Komunikaty PR

Jak Polacy zamawiają jedzenie w dostawie? Raport #FoodDelivery2021 od Rebel Tang

2022-03-14  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Miazga
TRUE STORY

Bora-Komorowskiego 35/97
03-982 Warszawa
kontakt|rafalmiazga.pl| |kontakt|rafalmiazga.pl
795917923
rafalmiazga.pl

Najczęściej zamawiamy pizzę i burgery, najchętniej przez telefon. Rebel Tang opublikował coroczny raport na temat jedzenia w dostawie - #FoodDelivery2021.

Rebel Tang - koncept łączący gastronomię z nowoczesnymi technologiami, wraz z agencją badawczą ARC Opinia, PepsiCo i SentiOne, przeanalizował dane i opinie na temat dań z dowozem w 2021 roku. Wynika z nich, że posiłki nadal najchętniej zamawiamy przez telefon, a ponad połowa badanych nie ma w nim ani jednej służącej do tego aplikacji. Na popularności zyskują wirtualne restauracje - niemal 70% deklaruje, że zamówiłoby jedzenie z lokalu, który nie obsługuje klientów na miejscu. 

Wymagania dotyczące posiłku w dostawie nie są wcale niższe, niż przy restauracyjnym stoliku - 65,3% badanych potwierdziło, że ich oczekiwania względem tej samej potrawy dostępnej na miejscu i w dostawie, są tożsame. Na pozytywną opinię o restauracji największy wpływ ma smak i stan dostarczonych dań, a do zamówienia z nowych miejsc najbardziej zachęca ciekawe menu i darmowa dostawa. Nie boimy się także nowych smaków - 53,3% ankietowanych zadeklarowało, że zamawia jedzenie z restauracji w których dotychczas nie jedli. 

 

W Rebel Tang uważamy, że wirtualne restauracje to przyszłość gastronomii, co potwierdzają nie tylko nasze wewnętrzne dane, ale też odpowiedzi dostarczone przez zewnętrzną agencję badawczą. Rynek Food Delivery jeszcze przed pandemią rósł w tempie 40% rocznie. Dziś szacuje się, że do 2030 roku połowa zamówień na wynos pochodzić będzie z lokali oferujących tylko jedzenie w dostawie. Trend ten widzimy także w innych branżach - choćby na przykładzie coraz popularniejszych w Polsce rozwiązań Q-Commerce typu dostawy zakupów z dark stores w 15 minut” - opowiada Marek Cynowski, CEO Rebel Tang.

Zebrane informacje przedstawiono w opracowaniu, stanowiącym wypadkową badania CAWI na próbie 747 osób zamawiających jedzenie w dostawie, danych wewnętrznych Rebel Tang i analizy wypowiedzi internautów zebranych w systemie SentiOne. 

Bezpłatny raport dostępny jest do pobrania pod adresem: https://fooddelivery2021.rebeltang.com

---

O Rebel Tang

Od 2020 roku Rebel Tang tworzy unikalną sieć franczyzową wirtualnych restauracji, idealnie odpowiadających potrzebom dzisiejszych klientów. Łącząc technologię, logistykę i doświadczenie klienta, spółka otworzyła już 115 restauracji w 8 miastach, w ostatnim czasie dodając do oferty m.in. koncept Blow Burgers, powstały we współpracy z youtuberem Karolem “Blowkiem” Gązwą. Firma umożliwia swoim partnerom szybkie i łatwe otwarcie wirtualnej restauracji jako źródła nowego, rentownego przychodu, przy maksymalnym wykorzystaniu posiadanych zasobów ludzkich i infrastruktury gastronomicznej. 

http://rebeltang.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TRUE STORY
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI Biuro prasowe
2024-06-26 | 12:00

Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI

Samsung prezentuje „Klasę AI”, czyli urządzenia, które dzięki zaawansowanym funkcjom wykorzystującym sztuczną inteligencję mogą realnie pomóc nam w codziennych
Konsument Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC
2024-06-21 | 09:00

Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC

Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom podczas Euro 2024 było jeszcze przyjemniejsze, KFC wprowadziło specjalny KFC Pizza Twisters Box i KFC Pizza Twisters Box & Chicken. Wybierz
Konsument Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box
2024-06-14 | 09:00

Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box

KFC Pizza Twisters to wyjątkowo mocny zawodnik – tylko przez tydzień setki tysięcy Polaków skosztowało tego kulinarnego hitu! Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.