Komunikaty PR

Jesienno-zimowa pielęgnacja ust z Herbapol Polana

2021-12-08  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP Polana ( 0.44 MB )

Usta to niezwykle delikatna część twarzy. Potrzebują one specjalnej pielęgnacji, zwłaszcza jesienią i zimą. Ochrona przed czynnikami zewnętrznymi, regeneracja, nawilżenie i odżywienie – o tym warto pamiętać, aby na co dzień cieszyć się idealnie gładkimi ustami, które staną się jednym z największych (naturalnych!) atrybutów kobiecości. Jak zapewnić ustom wszystko, czego potrzebują? Warto postawić na naturalną troskę o nie każdego dnia, np. z kosmetykami Herbapol Polana.

Bazą receptur pomadek Herbapol Polana – tak jak wszystkich produktów tej marki – jest czerwona koniczyna, zwana „rośliną kobiet”. Roślina ta wykazuje działanie nawilżające, regenerujące oraz wygładzające, a właśnie tego, w wyjątkowo wymagającym okresie jesienno-zimowym, potrzebuje wrażliwa skóra ust. Wraz z pozostałymi ziołami i roślinami, które można znaleźć w składzie pomadek Herbapol Polana, tworzą wartościowy koktajl, który zapewni ustom gładkość i zdrowy wygląd. 

Ochrona na pierwszym miejscu

Ochrona przed promieniami UV jest bardzo ważna nie tylko latem. Słońce oddziałuje przez cały rok – również na niezwykle delikatną skórę ust. Dlatego warstwa kremu z filtrem i pielęgnacyjna pomadka z SPF pozwolą mieć pewność, że usta są pod dobrą opieką. Pomadka intensywnie chroniąca usta z SPF 20 od Herbapol Polana, to skuteczne zabezpieczenie nie tylko przed słońcem, lecz także przed ostrym wiatrem, suchym powietrzem wewnątrz pomieszczeń i gwałtownymi zmianami temperatur. Zawiera naturalne składniki aktywne, m.in. oleje z maku, rokitnika i wiesiołka, które wzmacniają skórę ust, regulują poziom nawodnienia, odpowiednio natłuszczają i dostarczają niezbędne witaminy oraz składniki odżywcze. 

Nawilżanie – potrzebne również jesienią i zimą

Intensywne nawilżanie kojarzy się głównie z latem – czas to zmienić. Również jesienią i zimą nawilżanie to dla skóry ust pielęgnacyjne must have. Ważne jednak, by formuły kosmetyków były nieco bardziej olejowe i chroniły warstwę naskórka przed utratą wilgoci, zapobiegając w ten sposób pierzchnięciu i złuszczaniu się skóry. W codziennym dbaniu o usta w sezonie jesienno-zimowym pomoże pielęgnacyjna pomadka nawilżająca Herbapol Polana. Dzięki zawartości naturalnych składników, tj. ekstrakt z chabra bławatka, olej z czarnuszki czy olej słonecznikowy, skutecznie nawilża, zmiękcza i regeneruje usta, dbając przy tym o odpowiedni poziom nawodnienia.  

Jesienna regeneracja – klucz do świetnej kondycji ust!

W sezonie jesienno-zimowym nie unikniemy trudnych warunków atmosferycznych, suchego powietrza w pomieszczeniach, zaskakującego chłodu na zewnątrz, a także wilgoci pod maseczką. Dlatego warto mieć zawsze przy sobie pomadkę regenerującą, która zadziała na usta niczym kompres odżywczo-łagodzący, tworząc na nich niewyczuwalną i niewidzialną barierę ochronną przed czynnikami zewnętrznymi. Dokładnie tak działa regenerująca pomadka pielęgnacyjna Herbapol Polana. Wszystko za sprawą unikalnej formuły z bogatym kompleksem naturalnych składników aktywnych, tj. ekstrakt z czerwonej koniczyny, stokrotki i szałwii oraz olej z pachnotki, które regenerują, odmładzają i skórę przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych.

Jesienna pielęgnacja ust może być przyjemnością, jeśli tylko sięgniemy po odpowiednie kosmetyki o bogatych, odżywczych i aksamitnych formułach z botanicznymi składnikami aktywnymi. Takie są naturalne pomadki pielęgnacyjne Herbapol Polana – zapewnią ustom miękkość, jedwabistą gładkość i doskonały wygląd każdego dnia.

Pomadka pielęgnacyjna do ust Herbapol Polana Nawilżanie – 8,99zł/4,7g

98,1% składników pochodzi z natury.

Lekka, nawilżająca pomadka odpowiednia do codziennej pielęgnacji ust. Nawilża i regeneruje naskórek, poprawiając jego kondycję. Działa odmładzająco, przywracając skórze jędrność i blask. Wegańska formuła pomadki wzbogacona została m.in. w ekstrakty z chabra bławatka, olej słonecznikowy oraz olej z czarnuszki, które regenerują i odmładzają naskórek, chroniąc delikatną skórę ust przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych.

Pomadka pielęgnacyjna do ust Herbapol Polana Intensywna Ochrona SPF20 – 8,99 zł/4,7 g

Wegańska pomadka skutecznie chroni delikatną skórę ust przed negatywnym działaniem promieniowania UV oraz wpływem czynników zewnętrznych, takich jak wiatr czy słona woda. Intensywnie nawilża i odżywia skórę, tworząc niewyczuwalną barierę ochronną. Zawiera składniki aktywne, m.in. olej z maku, olej z rokitnika i olej z wiesiołka, które wzmacniają skórę ust, regulują poziom nawodnienia, odpowiednio natłuszczają i dostarczają jej kompleks niezbędnych witamin i składników odżywczych.

Pomadka pielęgnacyjna do ust Herbapol Polana Regeneracja – 8,99zł/4,7g

98,3% składników pochodzi z natury.

Lekka, regenerująca pomadka odpowiednia do codziennej pielęgnacji ust. Nawilża i rewitalizuje naskórek, poprawiając jego kondycję. Działa odmładzająco, przywracając skórze jędrność i blask. Wegańska formuła pomadki wzbogacona została m.in. w ekstrakty z czerwonej koniczyny, stokrotki i szałwii oraz olej z pachnotki, które regenerują i odmładzają naskórek, chroniąc delikatną skórę ust przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych.

Więcej informacji na temat produktów można znaleźć na: www.e-polana.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.