Komunikaty PR

Forpepe House debiutuje w Płocku. Marka otwiera swój sklep w Atrium Mosty

2022-08-10  |  09:16
Biuro prasowe

Już wkrótce galerii Atrium Mosty przybędzie nowy najemca – Forpepe House. Marka otworzy swój lokal w piątek, 19 sierpnia, debiutując tym samym na płockim rynku. Dużym atutem sklepu będzie zróżnicowana oferta produktowa. Forpepe House oferuje bowiem szeroki asortyment, w tym odzież, zabawki i artykuły do domu w atrakcyjnych cenach. To kolejne otwarcie w ostatnim czasie w tym popularnym centrum handlowym - od 30 lipca br. działa w nim sklep Biedronki.

 

Nowo otwarty sklep w Atrium Mosty zajmie powierzchnię 841 m kw. i będzie zlokalizowany na I piętrze galerii. Odwiedzający lokal będą mogli znaleźć w nim nie tylko odzież, bieliznę i obuwie dla całej rodziny, ale także artykuły gospodarstwa domowego, zabawki oraz przybory szkolne, kosmetyki, galanterię, a nawet biżuterię, dekoracje do domu czy akcesoria dla zwierząt. Forpepe House w Atrium Mosty to pierwszy sklep tej marki otwarty w Płocku.

 

Forpepe House sukcesywnie rozwija swoją działalność w kraju, zdobywając rosnącą popularność dzięki atrakcyjnej ofercie – proponując klientom najwyższą jakość produktów po najniższej cenie.

 

W dniu otwarcia w Atrium Mosty, marka Forpepe House przygotowała „Wielką promocję”. Klienci, którzy 19 sierpnia wydadzą w sklepie określoną sumę, mają szansę otrzymać dodatkową kwotę na kolejne zakupy.

 

Zasady przyznawania kwot w ramach „Wielkiej promocji”:

  • 10 zł na kolejne zakupy w przypadku wydanej kwoty 50-99zł
  • 30 zł, przy zakupach zrealizowanych na kwotę 100-249 zł
  • 70 zł, przy zakupach zrealizowanych na kwotę 250-349zł
  • 100 zł, przy zakupach zrealizowanych na kwotę 350-500zł

 

- Stale dbamy o uatrakcyjnienie naszej oferty handlowej. Zależy nam na tym, aby spełnić oczekiwania zakupowe jak największej rzeszy mieszkańców. Stąd między innymi otwarcie 30 lipca sklepu Biedronki, a teraz, zaplanowany na 19 sierpnia, debiut nowego najemcy – Forpepe House. Mamy nadzieję, że dzięki wzbogaconej ofercie, klienci zauważą korzyści dla siebie. Chcemy być dla nich ulubionym miejscem robienia zakupów – począwszy od tych najprostszych i najpotrzebniejszych, do tych bardziej wyszukanych jak zakup prezentu okolicznościowego, odświeżenie garderoby czy skompletowanie wyprawki szkolnej dla dzieci - mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty.

 

Sklep Forpepe House w Atrium Mosty przy ul. Tysiąclecia będzie otwarty dla klientów od poniedziałku do soboty w godzinach 9.00–21.00, natomiast w niedziele handlowe od 10.00–20.00.

 

Więcej informacji stronie https://atrium-mosty.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa Biuro prasowe
2024-12-04 | 08:00

Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa

„Będę się starał opłacić wszystkie rachunki, ale będę oszczędzał w innych dziedzinach życia” – wskazuje co drugi Polak (52,1 proc.), którego spytano, co
Konsument Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!
2024-11-29 | 11:00

Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!

Ho ho ho! KFC przybywa z wyjątkowym kalendarzem pełnym niepowtarzalnych promocji. Od 1 grudnia aż do Świąt, codziennie w aplikacji KFC czekają nowe oferty, które pozwolą
Konsument Świąteczne zakupy Polaków!
2024-11-27 | 14:45

Świąteczne zakupy Polaków!

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Zabiegani i zmęczeni staniem w długich kolejkach do kas coraz częściej wybieramy zakupy przez internet. Obok

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.