Komunikaty PR

ESL Gaming rozszerza współpracę z Nielsen

2022-04-27  |  10:30
Biuro prasowe

ESL Gaming, wiodąca na świecie firma z branży e-sportu, oraz Nielsen, globalny lider w zakresie informacji, danych i analityki rynkowej, przedłużają swoją biznesową współpracę o trzy lata. Chcą w ten sposób wzbogacić standardy badawcze w zakresie e-sportu i oceny integracji partnerstwa z markami.

Trwające od 2019 roku porozumienie nadal będzie stanowiło siłę napędową rozwoju standardów badania e-sportu, zapewniając markom współpracującym z ESL Gaming (obecnie lub w przyszłości) profesjonalne wsparcie w stawianiu pierwszych lub kolejnych kroków w branży sportu elektronicznego.

Dzięki porozumieniu, ESL Gaming będzie mógł regularnie przedstawiać markom i reklamodawcom z którymi współpracuje, wyceny stworzone w oparciu o wiodącą w branży mediów metodologię Indeksu Jakości (QI) firmy Nielsen. Umożliwia ona dokonywanie wiarygodnych porównań z innymi dyscyplinami e-sportu oraz sportami tradycyjnymi. 

Zakres partnerstwa został poszerzony o możliwość śledzenia większej liczby wydarzeń w danym roku oraz większej liczby prowadzonych transmisji na platformie i kanałach operatora. Współpraca obejmująca łącznie 17 wydarzeń, w tym ESL Pro Tour w CS:GO i Dota 2 ESL Gaming, a także kompletny ekosystem mobilnych e-sportów ESL Gaming, skupia się na czterech głównych obszarach:

·   wycena mediów i sponsorów: mierzenie i śledzenie wartości medialnej dla partnerskich marek i mediów na głównych platformach strumieniowania na żywo z rozbiciem na języki transmisji. Pozwala to zapewnić pełen obraz odbiorców i wartości medialnej dla partnerów;

·       analityka społeczności i fanów: analiza badań dotyczących odbiorców e-sportu, której celem jest dostarczenie ilościowych oraz jakościowych wniosków, a także danych dotyczących konsumentów;

·    wykorzystywanie standardowych mierników do mierzenia oglądalności e-sportu i dokonywania porównań na wszystkich liczących się globalnych i lokalnych platformach strumieniowania na żywo;

·       gry mobilne i e-sporty: ocena zapowiedzianej niedawno platformy Snapdragon Pro Series firmy ESL Gaming, obejmująca ocenę transmisji i integracji partnerów bezpośrednio w określonych grach mobilnych. 

– Nielsen to niekwestionowany lider rynku, jeśli chodzi o badania dotyczące sportu. Trwające od dawna partnerstwo dostarczyło naszym partnerom biznesowym wielu dogłębnych obserwacji i dużych ilości ustandaryzowanych, wiarygodnych danych na temat społeczności związanych z e-sportem, aktywacji marek i mierzalnych informacji na temat rentowności inwestycji (ROI)” – stwierdził Tobias Vogt, Dyrektor ds. Operacji Handlowych w ESL Gaming– Rozszerzając tę współpracę i obejmując nią więcej wydarzeń, będziemy stale wprowadzać innowacje do naszych ekosystemów i branży. Z ogromną radością będziemy kontynuować dzielenie się wiedzą z obecnymi i przyszłymi partnerami  zapewnił.

– Jesteśmy dumni z tego, że firma ESL uważa Nielsen za wiarygodne źródło oceny jej wszystkich globalnych wydarzeń – powiedział Timo Krueger, Dyrektor ds. Handlowych w pionie E-sportów i Gier w Nielsen Esports. – Nasza ścisła współpraca z ESL, pozwala nam lepiej zrozumieć wyzwania stojące przed tą firmą oraz zapewniać jej najlepsze i przynoszące największe korzyści dane, związane z oceną jej partnerów i zachowań fanów/konsumentów w szybko rozwijającej się na całym świecie branży rozrywkowej – dodał.

