Komunikaty PR

Forpepe House debiutuje w Płocku. Marka otwiera swój sklep w Atrium Mosty

2022-08-10  |  09:16
Biuro prasowe

Już wkrótce galerii Atrium Mosty przybędzie nowy najemca – Forpepe House. Marka otworzy swój lokal w piątek, 19 sierpnia, debiutując tym samym na płockim rynku. Dużym atutem sklepu będzie zróżnicowana oferta produktowa. Forpepe House oferuje bowiem szeroki asortyment, w tym odzież, zabawki i artykuły do domu w atrakcyjnych cenach. To kolejne otwarcie w ostatnim czasie w tym popularnym centrum handlowym - od 30 lipca br. działa w nim sklep Biedronki.

 

Nowo otwarty sklep w Atrium Mosty zajmie powierzchnię 841 m kw. i będzie zlokalizowany na I piętrze galerii. Odwiedzający lokal będą mogli znaleźć w nim nie tylko odzież, bieliznę i obuwie dla całej rodziny, ale także artykuły gospodarstwa domowego, zabawki oraz przybory szkolne, kosmetyki, galanterię, a nawet biżuterię, dekoracje do domu czy akcesoria dla zwierząt. Forpepe House w Atrium Mosty to pierwszy sklep tej marki otwarty w Płocku.

 

Forpepe House sukcesywnie rozwija swoją działalność w kraju, zdobywając rosnącą popularność dzięki atrakcyjnej ofercie – proponując klientom najwyższą jakość produktów po najniższej cenie.

 

W dniu otwarcia w Atrium Mosty, marka Forpepe House przygotowała „Wielką promocję”. Klienci, którzy 19 sierpnia wydadzą w sklepie określoną sumę, mają szansę otrzymać dodatkową kwotę na kolejne zakupy.

 

Zasady przyznawania kwot w ramach „Wielkiej promocji”:

  • 10 zł na kolejne zakupy w przypadku wydanej kwoty 50-99zł
  • 30 zł, przy zakupach zrealizowanych na kwotę 100-249 zł
  • 70 zł, przy zakupach zrealizowanych na kwotę 250-349zł
  • 100 zł, przy zakupach zrealizowanych na kwotę 350-500zł

 

- Stale dbamy o uatrakcyjnienie naszej oferty handlowej. Zależy nam na tym, aby spełnić oczekiwania zakupowe jak największej rzeszy mieszkańców. Stąd między innymi otwarcie 30 lipca sklepu Biedronki, a teraz, zaplanowany na 19 sierpnia, debiut nowego najemcy – Forpepe House. Mamy nadzieję, że dzięki wzbogaconej ofercie, klienci zauważą korzyści dla siebie. Chcemy być dla nich ulubionym miejscem robienia zakupów – począwszy od tych najprostszych i najpotrzebniejszych, do tych bardziej wyszukanych jak zakup prezentu okolicznościowego, odświeżenie garderoby czy skompletowanie wyprawki szkolnej dla dzieci - mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty.

 

Sklep Forpepe House w Atrium Mosty przy ul. Tysiąclecia będzie otwarty dla klientów od poniedziałku do soboty w godzinach 9.00–21.00, natomiast w niedziele handlowe od 10.00–20.00.

 

Więcej informacji stronie https://atrium-mosty.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Złodzieje nie mają Świąt Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,
Konsument Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
2024-12-11 | 11:00

Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili

Dwóch na trzech opiekunów zwierząt planuje kupić swoim pupilom świąteczne prezenty, a aż jedna trzecia z nich rozważa w tym roku zakup specjalnego kalendarza adwentowego.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.