Komunikaty PR

Forpepe House debiutuje w Płocku. Marka otwiera swój sklep w Atrium Mosty

2022-08-10  |  09:16
Biuro prasowe

Już wkrótce galerii Atrium Mosty przybędzie nowy najemca – Forpepe House. Marka otworzy swój lokal w piątek, 19 sierpnia, debiutując tym samym na płockim rynku. Dużym atutem sklepu będzie zróżnicowana oferta produktowa. Forpepe House oferuje bowiem szeroki asortyment, w tym odzież, zabawki i artykuły do domu w atrakcyjnych cenach. To kolejne otwarcie w ostatnim czasie w tym popularnym centrum handlowym - od 30 lipca br. działa w nim sklep Biedronki.

 

Nowo otwarty sklep w Atrium Mosty zajmie powierzchnię 841 m kw. i będzie zlokalizowany na I piętrze galerii. Odwiedzający lokal będą mogli znaleźć w nim nie tylko odzież, bieliznę i obuwie dla całej rodziny, ale także artykuły gospodarstwa domowego, zabawki oraz przybory szkolne, kosmetyki, galanterię, a nawet biżuterię, dekoracje do domu czy akcesoria dla zwierząt. Forpepe House w Atrium Mosty to pierwszy sklep tej marki otwarty w Płocku.

 

Forpepe House sukcesywnie rozwija swoją działalność w kraju, zdobywając rosnącą popularność dzięki atrakcyjnej ofercie – proponując klientom najwyższą jakość produktów po najniższej cenie.

 

W dniu otwarcia w Atrium Mosty, marka Forpepe House przygotowała „Wielką promocję”. Klienci, którzy 19 sierpnia wydadzą w sklepie określoną sumę, mają szansę otrzymać dodatkową kwotę na kolejne zakupy.

 

Zasady przyznawania kwot w ramach „Wielkiej promocji”:

  • 10 zł na kolejne zakupy w przypadku wydanej kwoty 50-99zł
  • 30 zł, przy zakupach zrealizowanych na kwotę 100-249 zł
  • 70 zł, przy zakupach zrealizowanych na kwotę 250-349zł
  • 100 zł, przy zakupach zrealizowanych na kwotę 350-500zł

 

- Stale dbamy o uatrakcyjnienie naszej oferty handlowej. Zależy nam na tym, aby spełnić oczekiwania zakupowe jak największej rzeszy mieszkańców. Stąd między innymi otwarcie 30 lipca sklepu Biedronki, a teraz, zaplanowany na 19 sierpnia, debiut nowego najemcy – Forpepe House. Mamy nadzieję, że dzięki wzbogaconej ofercie, klienci zauważą korzyści dla siebie. Chcemy być dla nich ulubionym miejscem robienia zakupów – począwszy od tych najprostszych i najpotrzebniejszych, do tych bardziej wyszukanych jak zakup prezentu okolicznościowego, odświeżenie garderoby czy skompletowanie wyprawki szkolnej dla dzieci - mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty.

 

Sklep Forpepe House w Atrium Mosty przy ul. Tysiąclecia będzie otwarty dla klientów od poniedziałku do soboty w godzinach 9.00–21.00, natomiast w niedziele handlowe od 10.00–20.00.

 

Więcej informacji stronie https://atrium-mosty.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City Biuro prasowe
2024-04-27 | 01:00

Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City

Od środy 24 kwietnia aż do soboty 27 kwietnia poziom -1 w Blue City zamieni się w regionalny ryneczek, na którym będzie można spotkać najlepszych wytwórców tradycyjnej
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.

Infrastruktura

Za dwa lata w gdańskim porcie ma powstać baza instalacyjna morskich farm wiatrowych. Będzie ponad pięć razy większa od krakowskiego Rynku Głównego

21-hektarowy Terminal 5, który powstanie na wodach zewnętrznej części gdańskiego portu Baltic Hub, ma być bazą instalacyjną dla morskich elektrowni wiatrowych. To duży projekt, którego realizacja może się rozpocząć w drugiej połowie tego roku. Tego typu infrastruktura jest konieczna dla przyspieszenia inwestycji offshore w polskiej części Bałtyku. Pierwsze morskie farmy wiatrowe zaczną produkować zieloną energię w 2026 roku.

Prawo

Społeczne agencje najmu w Polsce dopiero raczkują. Część gmin widzi w nich szansę na walkę z wyludnieniem

W Polsce zawiązało się już i rozpoczyna działalność kilkanaście społecznych agencji najmu, kolejnych kilkanaście jest w trakcie powstawania. To niewiele jak na niemal 2,5 tys. gmin w kraju, jednak eksperci widzą w tym rozwiązaniu duży potencjał. Jak podkreślają, może to być szansa zwłaszcza dla miast średniej wielkości, by walczyć ze zjawiskiem wyludniania. Społeczne agencje najmu we współpracy z gminami pośredniczą w wynajmie mieszkań – gminnych bądź należących do prywatnych właścicieli­ – osobom, których zarobki nie pozwalają na rynkowy najem, ale nie kwalifikują ich też do otrzymania mieszkania socjalnego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.