Komunikaty PR

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

2025-06-18  |  06:00
Biuro prasowe
MediaMarkt Polska
MediaMarkt Polska
MediaMarkt Polska
MediaMarkt Polska

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca, członkowie programu lojalnościowego myMediaMarkt za każde wydane 500 zł w sklepach sieci MediaMarkt otrzymają bon rabatowy o wartości 50 zł do wykorzystania na stacjach bp.

Jak działa promocja?

Mechanizm akcji jest prosty – wystarczy być członkiem programu myMediaMarkt i dokonać zakupów za minimum 500 zł w sklepach stacjonarnych MediaMarkt, na platformie mediamarkt.pl lub przez aplikację mobilną. W zamian klienci otrzymają kod rabatowy o wartości 50 zł, który zostanie przesłany na adres e-mail podany podczas rejestracji w programie lojalnościowym.

Otrzymany kod można wykorzystać na stacjach paliw bp w okresie od 11 lipca do 14 września 2025 roku. Bon jest ważny nie tylko na zakup paliwa, ale także na usługi myjni bp carwash oraz produkty z oferty Wild Bean Cafe.

Dla kogo jest akcja?

Promocja skierowana jest zarówno do obecnych, jak i nowych członków programu myMediaMarkt. Akcja łączy się z innymi promocjami realizowanymi przez sieć, co oznacza dodatkowe korzyści dla klientów.

Szeroka kampania promocyjna

Akcja będzie intensywnie promowana w ramach kampanii reklamowej obejmującej telewizję, radio, media społecznościowe, reklamy zewnętrzne oraz direct mailing do klientów. Informacje o promocji pojawią się również na stacjach paliw bp na terenie całego kraju.

„Zakupy w MediaMarkt są nie tylko wygodne i inspirujące, ale przede wszystkim opłacalne dla naszych klientów. Dzięki współpracy z bp możemy zaoferować dodatkową wartość -realne oszczędności na codziennych wydatkach, takich jak paliwo czy kawa w podróży. To kolejny krok w rozwoju programu myMediaMarkt, który budujemy z myślą o tym, by codziennie pozytywnie zaskakiwać naszych klientów - komentuje Marcin Rosati prezes MediaMarkt Polska. - Cieszymy się z możliwości współpracy z MediaMarkt. To doskonały przykład na to, jak partnerstwo różnych branż może przynieść Klientom realne korzyści. Dzięki tej promocji użytkownicy programu myMediaMarkt będą mogli docenić jakość naszych usług na stacjach bp – od paliwa, przez myjnię, po ofertę Wild Bean Cafe" - dodaje dr Magdalena Kandefer-Kańtoch, rzecznik bp Polska.

Szczegółowy regulamin akcji „Kupon 50 zł w BP, za 500 zł w MediaMarkt" dostępny jest we wszystkich kanałach sprzedaży MediaMarkt.

Informacje o MediaMarktSaturn Retail Group

MediaMarktSaturn Retail Group jest wiodącą europejską firmą zajmującą się sprzedażą detaliczną elektroniki użytkowej i powiązanych usług. W ramach strategicznej reorganizacji firma przekształca się z klasycznego sprzedawcy produktów w zorientowaną na rozwiązania platformę omnichannel, która integruje tematy klienta i zrównoważonego rozwoju we wszystkich swoich działaniach biznesowych. MediaMarktSaturn używa terminu "Experience Electronics", aby opisać swoje repozycjonowanie, a jednocześnie zakres usług, które oferuje swoim klientom. Dzięki swojemu portfolio formatów i marek, sprzedawca elektroniki koncentruje się na doświadczeniu klienta i osobistym doradztwie. Firma obejmuje marki MediaMarkt i Saturn, które kompleksowo łączą około 1000 sklepów stacjonarnych w 11 krajach europejskich z platformami sprzedaży online, zajmując pozycję rynkową 1 lub 2 w dziewięciu krajach europejskich. Portfolio uzupełniają marki własne PEAQ, KOENIC, ISY i ok. MediaMarktSaturn zatrudnia około 50 000 osób i jest w większości własnością CECONOMY AG. Sprzedaż firmy wyniosła około 22,2 mld EUR w roku podatkowym 2022/23, przy czym sprzedaż internetowa stanowiła około jednej czwartej tej kwoty. Dzięki około 2 miliardom kontaktów z klientami rocznie we wszystkich kanałach, sprzedawca elektroniki ma ogromny zasięg. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.mediamarktsaturn.com.

O MediaMarkt Polska

Z dumą obsługujemy klientów od 1998 roku. MediaMarkt trzykrotnie otrzymał tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi - w 2023, 2024 i 2025 roku. Nagrody zostały przyznane w wyniku badania konsumentów, którzy wysoko ocenili jakość obsługi w sklepach marki. MediaMarkt jest również laureatem nagrody Srebrny Laur Konsumenta 2025, nagrody Retail Innovation Gold w 2022 i 2023 roku, nagrody Debiut Retail 2024 OLX za usługę napraw pogwarancyjnych oraz Tech Awards za usługę Dostawa w 90 minut.

Kontakt:

Maciej Dolega

Rzecznik Prasowy MediaMarkt Polska

tel. +48 797 304 439

e-mail: dolegam|media-saturn.com| |dolegam|media-saturn.com

www.mediamarkt.pl

facebook.com/MediaMarktPolska

Źródło informacji: MediaMarkt Polska

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.