Komunikaty PR

Hot dogi, panini i chrupboxy topowymi produktami w Żabce Café w 2023 r.

2024-01-25  |  12:35
Biuro prasowe

Przekąski na ciepło, dostępne w Żabce w ramach Żabka Café, cieszą się ogromnym powodzeniem wśród klientów. To był kolejny rok pod znakiem hot dogów – w 2023 roku sprzedano ich ponad 80 mln, w tym ponad 1 mln w wariantach limitowanych, czyli kolorowych, pojawiających się z różnych okazji. Drugie miejsce na podium, z ponad 14 mln sprzedanych sztuk, zajęło panini, a trzecie – chrupiące przekąski z oferty #PROSTOzPIECA, których kupiono ponad 6 mln sztuk. Wśród nich największą popularnością cieszyły się chrupboxy, czyli produkty w zestawach.

Hot dog to z pewnością ulubiona ciepła przekąska klientów sieci Żabka, jesteśmy w tej kategorii niezaprzeczalnym liderem na rynku. Cieszy nas również rosnące zainteresowanie klientów innymi produktami z naszej sukcesywnie poszerzanej oferty gastronomicznej w ramach #PROSTOzPIECA. Mam tu na myśli m.in.: zapiekanki, frytki, churrosy czy nuggetsy. Tworząc „value innovation” w gastronomii, serwujemy posiłki sprawdzonej jakości za przystępną cenę. Naszą misją jest demokratyzowanie produktów gastronomicznych, czyli zapewnienie ich dostępności dosłownie każdemu – mówi Jerzy Roguski, dyrektor ds. komercyjnych i rozwoju handlu w Żabka Polska.

Hot dog z Żabki najlepszy w „ślepych” testach

Podczas „ślepych” testów hot dogów, przeprowadzonych we wrześniu 2023 roku w ramach badania preferencji konsumentów tych produktów, hot dog z Żabki został oceniony najlepiej pod względem większości atrybutów, m.in. smaku, zapachu i jakości[1]. Według ankietowanych, jego mocne strony to przede wszystkim: chrupkość bułki, stopień doprawienia parówki, jej konsystencja oraz mięsność. Sztandarowa ciepła przekąska z Żabki uzyskała także najwyższy wskaźnik intencji zakupu – aż 92 proc. biorących udział w testach wyraziło chęć jej kupienia.

Ulubiona przekąska w wersji standardowej, kolorowej i XXL

Hot dogi można kupić we wszystkich sklepach stacjonarnych Żabka, są one także w ofercie placówek sezonowych oraz w mobilnych Żabkach – podczas koncertów i wydarzeń kulturalnych. W dwóch sklepach (w Warszawie i Poznaniu) tę przekąskę przygotowuje też robot Robbie. Klienci Żabki mogą spróbować kilkunastu różnych kombinacji smakowych hot doga, wedle uznania dobierając rodzaj kiełbaski oraz sosu, a w przypadku większego głodu decydując się na hot doga w wersji XXL. Mogą wybrać również unikatowe, kolorowe hot dogi, które pojawiają się w sklepach sieci w ramach ofert czasowych. Znalazły się wśród nich już: Black Dog, czyli limitowana, czarna wersja tej ciepłej przekąski przygotowana z okazji Black Friday, różowy Love Dog na święto zakochanych, Summer Dog – „słoneczna” wersja na lato czy fioletowy hot dog Prymus, oferowany w pierwszych dniach września.

Chrupiące panini pełne dodatków

W Żabka Café dostępnych jest kilka wariantów pysznych panini, np. z pieczarkami, z kurczakiem, z serem cheddar czy z szynką i jalapeño. Podniebienia fanów tej chrupiącej przekąski w 2023 roku podbiły także nowości: panini Italiano, z suszonymi pomidorami, serem mozzarella i kurczakiem z sosem bazyliowym oraz panini Grzybiarza z aromatycznym sosem grzybowym, serem cheddar i pieczonym boczkiem.

Żabka liderem oferty gastronomicznej w Polsce

Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można nie tylko hot dogi i panini, ale także pizza wrapy oraz wiele słodkości – od croissantów, przez drożdżówki, donuty i pączki. W ponad 3000 wybranych sklepach Żabka dostępne są również chrupiące przekąski z oferty #PROSTOzPIECA: zapiekanki, frytki, churrosy, nuggetsy, chicken popsy oraz stripsy z kurczaka, a także produkty w zestawach: chrupbox nuggetsy z frytkami, chrupbox chicken popsy z frytkami oraz chrupbox stripsy z frytkami. Nie brakuje też gorącej kawy oraz innych ciepłych napojów.

Więcej informacji o ofercie można znaleźć na: https://www.zabka.pl/zabka-cafe


[1] Badanie „Ocena hot doga”, zrealizowane w dniach 25-30.09.2023 przez J. S. Hamilton Poland na łącznej próbie 300 osób – konsumentów hot dogów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.