Komunikaty PR

Forum Koszalin inauguruje rok nowych otwarć

2022-02-24  |  12:02
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Zybała
PR Inspiration

Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/

Zima w największym centrum handlowym w regionie upływa pod znakiem nowości. Do grona najemców dołączyły dwie nowe marki – pierwszy w mieście salon KODANO Optyk i długo wyczekiwany Kaufland.

Forum Koszalin nieustannie rozwija swoje portfolio marek, odpowiadając tym samym na rosnące potrzeby konsumentów. Ciągle pracujemy nad rozwijaniem naszej oferty dla mieszkańców Koszalina i regionu. Od niedawana nasi klienci mogą korzystać z usług jedynego w Koszalinie salonu KODANO Optyk, a dziś rano odbyło się wielkie otwarcie Kauflandu. Bardzo się cieszę, że te cenione i lubiane marki znalazły się właśnie w naszym Centrum – mówi Urszula Lipińska, Dyrektor Forum Koszalin.

Otwarty dziś rano Kaufland jest trzecim sklepem sieci w Koszalinie. Szeroki asortyment sklepu w Forum Koszalin obejmuje kilkanaście tysięcy produktów, w tym artykuły świeże, które w dużej części pochodzą od lokalnych producentów, produkty lubianych marek własnych sieci oraz specjalnie oznaczoną Strefę Świadomego Odżywiania. W nowym markecie w Koszalinie konsumenci będą mogli zaopatrzyć się również w produkty higieniczne i kosmetyki, artykuły gospodarstwa domowego i tekstylia. Kaufland dużo uwagi przykłada do rozwiązań, które zapewniają konsumentom najwyższy komfort zakupów, dlatego w sklepie w Forum Koszalin nie zabrakło szafek depozytowych, punktu informacji, gdzie można uzyskać pomoc, a także np. sprawdzić stan punktów PAYBACK oraz cyfrowych rozwiązań, takich jak kasy samoobsługowe, elektroniczne panele umożliwiające sprawdzenie ceny i składu produktów oferowanych na wagę oraz ekranów wyświetlających aktualną ofertę promocyjną i treści dotyczące zrównoważonego rozwoju. W obiekcie zastosowano również energooszczędne oświetlenie LED a przy owocach i warzywach elektroniczne etykiety cenowe, dzięki którym sieć ogranicza zużycie papieru. W sklepie dostępny jest także automat, do którego można oddawać kaucjowane butelki i w ten sposób otrzymać bon do wykorzystania w punktach sieci. Z okazji otwarcia na klientów Forum Koszalin odwiedzających Kaufland czeka szereg promocji, atrakcji i ofert specjalnych, w tym trwający do soboty, 26 lutego konkurs Koło Szczęścia.

KODANO Optyk to polska sieć salonów optycznych istniejąca na rynku od 2016 r. Nowo otwarty salon w Forum Koszalin jest 52. punktem marki w Polsce i pierwszym w Koszalinie. Klienci na przestrzeni niemal 100 m2 znajdą szeroki wybór znanych i cenionych marek opraw okularowych oraz okularów przeciwsłonecznych. Wśród szerokiego asortymentu znajdują się okulary o rozmaitych rodzajach i kształtach, a oferta salonu obejmuje najbardziej popularne, światowe marki, takie jak: Ray-Ban, Vogue, Versace, Michael Kors, Emporio Armani, Dolce&Gabbana i wiele innych. W salonie można kupić również soczewki kontaktowe oraz akcesoria okularowe m.in. płyny pielęgnacyjne. Salon KODANO Optyk
w Forum Koszalin jest odzwierciedleniem najświeższej aranżacji konceptu marki. Jego hasłem przewodnim jest komfort klienta oraz nowoczesność. Kolor biały przełamywany jest czarną stalą oraz ciepłym drewnem. Pomarańczowa kropka będąca elementem spajającym wszystkie marki grupy KODANO (kodano.pl, soczewkomaty.pl, Kodano Optyk) akcentowana jest wypoczynkiem w poczekalni. Odwiedzający KODANO Optyk w Forum Koszalin mogą także zbadać swój wzrok oraz dobrać odpowiednią metodę korekcji: okulary lub soczewki kontaktowe. Jak podkreśla sama marka, w każdym swoim działaniu koncentruje się na pomocy klientom w dbaniu o ich wzrok poprzez umożliwienie zakupu okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych, a także soczewek kontaktowych. Na odwiedzających salon czekają nieustannie także atrakcyjne promocje.

Nowo otwarte punkty: KODANO Optyk i market Kaufland znajdują się w Forum Koszalin na poziomie O.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.