ESL Gaming

ESL Gaming to światowy lider w dziedzinie e-sportu. Od ponad dwóch dekad kształtuje branżę i wiodące innowacje w zakresie e-sportu i gier na całym świecie, zajmując się najbardziej popularnymi grami wideo, tworząc rozbudowany ekosystem oferujący graczom możliwości rozwoju „od zera do bohatera”, a fanom możliwość bycia świadkiem najlepszych historii, jakie ma do zaoferowania świat e-sportu. Oferta firmy obejmuje znane produkty, takie jak ESL Pro Tour, Intel® Extreme Masters, ESL Mobile, festiwale DreamHack Festival i wiele innych – od rozgrywek najniższego szczebla aż po konkursy dla światowej elity. ESL Gaming jest częścią MTG, wiodącej międzynarodowej grupy działającej w branży rozrywki cyfrowej.

Więcej informacji na stronie about.eslgaming.com.

Nielsen

Firma Nielsen kształtuje media i treści na całym świecie jako globalny lider pomiarów, danych i analityki w zakresie zachowań widowni. Podejście oparte na zrozumieniu ludzi i ich zachowań w oparciu o dowolne kanały i platformy, pozwoliło stworzyć potężne narzędzie dla wszystkich klientów: niezależne i dające się wykorzystać w praktyce informacje, które pozwolą im łączyć się i wchodzić w interakcje z ich odbiorcami — teraz i w przyszłości.

Jako firma z listy S&P 500 Nielsen (NYSE: NLSN) działa w ponad 55 krajach.  Więcej na  www.nielsen.com i www.nielsen.com/investors oraz w mediach społecznościowych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box Biuro prasowe
2024-06-14 | 09:00

Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box

KFC Pizza Twisters to wyjątkowo mocny zawodnik – tylko przez tydzień setki tysięcy Polaków skosztowało tego kulinarnego hitu! Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom
Konsument Premiera limitowanej kolekcji butelek Rainbow od Waterdrop
2024-06-03 | 16:30

Premiera limitowanej kolekcji butelek Rainbow od Waterdrop

Waterdrop wprowadza limitowaną edycję nowej szklanej butelki Rainbow w kolorach tęczy. Butelka wykonana jest z wytrzymałego i bezwonnego szkła borokrzemowego, a dołączona do niej szczelna
Konsument Dzień Dziecka w Blue City aż przez dwa dni
2024-05-31 | 01:00

Dzień Dziecka w Blue City aż przez dwa dni

Eksperymenty z kuchnią molekularną, park linowy, taneczno-muzyczne wyzwania z TikTokerką Arią Martelle i kilkaset nagród do rozdania. A to zaledwie kilka z szeregu atrakcji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Finanse

Polska w światowej czołówce najchętniej wybieranych lokalizacji dla centrów usług wspólnych oraz ośrodków BPO. Generują one 4,5 proc. polskiego PKB

Sektor usług biznesowych jest jedną z wizytówek polskiej gospodarki i wciąż pozostaje bardzo konkurencyjny w globalnej skali – w Polsce działa już ponad 1,8 tys. centrów usług BPO, SSC/GBS, IT i R&D, a prognozowane zatrudnienie w sektorze w tym roku ma sięgnąć 465 tys. osób. Za ponad 80 proc. tych miejsc pracy odpowiadają inwestorzy zagraniczni, ale po usługi centrów usług biznesowych coraz chętniej sięgają również polskie firmy, które szukają oszczędności w dobie wysokich kosztów. Outsourcing procesów biznesowych pozwala im się skupić na strategicznych procesach i wyzwaniach, a przy tym zmniejszyć koszty nawet o ponad 20 proc.

Handel

Coraz więcej światowych zasobów ryb jest przełowionych. Nadmierne połowy dotyczą już blisko 38 proc. stad ryb na świecie

Według najnowszych danych ONZ FAO nadmierne połowy dotyczą 37,7 proc. wszystkich stad ryb i ten odsetek stale rośnie. W niektórych akwenach, takich jak Morze Śródziemne i Czarne, ponad 60 proc. stad jest przełowionych. Może to prowadzić nie tylko do degradacji ekosystemów morskich, ale także mieć poważne konsekwencje dla milionów ludzi na świecie. – Gdyby wszystkie stada na świecie były poławiane w  zrównoważony sposób, pozwoliłoby to wygenerować o 16 mln t więcej ryb i owoców morza rocznie, co z kolei przełożyłoby się na możliwość wyżywienia dodatkowych 72 mln ludzi – wskazuje Joanna Ornoch z organizacji pozarządowej MSC (Marine Stewardship Council).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.