ESL Gaming rozszerza współpracę z Nielsen
ESL Gaming, wiodąca na świecie firma z branży e-sportu, oraz Nielsen, globalny lider w zakresie informacji, danych i analityki rynkowej, przedłużają swoją biznesową współpracę o trzy lata. Chcą w ten sposób wzbogacić standardy badawcze w zakresie e-sportu i oceny integracji partnerstwa z markami.
Trwające od 2019 roku porozumienie nadal będzie stanowiło siłę napędową rozwoju standardów badania e-sportu, zapewniając markom współpracującym z ESL Gaming (obecnie lub w przyszłości) profesjonalne wsparcie w stawianiu pierwszych lub kolejnych kroków w branży sportu elektronicznego.
Dzięki porozumieniu, ESL Gaming będzie mógł regularnie przedstawiać markom i reklamodawcom z którymi współpracuje, wyceny stworzone w oparciu o wiodącą w branży mediów metodologię Indeksu Jakości (QI) firmy Nielsen. Umożliwia ona dokonywanie wiarygodnych porównań z innymi dyscyplinami e-sportu oraz sportami tradycyjnymi.
Zakres partnerstwa został poszerzony o możliwość śledzenia większej liczby wydarzeń w danym roku oraz większej liczby prowadzonych transmisji na platformie i kanałach operatora. Współpraca obejmująca łącznie 17 wydarzeń, w tym ESL Pro Tour w CS:GO i Dota 2 ESL Gaming, a także kompletny ekosystem mobilnych e-sportów ESL Gaming, skupia się na czterech głównych obszarach:
· wycena mediów i sponsorów: mierzenie i śledzenie wartości medialnej dla partnerskich marek i mediów na głównych platformach strumieniowania na żywo z rozbiciem na języki transmisji. Pozwala to zapewnić pełen obraz odbiorców i wartości medialnej dla partnerów;
· analityka społeczności i fanów: analiza badań dotyczących odbiorców e-sportu, której celem jest dostarczenie ilościowych oraz jakościowych wniosków, a także danych dotyczących konsumentów;
· wykorzystywanie standardowych mierników do mierzenia oglądalności e-sportu i dokonywania porównań na wszystkich liczących się globalnych i lokalnych platformach strumieniowania na żywo;
· gry mobilne i e-sporty: ocena zapowiedzianej niedawno platformy Snapdragon Pro Series firmy ESL Gaming, obejmująca ocenę transmisji i integracji partnerów bezpośrednio w określonych grach mobilnych.
– Nielsen to niekwestionowany lider rynku, jeśli chodzi o badania dotyczące sportu. Trwające od dawna partnerstwo dostarczyło naszym partnerom biznesowym wielu dogłębnych obserwacji i dużych ilości ustandaryzowanych, wiarygodnych danych na temat społeczności związanych z e-sportem, aktywacji marek i mierzalnych informacji na temat rentowności inwestycji (ROI)” – stwierdził Tobias Vogt, Dyrektor ds. Operacji Handlowych w ESL Gaming. – Rozszerzając tę współpracę i obejmując nią więcej wydarzeń, będziemy stale wprowadzać innowacje do naszych ekosystemów i branży. Z ogromną radością będziemy kontynuować dzielenie się wiedzą z obecnymi i przyszłymi partnerami – zapewnił.
– Jesteśmy dumni z tego, że firma ESL uważa Nielsen za wiarygodne źródło oceny jej wszystkich globalnych wydarzeń – powiedział Timo Krueger, Dyrektor ds. Handlowych w pionie E-sportów i Gier w Nielsen Esports. – Nasza ścisła współpraca z ESL, pozwala nam lepiej zrozumieć wyzwania stojące przed tą firmą oraz zapewniać jej najlepsze i przynoszące największe korzyści dane, związane z oceną jej partnerów i zachowań fanów/konsumentów w szybko rozwijającej się na całym świecie branży rozrywkowej – dodał.
ESL Gaming
ESL Gaming to światowy lider w dziedzinie e-sportu. Od ponad dwóch dekad kształtuje branżę i wiodące innowacje w zakresie e-sportu i gier na całym świecie, zajmując się najbardziej popularnymi grami wideo, tworząc rozbudowany ekosystem oferujący graczom możliwości rozwoju „od zera do bohatera”, a fanom możliwość bycia świadkiem najlepszych historii, jakie ma do zaoferowania świat e-sportu. Oferta firmy obejmuje znane produkty, takie jak ESL Pro Tour, Intel® Extreme Masters, ESL Mobile, festiwale DreamHack Festival i wiele innych – od rozgrywek najniższego szczebla aż po konkursy dla światowej elity. ESL Gaming jest częścią MTG, wiodącej międzynarodowej grupy działającej w branży rozrywki cyfrowej.
Więcej informacji na stronie about.eslgaming.com.
Nielsen
Firma Nielsen kształtuje media i treści na całym świecie jako globalny lider pomiarów, danych i analityki w zakresie zachowań widowni. Podejście oparte na zrozumieniu ludzi i ich zachowań w oparciu o dowolne kanały i platformy, pozwoliło stworzyć potężne narzędzie dla wszystkich klientów: niezależne i dające się wykorzystać w praktyce informacje, które pozwolą im łączyć się i wchodzić w interakcje z ich odbiorcami — teraz i w przyszłości.
Jako firma z listy S&P 500 Nielsen (NYSE: NLSN) działa w ponad 55 krajach. Więcej na www.nielsen.com i www.nielsen.com/investors oraz w mediach społecznościowych.
Złodzieje nie mają Świąt
Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.