Komunikaty PR

Kolory dachówek w barwach jesieni nadal zachwycają

2021-10-13  |  07:30
Biuro prasowe
Kontakt
Alicja Zakrzewska
Fama PR Sp. z o.o.

Żeromskiego 62/2
50-312 Wrocław
alicja|famapr.pl| |alicja|famapr.pl
605734638
www.superdekarz.pl

Choć czerń i jej odcienie zagwarantowały sobie silną pozycję na polskich dachach, to warto zwrócić uwagę na szlachetne, tradycyjne odcienie dachówek w kolorach jesieni. Kasztanowy, miedziany i brązowy to kolory natury z naszej strefy klimatycznej, które doskonale wyglądają w otoczeniu lasu, parku, sadu czy ogrodu. Oto przegląd wybranych modeli dachówek ceramicznych i betonowych w kolorach jesieni z oferty marki BMI Braas, których kształt czy powłoka spełniają różne oczekiwania inwestorów poszukujących czegoś więcej niż tradycyjnego pokrycia dachowego.

Dach z misją specjalną

Jeżeli wykonujemy remont dachu lub konstrukcja więźby nie pozwala na zbytnie obciążenia, nowym i ciekawym rozwiązaniem od marki BMI Braas jest „odchudzona” dachówka betonowa Romańska Aerlox, która waży zaledwie 3,80 kg/szt. Ten model dzięki swojej filigranowości sprawia, że dach wygląda lekko i nowocześnie. Co więcej, ta elegancka dachówka wykonana została w dwóch wariantach: 

●      kolory ceglany i kasztanowy znajdziemy w innowacyjnej technologii CISAR, która daje dachówce większą wytrzymałość (na niesprzyjające warunki atmosferyczne), gładkość (uodparnia dachówkę na mróz, nasiąkanie i zabrudzenia) oraz szlachetny wygląd (większy połysk oraz intensywny, trwalszy kolor)  

●      kolor ceglany i brązowy dachówki Romańskiej Aerlox dostępny jest również w powłoce uszlachetniającej LUMINO, której zadaniem jest wzmocnienie koloru, połysku oraz uodpornienie na zabrudzenia i skrajne warunki atmosferyczne.

Wśród tradycyjnych kształtów dachówek betonowych, do których należy model dachówki Celtyckiej, znajdziemy nie tylko wspomniany wyżej kolor ceglany i brązowy oraz piękny ciemnoczerwony w powłoce LUMINO, ale również kolor ceglany i brązowy dachówek wykonanych w technologii CISAR. Symetryczność jej profilu w połączeniu z paletą lubianych przez Polaków odcieni jesieni już od lat zapewniają temu modelowi wiodącą pozycję w ofercie dachówek betonowych BMI Braas.

Ciepłe odcienie dachówek płaskich

Inwestorzy, którzy poszukują na swój dach nowocześnie wyglądającej dachówki płaskiej, mogą liczyć nie tylko na wyjście poza modną w tym segmencie czerń. Oryginalnym rozwiązaniem jest dachówka płaska Tegalit w kolorze ceglanym oraz brąz kolonialny. Obraz niemal jednolitego rysunku dachu w połączeniu z ciepłym kolorem sprawia, że nawet dom zbudowany według modernistycznych trendów, nabiera przytulnego charakteru. 

Tu warto zwrócić uwagę na kolejną innowację, jaką jest technologia PROTEGON. Dzięki pigmentom chroniącym przed promieniowaniem podczerwonym temperatura na spodzie dachówki jest niższa nawet o 10 stopni, a zatem komfort mieszkania na poddaszu znacznie podnosi się w czasie upałów. To model polecany tym, którzy zdecydowali się na nowoczesny minimalizm.

Pozostając w rodzinie dachówek o prostej geometrii nie sposób nie wspomnieć o wyjątkowym modelu dachówki ceramicznej Smaragd. Nietypowy kształt rombu z zaokrąglonymi bokami i nietuzinkowy efekt pokrycia są rzadko widywane na dachach ze względu na ich ekskluzywną formę. Obok modnego antracytu, to właśnie kolor kasztanowy i tekowy w wykończeniu glazurą pozwalają na osiągnięcie efektu „wow”. To odpowiednik biżuterii dachowej - propozycja dla klientów wymagających nie tylko najwyższej jakości, ale także pragnących zachować indywidualny styl i nieprzemijającą elegancję. 

Nowoczesny „look” tradycyjnego pokrycia

Dekarze zrzeszeni w programie branżowym SUPERDEKARZ potwierdzają, że ostatnie lata obfitują w budowy dachów w ciemnych kolorach, ale nadal największy wybór pod względem kształtu, odcieni i dostępnych technologii dają dachówki w tradycyjnych, ciepłych barwach.

Być może pora odwrócić myślenie o kolorystyce dachowej. W czasach, gdy antracyty, czernie i szarości stają się normą, głębokie odcienie czerwieni, miedzi i brązu, które nazywamy potocznie kolorami jesieni, stają się wyborem szczególnym? – zastanawia się Certyfikowany Dekarz BMI Braas i uczestnik programu SUPERDEKARZ Tomasz Siepa, Mistrz Dekarstwa i Blacharstwa. – Z całą pewnością rynek oferuje bardzo ciekawe propozycje dachówek w tej gamie kolorystycznej, zarówno pod kątem kształtów, efektów na dachu, jak i rozbudowanej funkcjonalności, które zapewniają nowoczesne technologie i powłoki. Sugeruję, aby inwestor rozważający wybór pomiędzy dachówkami ceramicznymi lub betonowymi w naturalnych kolorach jesieni zasięgnął opinii doświadczonego dekarza co do jakości i dodatkowych korzyści z wyboru takich, a nie innych modeli. Na pewno weźmie pod uwagę ich dopasowanie do warunków usytuowania przyszłego domu, jak i wytycznych z planów zagospodarowaniem przestrzennym w okolicy –dodaje Superdekarz, który prowadzi swoją firmę DACHY SIEPA w Czapurach, k. Poznania.

Dobrą praktyką jest konsultacja wybranego modelu dachówki z architektem, który doradzi kolory elewacji i elementów wykończenia, a także okien i drzwi, a nawet stylu ogrodzenia. Takie kompleksowe spojrzenie profesjonalisty pomoże wymagającym klientom wybudować piękny dom pasujący do charakteru jego mieszkańców oraz otoczenia.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fama PR Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.