Kupuj na AliExpress i weź udział w świątecznej kampanii charytatywnej #RazemRob
W ramach inicjatywy 50 użytkowników aplikacji AliExpress otrzyma darmowe vouchery zakupowe o wartości 100 USD oraz vouchery charytatywne o wartości 500 USD – do wykorzystania na rzecz jednej z sześciu wybranych organizacji pozarządowych. Kampania rozpoczęła się na początku grudnia na portalach Twitter i TikTok.
Poprzez kampanię #RazemRobimyCuda w okresie przedświątecznym AliExpress chce zwrócić uwagę
na problem odpowiedzialności społecznej – dzielenie się troską i miłością z tymi, którzy są w niekorzystnej sytuacji i potrzebują wsparcia. To pierwsza tego typu inicjatywa AliExpress w Polsce.
Kampania na portalu Twitter potrwa od 1 do 13 grudnia, z kolei na portalu TikTok od 4 do 10 grudnia.
W tym czasie ich użytkownicy mogą złożyć życzenia komuś, na kim im zależy śledząc #RazemRobimyCuda
i oznaczając @AliExpressRP (Twitter) oraz @aliexpresspolskaofficial (TikTok), a następnie wygrać darmowy voucher zakupowy o wartości 100 USD i wesprzeć jedną z sześciu wybranych organizacji pozarządowych kuponem o wartości 500 USD przekazanym przez AliExpress. Zwycięzcy 10 najbardziej lubianych filmów zostaną ogłoszeni 13 grudnia br. za pośrednictwem indywidualnych wiadomości e-mail od @aliexpresspolskaofficial.
W kampanii bierze udział sześć organizacji pozarządowych: Fundacja Amicis, Przytulisko
w Harbutowicach, Fundacja Projekt ROZ, Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta w Warszawie, Fundacja Koci Zakątek oraz Dom Opieki Społecznej. Dzięki kampanii świątecznej AliExpress,
do wspomnianych podmiotów mogą trafić produkty o łącznej wartości 25 000 USD.
O AliExpress
Uruchomiony w 2010 roku AliExpress (pl.aliexpress.com) jest globalną platformą zakupową, która umożliwia konsumentom z całego świata kupowanie bezpośrednio od producentów i dystrybutorów oraz platformą dla sprzedawców z całego świata, umożliwiającą sprzedaż lokalną
i globalną. AliExpress działa w wielu językach, w tym angielskim, rosyjskim, hiszpańskim, francuskim, polskim, koreańskim i włoskim.

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Złodzieje nie mają Świąt

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.