Forpepe House debiutuje w Płocku. Marka otwiera swój sklep w Atrium Mosty
Już wkrótce galerii Atrium Mosty przybędzie nowy najemca – Forpepe House. Marka otworzy swój lokal w piątek, 19 sierpnia, debiutując tym samym na płockim rynku. Dużym atutem sklepu będzie zróżnicowana oferta produktowa. Forpepe House oferuje bowiem szeroki asortyment, w tym odzież, zabawki i artykuły do domu w atrakcyjnych cenach. To kolejne otwarcie w ostatnim czasie w tym popularnym centrum handlowym - od 30 lipca br. działa w nim sklep Biedronki.
Nowo otwarty sklep w Atrium Mosty zajmie powierzchnię 841 m kw. i będzie zlokalizowany na I piętrze galerii. Odwiedzający lokal będą mogli znaleźć w nim nie tylko odzież, bieliznę i obuwie dla całej rodziny, ale także artykuły gospodarstwa domowego, zabawki oraz przybory szkolne, kosmetyki, galanterię, a nawet biżuterię, dekoracje do domu czy akcesoria dla zwierząt. Forpepe House w Atrium Mosty to pierwszy sklep tej marki otwarty w Płocku.
Forpepe House sukcesywnie rozwija swoją działalność w kraju, zdobywając rosnącą popularność dzięki atrakcyjnej ofercie – proponując klientom najwyższą jakość produktów po najniższej cenie.
W dniu otwarcia w Atrium Mosty, marka Forpepe House przygotowała „Wielką promocję”. Klienci, którzy 19 sierpnia wydadzą w sklepie określoną sumę, mają szansę otrzymać dodatkową kwotę na kolejne zakupy.
Zasady przyznawania kwot w ramach „Wielkiej promocji”:
- 10 zł na kolejne zakupy w przypadku wydanej kwoty 50-99zł
- 30 zł, przy zakupach zrealizowanych na kwotę 100-249 zł
- 70 zł, przy zakupach zrealizowanych na kwotę 250-349zł
- 100 zł, przy zakupach zrealizowanych na kwotę 350-500zł
- Stale dbamy o uatrakcyjnienie naszej oferty handlowej. Zależy nam na tym, aby spełnić oczekiwania zakupowe jak największej rzeszy mieszkańców. Stąd między innymi otwarcie 30 lipca sklepu Biedronki, a teraz, zaplanowany na 19 sierpnia, debiut nowego najemcy – Forpepe House. Mamy nadzieję, że dzięki wzbogaconej ofercie, klienci zauważą korzyści dla siebie. Chcemy być dla nich ulubionym miejscem robienia zakupów – począwszy od tych najprostszych i najpotrzebniejszych, do tych bardziej wyszukanych jak zakup prezentu okolicznościowego, odświeżenie garderoby czy skompletowanie wyprawki szkolnej dla dzieci - mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty.
Sklep Forpepe House w Atrium Mosty przy ul. Tysiąclecia będzie otwarty dla klientów od poniedziałku do soboty w godzinach 9.00–21.00, natomiast w niedziele handlowe od 10.00–20.00.
Więcej informacji stronie https://atrium-mosty.pl/.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.