Herbapol Polana z wyróżnieniem Love Cosmetics Awards 2022
Love Cosmetics Awards to plebiscyt, w którym wyłaniane są najlepsze kosmetyki oraz najlepsze biznesowe koncepty sektora kosmetycznego. Zgodnie z jego hasłami, czyli: #brand #emotions i #quality, uhonorowane mogą zostać tylko te marki, które budzą pozytywne emocje i reprezentują najwyższą jakość. W tym roku wyróżnienie przyznane zostało m.in. marce Herbapol Polana za Serum dla cer mieszanych nawilżenie i redukcja niedoskonałości.
Ideą konkursu Love Cosmetics Awards jest budowanie rozpoznawalnej na całym świecie marki Polish Beauty. Jury, złożone z ekspertów w swoich dziedzinach – rynku, marki, nauki, jakości, social mediów i komunikacji, wybiera najlepsze produkty i firmy kosmetyczne, które w pełni zasługują na promocję zarówno w Polsce, jak i na świecie. Wizerunek marki, opakowania, komunikacja, relacje z konsumentami, uważny skład – to wszystko ma znaczenie przy przyznawaniu wyróżnień. Do edycji 2022 zgłoszono niemal 600 produktów kosmetycznych i prawie 200 propozycji w kategoriach biznesowych. Jedno z wyróżnień trafiło w ręce marki Herbapol Polana.
Herbapol Polana to koncept kosmetyczny stworzony z myślą o kobietach świadomych, które widzą i doceniają siłę drzemiącą w naturze. Opiera się on na dwukierunkowej pielęgnacji – od zewnątrz za sprawą naturalnych kosmetyków i od wewnątrz z pomocą suplementów diety. Kosmetyki naturalne Herbapol Polana to esencja dobroczynnego działania połączona z przyjemnością aplikacji – to nie tylko skuteczna pielęgnacja, ale również rozpieszczanie zmysłów. W ofercie Herbapol Polana każdy odnajdzie dla siebie odpowiedni kosmetyk nie tylko pod względem działania, ale również konsystencji, czy sposobu aplikacji. W tegorocznym konkursie Love Cosmetics Awards 2022 wyróżniono Serum dla cer mieszanych nawilżenie i redukcja niedoskonałości z czerwoną koniczyną, chabrem bławatkiem i babką lancetowatą. Serum silnie nawilża i zmiękcza skórę, jak również reguluje wydzielanie sebum, działa ściągająco i oczyszczająco. Produkt jest wegański, a 96,6% jego składników pochodzi z natury.
Więcej informacji na temat produktów można znaleźć na: www.e-polana.com.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.