Głodny Świąt i zimowych okazji? Mniam to w Żabce!
Żabka przygotowała dla swoich klientów na koniec roku mnóstwo smacznych niespodzianek, które dostępne są tylko w sklepach sieci. Teraz można w nich nabyć sycące przekąski, takie jak burger Wołowiner Po Zbóju i Zapiekanka Po Zbóju. Na sklepowych półkach pojawiły się także tradycyjne świąteczne produkty marki Szamamm. Z kolei już w drugiej połowie grudnia do żabkowych pieców trafią dwie nowe pizze w stylu neapolitańskim – Quattro Formaggi i Capricciosa.
Jesienno-zimowe dni to czas, kiedy syty posiłek jest szczególnie pożądany. Osoby, które chcą się rozgrzać, zjeść ciepłą przekąskę lub szukają gotowych świątecznych dań, dzięki ofercie dostępnej w Żabce mogą zaspokoić swoje potrzeby szybko i wygodnie. A zaoszczędzony czas spędzić jak tylko chcą.
W chłodne dni z pomocą przyjdzie także rozgrzewająca kawa, w tym okresie serwowana w kubkach o zmienionej zimowej szacie graficznej.
Zbójnickie nowości i moc wyłączności
W tym roku w sklepach sieci kupić można jeszcze większego niż dotychczas burgera – Wołowinera Po Zbóju, w cenie 14,99 zł (z aplikacją Żappka w cenie 12,99 zł/szt.). W skład zbójnickiej kanapki wchodzi 100% polskiej wołowiny, placek ziemniaczany, kruchy bekon i wędzony ser. Mięsno-serowa kombinacja uzupełniona została oryginalnym Sosem po Zbóju i zamknięta w bułce z cheddarem i kawałkami bekonu.
Poza sezonowym burgerem głód zaspokoi także chrupiąca Zapiekanka po Zbóju, w promocyjnej cenie 9,99 zł/szt. z aplikacją Żappka (cena standardowa 10,99 zł/szt.). Zbójnickiego smaku nadaje jej kombinacja wędzonego boczku, pieczarek, czerwonej cebuli oraz wędzonego sera gouda. Zapiekanka Po Zbóju stanowi nowy wariant kultowej przekąski Prosto z Pieca.
Głodny Świąt? Mniam to w Żabce!
Aż 98% respondentów według badania CBOS[1] deklaruje, że spożywa tradycyjne potrawy wigilijne. Mając to na uwadze, Żabka zadbała o świąteczną atmosferę także na sklepowych półkach. W zimowej odsłonie akcji „Głodny? Mniam to w Żabce!”, kupić można tradycyjne świąteczne produkty sygnowane marką Szamamm. Przedsmak wigilijnej kolacji będzie można poczuć próbując pierogów z kapustą i grzybami oraz zupy grzybowej, na której smak składa się połączenie aromatycznych, leśnych grzybów – podgrzybka i borowika – z delikatnym makaronem.
Świąteczne pierogi w sklepach sieci są do kupienia w cenie 7,99 zł/opakowanie. Z kolei zupę grzybową nabyć można w promocyjnej cenie 6,99 zł przy zakupie 2 sztuk (cena standardowa 8,99 zł/szt.). Ponadto, w dniach 18-24 grudnia kupując oba produkty w zestawie (pierogi z kapustą i grzybami + zupa grzybowa), zapłacimy za nie tylko 14,00 zł.
Nowe smaki pizzy na wynos
Sieć nie ustaje w zaskakiwaniu swoich klientów i już niebawem rozszerzy menu o dwie nowe pizze w stylu neapolitańskim.
Pierwszą z nich jest pizza Quattro Formaggi. Smak wypiekanego w kamiennym piecu długo dojrzewającego ciasta uzupełniony został w niej o kompozycję aż 4 serów: mozzarelli, ementalera, czerwonego sera cheddar oraz jedwabistego sera z mleka owczego – roquefort. Druga pizza to Capricciosa. Smak tej gorącej przekąsce nadaje szynka jałowcowa wędzona dymem z drewna bukowego, wkomponowana w cienkie długo dojrzewające ciasto w stylu neapolitańskim.
Wszystkie warianty pizzy oferowane w Żabce (Margherita, Pepperoni, Quattro Formaggi, Capricciosa) – można zakupić na wynos (ciepłą lub mrożoną) albo poprosić o ich przygotowanie w sklepie[2] i po 3 minutach od zamówienia cieszyć się ich smakiem.
Codziennie inna okazja z aplikacją Żappka
To jednak nie koniec wyjątkowych promocji dostępnych w sieci. Warto śledzić oferty przygotowane specjalnie dla użytkowników aplikacji Żappka, gdzie aż do 26.12.2024 r. czekają wyjątkowe Zimowe Hity Dnia, czyli produkty z kategorii: słodyczy, słonych przekąsek, napojów i lodów. To kolejny powód by odwiedzić sklep Żabka!
Szczegóły oferty dotyczącej zimowych produktów dostępne pod adresem: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna/
[1] Komunikat z badań „Boże Narodzenie 2023” dostępny: https://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/2023/K_155_23.PDF
[2] Pizza na ciepło jest dostępna w ponad 7000 sklepach wyposażonych w piec hybrydowy.
Jak sektor detaliczny radzi sobie z wyzwaniami przez cały rok
Rośnie liczba najemców, którzy przedłużają umowy z Greenman Poland
Pierwszy autoryzowany salon MG w województwie kujawsko-pomorskim w CH Focus
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Coraz większa rola sztucznej inteligencji w marketingu. Wirtualni influencerzy na razie pozostają ciekawostką
Prawie 70 proc. strategii marketingowych wykorzystuje obecnie sztuczną inteligencję, a w przypadku kampanii influencerskich – prawie połowa – wynika z badań duńskiej firmy Influencer Marketing Hub. Technologia ta ułatwia dobór influencerów, przewidywanie trendów i analizę zaangażowania odbiorców. Marki tworzą także kontent z wykorzystaniem AI, a nawet swoich wirtualnych influencerów. Choć pozostają oni na razie ciekawostką na rynku, to budzą szereg pytań o to, co w influencer marketingu najważniejsze, czyli autentyczność i zaufanie.
Finanse
Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków
Kobiety-inwestorki – częściej niż inwestujący mężczyźni – są nastawione na zapewnienie bezpieczeństwa i ochronę kapitału, dlatego portfele inwestycyjne obu płci często wyraźnie się różnią – wynika z raportu „Polak inwestor 2024”. Panie wybierają zwykle produkty, które zapewniają może mniejszy zysk, ale są bezpieczniejsze. Powodem jest nie tylko ich motywacja, lecz również niska samoocena. Kobiety są znacznie mniej pewne swojej wiedzy dotyczącej inwestowania w porównaniu z mężczyznami.
Handel
Polacy rozsądni w podejściu do prezentów. Kierują się ich praktycznością i ceną
Polacy coraz częściej z wyprzedzeniem kupują prezenty świąteczne. Kierują się przy tym ich funkcjonalnością, ale przede wszystkim ceną. Wielu z nich z tego właśnie powodu wybiera do zakupów okres Black Friday i towarzyszących mu przecen. Na liście najchętniej kupowanych prezentów wysoką pozycję zajmują książki, wśród zabawek dominują za to klocki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.