Komunikaty PR

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

2025-06-06  |  14:00
Biuro prasowe

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów erotycznych. Choć drugi kwartał 2025 roku jeszcze się nie zakończył, liczba zamówień tych gadżetów w aplikacji Glovo jest już o 20% większa niż w całym drugim kwartale 2024 roku.

Podczas badania SW Research przeprowadzonego na zlecenie Glovo w 2023 roku 60% Polaków przyznało, że gadżety erotyczne pozytywnie wpływają na życie seksualne, a 43% respondentów zadeklarowało, że korzysta z tego typu akcesoriów. Wówczas co dwudziesta badana osoba korzystała z zamówień tych produktów online, wybierając jednocześnie szybką dostawę oferowaną przez Glovo[1].

Polacy coraz bardziej otwarci na gadżety erotyczne

Z najnowszych danych Glovo wynika, że do tej pory w drugim kwartale 2025 roku liczba zamówień produktów erotycznych w aplikacji Glovo wzrosła aż o 20% w porównaniu do pełnego okresu od kwietnia do końca czerwca w 2024 roku. Wzrost tego typu zakupów w dostawie pokazuje, że Polacy coraz śmielej i chętniej sięgają po produkty erotyczne, traktując je jako naturalny element dbania o życie intymne.

Mimo że oferta produktów erotycznych dostępnych na platformie stale się rozwija pod kątem różnorodności, najchętniej zamawiane produkty są dość standardowe – choć zaskoczyć może ich kolejność na podium. Użytkownicy Glovo najczęściej kupowali wszelkiego rodzaju gadżety, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy stanowiły blisko 20% zamówień w kategorii. Dopiero na kolejnych miejscach znalazły się klasyczne prezerwatywy i lubrykanty – z wynikiem odpowiednio 10% i 7%.

Ciekawe jest także najdroższe pojedyncze zamówienie złożone w lutym – łączna wartość zakupów w omawianej kategorii wyniosła ponad 4 500 zł!

Polki coraz bardziej otwarte na temat seksualności

Kobiety w Polsce stają się coraz bardziej otwarte na rozmowy o sferze intymnej. W oparciu o badanie „Seksualna Mapa Polki” można zauważyć, że 27% z nich uprawia seks kilka razy w tygodniu lub częściej, 24% raz w miesiącu, natomiast 14% – raz w tygodniu. Dla 19% kobiet najczęściej wskazywanym ulubionym dniem na zbliżenie jest sobota, choć aż dla 61% z nich dzień tygodnia nie ma większego znaczenia. Z kolei ważnym czynnikiem wpływającym na chęć współżycia jest romantyczna atmosfera (56%) oraz dobre samopoczucie danego dnia (46%). Tylko 6% respondentek traktuje je jako formę rozładowania napięcia czy stresu[2].

Rosnąca otwartość na poruszanie tematyki seksualności w przestrzeni publicznej oraz zainteresowanie produktami erotycznymi zamawianymi z dostawą do domu pokazuje, że Polacy szukają wygodnych rozwiązań również w obszarze życia intymnego. Aplikacja Glovo, która umożliwia szybkie zakupy z opcją delivery, staje się naturalnym wyborem również w tym segmencie rynku.

Źródło: Glovo

 


[1] Badanie przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Glovo, 2023 r.

[2] Raport przygotowany na zlecenie Gedeon Richter Polska, „Seksualna Mapa Polki”, 2023 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.