Komunikaty PR

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

2025-05-12  |  08:00
Biuro prasowe
Pexels

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod płatności oraz regularne promocje i rabaty, które sprawiają, że codzienne zakupy stają się bardziej opłacalne niż kiedykolwiek.

ERLI – metody płatności dopasowane do Ciebie

Na ERLI zapłacisz za swoje zakupy dokładnie tak, jak lubisz. Oprócz standardowych metod (przelew online, karta, BLIK), dostępne są także nowoczesne i elastyczne rozwiązania, które większość z nas już dobrze kojarzy:

  • PayPo – kup teraz, zapłać za 30 dni

Dzięki PayPo sfinalizujesz swoje zakupy bez płacenia od razu. Masz 30 dni na uregulowanie należności, a jeśli coś Ci nie odpowiada – oddajesz towar bez ponoszenia kosztów.

Dowiedz się więcej https://erli.pl/paypo/

  • Raty PayU – rozłóż płatność na raty 0%

Większy wydatek? Żaden problem. Wybierz Raty PayU i wygodnie rozłóż opłatę za zamówienie bez dodatkowych kosztów.

Sprawdź szczegóły https://erli.pl/raty-zero/

  • BLIK bez kodu – szybko i bez wpisywania cyfr

Innowacyjna opcja płatności BLIKIEM bez konieczności przepisywania kodu. Szybciej, wygodniej i tak samo bezpiecznie.

Zobacz, jak to działa https://erli.pl/blik-bez-kodu

Czy na ERLI można zapłacić za pobraniem?

Tak, ale warto pamiętać, że to Sprzedawca decyduje o tym, czy udostępnia taką opcję. Jeśli forma „płatność za pobraniem” nie pojawia się przy zamówieniu, oznacza to, że dany Sprzedawca jej nie oferuje. Jeśli taka opcja jest dostępna, znajdziesz ją zawsze na samej górze listy z metodami płatności.

Kody rabatowe i super bonusy na ERLI – jak zyskać więcej?

Nawet 500 zł na start

Jeśli dopiero zaczynasz zakupy na ERLI, skorzystaj z powitalnych kuponów i odbierz łącznie 500 zł na start. A to dopiero początki korzyści jak na Ciebie czekają! Sprawdź szczegóły i pamiętaj, że w aplikacji mobilnej prezentowany asortyment jest jeszcze tańszy.

Programy zniżkowe i codzienne promocje

Nie trzeba czekać na Black Friday – na ERLI promocje są codziennością:

  • Taniej w aplikacji – to jedna z największych zalet ERLI. Ceny w aplikacji mobilnej są zdecydowanie niższe, niż te na stronie internetowej.
  • Codziennie nowe okazje – rabaty sięgające nawet -70%, ograniczone czasowo i ilościowo.
  • Cykliczne akcje promocyjne – współpraca z topowymi sklepami i markami, które oferują zniżki na swój asortyment to spory benefit – dostępny na ERLI.


Chcesz kupować sprytniej? Płacić tak, jak Ci wygodnie i zgarniać najlepsze rabaty – z aplikacją ERLI tysiące okazji jest wprost na wyciągnięcie ręki!

Źródło informacji: ERLI

Materiał promocyjny

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.