Komunikaty PR

DENI CLER – spotkanie z gwiazdami i prezentacja kolekcji DENI CLER SPORT

2022-10-31  |  11:00
Biuro prasowe

27 października w warszawskim salonie marki DENI CLER odbyła się prezentacja nowej linii DENI CLER SPORT, która wychodząc naprzeciw trendom i zapotrzebowaniu na wysokiej jakości sportowe ubrania, oferuje swym klientom artykuły łączące ponadczasowość i sportowy styl. Od kilku lat Polki zaczęły zwracać szczególną uwagę na swoją kondycję fizyczną, a codzienne ćwiczenia stały się dla wielu nieodzownym elementem codziennej rutyny. Z biegiem czasu zmieniają się jednak nie tylko przyzwyczajenia i rytuały, ale również modowe trendy, a połączenia sportowych i eleganckich ubrań jest jednym z najbardziej popularnych i pożądanych. Naprzeciw tym oczekiwaniom wyszła marka DENI CLER, która do swojej oferty produktowej wprowadziła linię DENI CLER SPORT. W jej skład wchodzi 16 modeli, które tworzą pełne sylwetki. Wśród nich znalazły się: topy, legginsy, bluzy oraz sportowe kurtki.

 

 

Najnowsza linia DENI CLER SPORT to najwyższy poziom jakości materiałów w modnych, sportowych formach. Tworzywa wykorzystane w tej linii są odporne na pot, chlor, promienie słoneczne, uszkodzenia mechaniczne i szereg innych parametrów.

Kluczową rolę w stworzeniu najnowszej linii DENI CLER SPORT spełnił trend „Athleisure”, który zakłada łączenie ubrań sportowych z codziennymi oraz spopularyzowanie noszenia odzieży sportowej na co dzień. „Athleisure to połączenie sportu i wygody. Pandemia sprawiła, że większość z nas zostawiła w szafie wytworne garnitury i wysokie szpilki. Łączymy style sportowy z klasyczną elegancją. Nosimy garnitury z butami sportowymi oraz legginsy ze szpilkami i eleganckimi bluzkami. Wygoda stała się nieodłącznym elementem naszego życia i nie chcemy już z niej rezygnować”- powiedziała Iwona Kossmann, prezes marki DENI CLER.

Spotkanie przyciągnęło liczne grono wielbicielek marki, wśród których nie zabrakło gwiazd polskiego show – biznesu. Aby zobaczyć najnowsza kolekcję marki pojawiły się m.in.: Ewa Kasprzyk, Grażyna Wolszczak, Katarzyna Glinka, Beata Ścibakówna, Izabela Kuna, Mariola Bojarska–Ferenc, Marta Kuligowska, Lidia Popiel, Joanna Racewicz, Orina Krajewska, Adriana Palka, Sandra Dorsz, Natalia Jakuła, Anna Nowak, Justyna Bolek, Marta Lech-Maciejewska.

„Wygoda, nowoczesność i elegancja to połączenie, które najbardziej fascynuje mnie w modzie. Marka DENI CLER ciągle się rozwija i wychodzi naprzeciw aktualnych oczekiwaniom dzisiejszego rynku. Cieszę się, że marki oferują rozwiązania sportowe, ale takie, które nadal mają w sobie nutkę elegancji. To jest piękne i wyjątkowe. Takich możliwości wcześniej nie było” – skomentowała Katarzyna Glinka.

 

„Dzisiejsza moja stylizacja jest przykładem połączenia różnych nurtów: sportowy t–shirt, elegancka marynarka i buty na lekkim obcasie, które dopełniają całość. Rzadko wybieram w całości eleganckie stylizacje. Na próby uczęszczam najczęściej w wygodnych spodniach. Marka DENI CLER oferuje właśnie takie produkty, które można ze sobą różnorako mieszać. Jednym zdaniem – każde wyjście to stylizacja tylko od DENI CLER” – podsumowała Ewa Kasprzyk.

„Uwielbiam łączyć style. Sportowe obuwie zestawiam czasem z ubraniami z motywem cekinów. Dresy w połączeniu ze szpilkami również wyglądają fantastycznie. Pandemia sprawiła, że przyzwyczailiśmy się do siebie w domowej odsłonie. Teraz coraz częściej pokazujemy się na ulicy w sportowych stylizacjach”- zauważyła Grażyna Wolszczak.

„Sport to moje życie, od dziecka uczęszczam na treningi. Niesamowite jest to, jak teraz można łączyć modę ze sportem. Ważne jednak, aby materiały były wykonane z „oddychających” tkanin, żeby było nam wygodnie podczas ćwiczeń. Trening bowiem to nie kara, a przyjemność”- dodała Adriana Palka.

„Tężyzna fizyczna to warunek dobrego samopoczucia i zdrowia. Zwracam szczególną uwagę do wszystkich swoich stylizacji. (…) Od dawna miksuje styl sportowy z eleganckim. Jeszcze zanim ten trend stał się modny, ja łączyłam sportowe obuwie z marynarkami”- powiedziała Izabela Kuna.

DENI CLER to marka z ponad 50- letnią tradycją. Powstała w Mediolanie, lecz w Polsce pojawiła się dopiero w latach 90. ubiegłego wieku. Od pierwszych chwil na rynku zawojowała serca Polek, spragnionych szykownych i modnych rozwiązań.  Wyroby DENI CLER od lat kojarzą się z połączeniem prostoty i nienagannej elegancji zawartej nie tylko w kroju, ale również w wysokiej jakości materiałach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Złodzieje nie mają Świąt Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,
Konsument Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
2024-12-11 | 11:00

Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili

Dwóch na trzech opiekunów zwierząt planuje kupić swoim pupilom świąteczne prezenty, a aż jedna trzecia z nich rozważa w tym roku zakup specjalnego kalendarza adwentowego.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł spożywczy

Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa

Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.