Komunikaty PR

Herbapol Polana z wyróżnieniem Love Cosmetics Awards 2022

2022-06-15  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP Polana ( 0.11 MB )

Love Cosmetics Awards to plebiscyt, w którym wyłaniane są najlepsze kosmetyki oraz najlepsze biznesowe koncepty sektora kosmetycznego. Zgodnie z jego hasłami, czyli: #brand #emotions i #quality, uhonorowane mogą zostać tylko te marki, które budzą pozytywne emocje i reprezentują najwyższą jakość. W tym roku wyróżnienie przyznane zostało m.in. marce Herbapol Polana za Serum dla cer mieszanych nawilżenie i redukcja niedoskonałości.

Ideą konkursu Love Cosmetics Awards jest budowanie rozpoznawalnej na całym świecie marki Polish Beauty. Jury, złożone z ekspertów w swoich dziedzinach – rynku, marki, nauki, jakości, social mediów i komunikacji, wybiera najlepsze produkty i firmy kosmetyczne, które w pełni zasługują na promocję zarówno w Polsce, jak i na świecie. Wizerunek marki, opakowania, komunikacja, relacje z konsumentami, uważny skład – to wszystko ma znaczenie przy przyznawaniu wyróżnień. Do edycji 2022 zgłoszono niemal 600 produktów kosmetycznych i prawie 200 propozycji w kategoriach biznesowych. Jedno z wyróżnień trafiło w ręce marki Herbapol Polana.

Herbapol Polana to koncept kosmetyczny stworzony z myślą o kobietach świadomych, które widzą i doceniają siłę drzemiącą w naturze. Opiera się on na dwukierunkowej pielęgnacji – od zewnątrz za sprawą naturalnych kosmetyków i od wewnątrz z pomocą suplementów diety. Kosmetyki naturalne Herbapol Polana to esencja dobroczynnego działania połączona z przyjemnością aplikacji –  to nie tylko skuteczna pielęgnacja, ale również rozpieszczanie zmysłów. W ofercie Herbapol Polana każdy odnajdzie dla siebie odpowiedni kosmetyk nie tylko pod względem działania, ale również konsystencji, czy sposobu aplikacji. W tegorocznym konkursie Love Cosmetics Awards 2022 wyróżniono Serum dla cer mieszanych nawilżenie i redukcja niedoskonałości z czerwoną koniczyną, chabrem bławatkiem i babką lancetowatą. Serum silnie nawilża i zmiękcza skórę, jak również reguluje wydzielanie sebum, działa ściągająco i oczyszczająco. Produkt jest wegański, a 96,6% jego składników pochodzi z natury.

Więcej informacji na temat produktów można znaleźć na: www.e-polana.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze? Biuro prasowe
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości
Konsument Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach
2024-04-22 | 12:01

Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach

Na drogach spotykamy całą gamę kierowców z różnymi stylami i podejściami do prowadzenia pojazdów. Każdy z nich ma swoje unikalne cechy i nawyki za kierownicą,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.