Komunikaty PR

ESL Gaming rozszerza współpracę z Nielsen

2022-04-27  |  10:30
Biuro prasowe

ESL Gaming, wiodąca na świecie firma z branży e-sportu, oraz Nielsen, globalny lider w zakresie informacji, danych i analityki rynkowej, przedłużają swoją biznesową współpracę o trzy lata. Chcą w ten sposób wzbogacić standardy badawcze w zakresie e-sportu i oceny integracji partnerstwa z markami.

Trwające od 2019 roku porozumienie nadal będzie stanowiło siłę napędową rozwoju standardów badania e-sportu, zapewniając markom współpracującym z ESL Gaming (obecnie lub w przyszłości) profesjonalne wsparcie w stawianiu pierwszych lub kolejnych kroków w branży sportu elektronicznego.

Dzięki porozumieniu, ESL Gaming będzie mógł regularnie przedstawiać markom i reklamodawcom z którymi współpracuje, wyceny stworzone w oparciu o wiodącą w branży mediów metodologię Indeksu Jakości (QI) firmy Nielsen. Umożliwia ona dokonywanie wiarygodnych porównań z innymi dyscyplinami e-sportu oraz sportami tradycyjnymi. 

Zakres partnerstwa został poszerzony o możliwość śledzenia większej liczby wydarzeń w danym roku oraz większej liczby prowadzonych transmisji na platformie i kanałach operatora. Współpraca obejmująca łącznie 17 wydarzeń, w tym ESL Pro Tour w CS:GO i Dota 2 ESL Gaming, a także kompletny ekosystem mobilnych e-sportów ESL Gaming, skupia się na czterech głównych obszarach:

·   wycena mediów i sponsorów: mierzenie i śledzenie wartości medialnej dla partnerskich marek i mediów na głównych platformach strumieniowania na żywo z rozbiciem na języki transmisji. Pozwala to zapewnić pełen obraz odbiorców i wartości medialnej dla partnerów;

·       analityka społeczności i fanów: analiza badań dotyczących odbiorców e-sportu, której celem jest dostarczenie ilościowych oraz jakościowych wniosków, a także danych dotyczących konsumentów;

·    wykorzystywanie standardowych mierników do mierzenia oglądalności e-sportu i dokonywania porównań na wszystkich liczących się globalnych i lokalnych platformach strumieniowania na żywo;

·       gry mobilne i e-sporty: ocena zapowiedzianej niedawno platformy Snapdragon Pro Series firmy ESL Gaming, obejmująca ocenę transmisji i integracji partnerów bezpośrednio w określonych grach mobilnych. 

– Nielsen to niekwestionowany lider rynku, jeśli chodzi o badania dotyczące sportu. Trwające od dawna partnerstwo dostarczyło naszym partnerom biznesowym wielu dogłębnych obserwacji i dużych ilości ustandaryzowanych, wiarygodnych danych na temat społeczności związanych z e-sportem, aktywacji marek i mierzalnych informacji na temat rentowności inwestycji (ROI)” – stwierdził Tobias Vogt, Dyrektor ds. Operacji Handlowych w ESL Gaming– Rozszerzając tę współpracę i obejmując nią więcej wydarzeń, będziemy stale wprowadzać innowacje do naszych ekosystemów i branży. Z ogromną radością będziemy kontynuować dzielenie się wiedzą z obecnymi i przyszłymi partnerami  zapewnił.

– Jesteśmy dumni z tego, że firma ESL uważa Nielsen za wiarygodne źródło oceny jej wszystkich globalnych wydarzeń – powiedział Timo Krueger, Dyrektor ds. Handlowych w pionie E-sportów i Gier w Nielsen Esports. – Nasza ścisła współpraca z ESL, pozwala nam lepiej zrozumieć wyzwania stojące przed tą firmą oraz zapewniać jej najlepsze i przynoszące największe korzyści dane, związane z oceną jej partnerów i zachowań fanów/konsumentów w szybko rozwijającej się na całym świecie branży rozrywkowej – dodał.

ESL Gaming

ESL Gaming to światowy lider w dziedzinie e-sportu. Od ponad dwóch dekad kształtuje branżę i wiodące innowacje w zakresie e-sportu i gier na całym świecie, zajmując się najbardziej popularnymi grami wideo, tworząc rozbudowany ekosystem oferujący graczom możliwości rozwoju „od zera do bohatera”, a fanom możliwość bycia świadkiem najlepszych historii, jakie ma do zaoferowania świat e-sportu. Oferta firmy obejmuje znane produkty, takie jak ESL Pro Tour, Intel® Extreme Masters, ESL Mobile, festiwale DreamHack Festival i wiele innych – od rozgrywek najniższego szczebla aż po konkursy dla światowej elity. ESL Gaming jest częścią MTG, wiodącej międzynarodowej grupy działającej w branży rozrywki cyfrowej.

Więcej informacji na stronie about.eslgaming.com.

Nielsen

Firma Nielsen kształtuje media i treści na całym świecie jako globalny lider pomiarów, danych i analityki w zakresie zachowań widowni. Podejście oparte na zrozumieniu ludzi i ich zachowań w oparciu o dowolne kanały i platformy, pozwoliło stworzyć potężne narzędzie dla wszystkich klientów: niezależne i dające się wykorzystać w praktyce informacje, które pozwolą im łączyć się i wchodzić w interakcje z ich odbiorcami — teraz i w przyszłości.

Jako firma z listy S&P 500 Nielsen (NYSE: NLSN) działa w ponad 55 krajach.  Więcej na  www.nielsen.com i www.nielsen.com/investors oraz w mediach społecznościowych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Komfort nauki na nowy rok szkolny z Komfort Biuro prasowe
2024-08-09 | 14:00

Komfort nauki na nowy rok szkolny z Komfort

Oto kilka praktycznych rozwiązań, które przekształcą pokój ucznia w prawdziwą oazę skupienia. Krok 1: Zaplanuj przestrzeń Chaos i bałagan w pokoju mogą rozpraszać i
Konsument Wielka zbiórka ubrań i innych tekstyliów w 14 centrach NEPI Rockcastle
2024-08-09 | 11:10

Wielka zbiórka ubrań i innych tekstyliów w 14 centrach NEPI Rockcastle

W Polsce rocznie aż 2,5 mln ton wszystkich odpadów stanowią odpady tekstylne[1]. Chociaż połowa z nich nadaje się do odzysku, to tak się nie dzieje. Dlatego tak ważna
Konsument Jak oszczędzać na zakupach produktów dla zwierząt?
2024-08-05 | 11:41

Jak oszczędzać na zakupach produktów dla zwierząt?

  Jak oszczędzać na zakupach produktów dla zwierząt? Każdy opiekun zwierzaka wie, że troska o pupila wiąże się z pewnymi kosztami. Jednak istnieje wiele sposobów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.