Komunikaty PR

Herbapol Polana z wyróżnieniem Love Cosmetics Awards 2022

2022-06-15  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP Polana ( 0.11 MB )

Love Cosmetics Awards to plebiscyt, w którym wyłaniane są najlepsze kosmetyki oraz najlepsze biznesowe koncepty sektora kosmetycznego. Zgodnie z jego hasłami, czyli: #brand #emotions i #quality, uhonorowane mogą zostać tylko te marki, które budzą pozytywne emocje i reprezentują najwyższą jakość. W tym roku wyróżnienie przyznane zostało m.in. marce Herbapol Polana za Serum dla cer mieszanych nawilżenie i redukcja niedoskonałości.

Ideą konkursu Love Cosmetics Awards jest budowanie rozpoznawalnej na całym świecie marki Polish Beauty. Jury, złożone z ekspertów w swoich dziedzinach – rynku, marki, nauki, jakości, social mediów i komunikacji, wybiera najlepsze produkty i firmy kosmetyczne, które w pełni zasługują na promocję zarówno w Polsce, jak i na świecie. Wizerunek marki, opakowania, komunikacja, relacje z konsumentami, uważny skład – to wszystko ma znaczenie przy przyznawaniu wyróżnień. Do edycji 2022 zgłoszono niemal 600 produktów kosmetycznych i prawie 200 propozycji w kategoriach biznesowych. Jedno z wyróżnień trafiło w ręce marki Herbapol Polana.

Herbapol Polana to koncept kosmetyczny stworzony z myślą o kobietach świadomych, które widzą i doceniają siłę drzemiącą w naturze. Opiera się on na dwukierunkowej pielęgnacji – od zewnątrz za sprawą naturalnych kosmetyków i od wewnątrz z pomocą suplementów diety. Kosmetyki naturalne Herbapol Polana to esencja dobroczynnego działania połączona z przyjemnością aplikacji –  to nie tylko skuteczna pielęgnacja, ale również rozpieszczanie zmysłów. W ofercie Herbapol Polana każdy odnajdzie dla siebie odpowiedni kosmetyk nie tylko pod względem działania, ale również konsystencji, czy sposobu aplikacji. W tegorocznym konkursie Love Cosmetics Awards 2022 wyróżniono Serum dla cer mieszanych nawilżenie i redukcja niedoskonałości z czerwoną koniczyną, chabrem bławatkiem i babką lancetowatą. Serum silnie nawilża i zmiękcza skórę, jak również reguluje wydzielanie sebum, działa ściągająco i oczyszczająco. Produkt jest wegański, a 96,6% jego składników pochodzi z natury.

Więcej informacji na temat produktów można znaleźć na: www.e-polana.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.