Komunikaty PR

Glovo rozwija współpracę na wyłączność z siecią restauracji Thai Wok

2021-12-13  |  01:00
Biuro prasowe

Thai Wok to popularna marka restauracji oferujących dania kuchni tajskiej. Sieć rozszerza właśnie współpracę z Glovo, które będzie wyłącznym operatorem dostaw dań Thai Woka. Dzięki temu mieszkańcy miast, w których obecna jest restauracja, mogą skorzystać z pełnej oferty, która jest dostępna wyłącznie za pośrednictwem aplikacji Glovo.

Polacy uwielbiają kosztować nowych smaków kuchni świata. W odpowiedzi na potrzeby użytkowników, Glovo rozwija współpracę z Thai Wok – znaną siecią restauracji tajskich w segmencie quick service restaurant. Współpraca objęta jest wyłącznością. Oznacza to, że Glovo jest jedynym partnerem delivery sieci.

Thai Wok jest jedną z najchętniej wybieranych restauracji serwującej kuchnię tajską. Kluczowym wyróżnikiem sieci są dania kuchni azjatyckiej bazującej na świeżych składnikach, oryginalnych przyprawach i autorskich recepturach sosów. Ulubionym daniem Polaków oferowanym przez sieć za pośrednictwem Glovo jest pad thai, czyli smażony makaron z warzywami, który jest zamawiany przez użytkowników trzykrotnie częściej, niż inne dania. Tuż za podium znalazł się także pad udon, ryż smażony oraz kurczak słodko kwaśny.

- Kanał delivery, w trakcie pandemii był kluczowym kanałem sprzedaży dla wielu biznesów gastronomicznych w tym również i dla nas. Wybór Glovo jako jedynego dostawcy, podwyższy poziom kontroli aktualnej oferty, czasu dostawy oraz jej jakości. Decydując się na współpracę z Glovo wiedzieliśmy, że wybieramy partnera, z którym jesteśmy w stanie budować nową jakość w oparciu o wspólne cele i dynamiczny rozwój. Jest bardzo duży i odważny krok, niemniej jednak widzimy wiele pozytywów takiego rozwiązania, chociażby uproszczenie procesu przyjmowania zamówień w placówkach czy podniesienie jakości obsługi dostaw - mówi Bartosz Brusikiewicz, Dyrektor Zarządzający Thai Wok

Glovo wkroczyło na polski rynek dwa lata temu, a obecnie marka może pochwalić się już ponad 3 milionami pobrań.

 - Bardzo cieszymy się na wyłączną współpracę Glovo i Thai Wok, która jest jedną z najpopularniejszych marek restauracji serwujących dania kuchni tajskiej w Polsce. Nieustannie staramy się poszerzać wachlarz partnerów, których oferta odpowiada na potrzeby naszych użytkowników. Polacy są otwarci na nowe smaki, dlatego między innymi kuchnia azjatycka cieszy się nieustannie rosnącą popularnością – mówi Carlos Silvan, główny manager Glovo Polska.

Pełna oferta sieci Thai Wok jest już dostępna w aplikacji Glovo. Z dostaw pysznego tajskiego jedzenia wprost pod drzwi mogą skorzystać mieszkańcy Warszawy, Poznania, Lublina oraz Trójmiasta.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Nie wiemy, z kim podpisujemy umowy kredytowe i jak policzyć odsetki Biuro prasowe
2024-05-17 | 08:17

Nie wiemy, z kim podpisujemy umowy kredytowe i jak policzyć odsetki

Ponad połowa rodaków – 58 proc. – ocenia swoją orientację w świecie finansów jako średnią, a niemal co piąty jako wysoką. Jednak w przypadku konkretnych pytań,
Konsument SŁONECZNA AKCJA ZIKO DERMO - SAKIEWKA WAKACYJNYCH SKARBÓW
2024-05-14 | 12:00

SŁONECZNA AKCJA ZIKO DERMO - "SAKIEWKA WAKACYJNYCH SKARBÓW"

Od 15 maja w Ziko Dermo będzie można wziąć udział w wyjątkowej akcji p.t. "Sakiewka Wakacyjnych Skarbów”. Celem nowego projektu drogerii jest zachęcenie do efektywnej
Konsument Kultowe M&M’s® teraz dostępne w wersji mini!
2024-05-13 | 15:00

Kultowe M&M’s® teraz dostępne w wersji mini!

Już w maju portfolio czekoladowych produktów Mars Wrigley w Polsce poszerzy się o nowość. Na sklepowe półki trafią kultowe draże czekoladowe w wersji mini. M&M’s

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.