sportowy z klasyczną elegancją. Nosimy garnitury z butami sportowymi oraz legginsy ze szpilkami i eleganckimi bluzkami. Wygoda stała się nieodłącznym elementem naszego życia i nie chcemy już z niej rezygnować”- powiedziała Iwona Kossmann, prezes marki DENI CLER.
Spotkanie przyciągnęło liczne grono wielbicielek marki, wśród których nie zabrakło gwiazd polskiego show – biznesu. Aby zobaczyć najnowsza kolekcję marki pojawiły się m.in.: Ewa Kasprzyk, Grażyna Wolszczak, Katarzyna Glinka, Beata Ścibakówna, Izabela Kuna, Mariola Bojarska–Ferenc, Marta Kuligowska, Lidia Popiel, Joanna Racewicz, Orina Krajewska, Adriana Palka, Sandra Dorsz, Natalia Jakuła, Anna Nowak, Justyna Bolek, Marta Lech-Maciejewska.
„Wygoda, nowoczesność i elegancja to połączenie, które najbardziej fascynuje mnie w modzie. Marka DENI CLER ciągle się rozwija i wychodzi naprzeciw aktualnych oczekiwaniom dzisiejszego rynku. Cieszę się, że marki oferują rozwiązania sportowe, ale takie, które nadal mają w sobie nutkę elegancji. To jest piękne i wyjątkowe. Takich możliwości wcześniej nie było” – skomentowała Katarzyna Glinka.
„Dzisiejsza moja stylizacja jest przykładem połączenia różnych nurtów: sportowy t–shirt, elegancka marynarka i buty na lekkim obcasie, które dopełniają całość. Rzadko wybieram w całości eleganckie stylizacje. Na próby uczęszczam najczęściej w wygodnych spodniach. Marka DENI CLER oferuje właśnie takie produkty, które można ze sobą różnorako mieszać. Jednym zdaniem – każde wyjście to stylizacja tylko od DENI CLER” – podsumowała Ewa Kasprzyk.
„Uwielbiam łączyć style. Sportowe obuwie zestawiam czasem z ubraniami z motywem cekinów. Dresy w połączeniu ze szpilkami również wyglądają fantastycznie. Pandemia sprawiła, że przyzwyczailiśmy się do siebie w domowej odsłonie. Teraz coraz częściej pokazujemy się na ulicy w sportowych stylizacjach”- zauważyła Grażyna Wolszczak.
„Sport to moje życie, od dziecka uczęszczam na treningi. Niesamowite jest to, jak teraz można łączyć modę ze sportem. Ważne jednak, aby materiały były wykonane z „oddychających” tkanin, żeby było nam wygodnie podczas ćwiczeń. Trening bowiem to nie kara, a przyjemność”- dodała Adriana Palka.
„Tężyzna fizyczna to warunek dobrego samopoczucia i zdrowia. Zwracam szczególną uwagę do wszystkich swoich stylizacji. (…) Od dawna miksuje styl sportowy z eleganckim. Jeszcze zanim ten trend stał się modny, ja łączyłam sportowe obuwie z marynarkami”- powiedziała Izabela Kuna.
DENI CLER to marka z ponad 50- letnią tradycją. Powstała w Mediolanie, lecz w Polsce pojawiła się dopiero w latach 90. ubiegłego wieku. Od pierwszych chwil na rynku zawojowała serca Polek, spragnionych szykownych i modnych rozwiązań. Wyroby DENI CLER od lat kojarzą się z połączeniem prostoty i nienagannej elegancji zawartej nie tylko w kroju, ale również w wysokiej jakości materiałach.
Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa
Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!
Świąteczne zakupy Polaków!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.