Komunikaty PR

Jak Polacy zamawiają jedzenie w dostawie? Raport #FoodDelivery2021 od Rebel Tang

2022-03-14  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Miazga
TRUE STORY

Bora-Komorowskiego 35/97
03-982 Warszawa
kontakt|rafalmiazga.pl| |kontakt|rafalmiazga.pl
795917923
rafalmiazga.pl

Najczęściej zamawiamy pizzę i burgery, najchętniej przez telefon. Rebel Tang opublikował coroczny raport na temat jedzenia w dostawie - #FoodDelivery2021.

Rebel Tang - koncept łączący gastronomię z nowoczesnymi technologiami, wraz z agencją badawczą ARC Opinia, PepsiCo i SentiOne, przeanalizował dane i opinie na temat dań z dowozem w 2021 roku. Wynika z nich, że posiłki nadal najchętniej zamawiamy przez telefon, a ponad połowa badanych nie ma w nim ani jednej służącej do tego aplikacji. Na popularności zyskują wirtualne restauracje - niemal 70% deklaruje, że zamówiłoby jedzenie z lokalu, który nie obsługuje klientów na miejscu. 

Wymagania dotyczące posiłku w dostawie nie są wcale niższe, niż przy restauracyjnym stoliku - 65,3% badanych potwierdziło, że ich oczekiwania względem tej samej potrawy dostępnej na miejscu i w dostawie, są tożsame. Na pozytywną opinię o restauracji największy wpływ ma smak i stan dostarczonych dań, a do zamówienia z nowych miejsc najbardziej zachęca ciekawe menu i darmowa dostawa. Nie boimy się także nowych smaków - 53,3% ankietowanych zadeklarowało, że zamawia jedzenie z restauracji w których dotychczas nie jedli. 

 

W Rebel Tang uważamy, że wirtualne restauracje to przyszłość gastronomii, co potwierdzają nie tylko nasze wewnętrzne dane, ale też odpowiedzi dostarczone przez zewnętrzną agencję badawczą. Rynek Food Delivery jeszcze przed pandemią rósł w tempie 40% rocznie. Dziś szacuje się, że do 2030 roku połowa zamówień na wynos pochodzić będzie z lokali oferujących tylko jedzenie w dostawie. Trend ten widzimy także w innych branżach - choćby na przykładzie coraz popularniejszych w Polsce rozwiązań Q-Commerce typu dostawy zakupów z dark stores w 15 minut” - opowiada Marek Cynowski, CEO Rebel Tang.

Zebrane informacje przedstawiono w opracowaniu, stanowiącym wypadkową badania CAWI na próbie 747 osób zamawiających jedzenie w dostawie, danych wewnętrznych Rebel Tang i analizy wypowiedzi internautów zebranych w systemie SentiOne. 

Bezpłatny raport dostępny jest do pobrania pod adresem: https://fooddelivery2021.rebeltang.com

---

O Rebel Tang

Od 2020 roku Rebel Tang tworzy unikalną sieć franczyzową wirtualnych restauracji, idealnie odpowiadających potrzebom dzisiejszych klientów. Łącząc technologię, logistykę i doświadczenie klienta, spółka otworzyła już 115 restauracji w 8 miastach, w ostatnim czasie dodając do oferty m.in. koncept Blow Burgers, powstały we współpracy z youtuberem Karolem “Blowkiem” Gązwą. Firma umożliwia swoim partnerom szybkie i łatwe otwarcie wirtualnej restauracji jako źródła nowego, rentownego przychodu, przy maksymalnym wykorzystaniu posiadanych zasobów ludzkich i infrastruktury gastronomicznej. 

http://rebeltang.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TRUE STORY
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa Biuro prasowe
2024-12-04 | 08:00

Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa

„Będę się starał opłacić wszystkie rachunki, ale będę oszczędzał w innych dziedzinach życia” – wskazuje co drugi Polak (52,1 proc.), którego spytano, co
Konsument Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!
2024-11-29 | 11:00

Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!

Ho ho ho! KFC przybywa z wyjątkowym kalendarzem pełnym niepowtarzalnych promocji. Od 1 grudnia aż do Świąt, codziennie w aplikacji KFC czekają nowe oferty, które pozwolą
Konsument Świąteczne zakupy Polaków!
2024-11-27 | 14:45

Świąteczne zakupy Polaków!

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Zabiegani i zmęczeni staniem w długich kolejkach do kas coraz częściej wybieramy zakupy przez internet. Obok

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.