Lechendy wchodzą w EKO! Rusza 2. edycja quizu Lecha
TMPR
Aleje Ujazdowskie 22
00-478 Wwa
mateusz.madiuk|tailormadepr.pl| |mateusz.madiuk|tailormadepr.pl
530014999
tailormadepr.pl/
Lech od lat wspiera i promuje ochronę środowiska oraz inspiruje konsumentów do podejmowania eko działań. Tej jesieni marka powraca ze znaną aktywacją – quizem „Lechendy wchodzą w eko”, w którym do wygrania jest 10 tysięcy eko-bluz. Ich wzory, zaprojektowane przez Lechendy Streetartu nie tylko cieszą oko, ale niosą ważny przekaz.
Marka Lech Premium Kompanii Piwowarskiej od dawna promuje ekologiczne rozwiązania, między innymi czerpiąc w browarze energię z wiatru czy organizując akcje segregacji śmieci podczas festiwali muzycznych. Z badania Green Generation, przeprowadzonego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej wynika, że 96% respondentów uważa takie działania za ważne, mogące mieć wpływ na zmianę zachowań konsumentów, np. świadome podejście do zakupów, czy podejmowanie działań na rzecz ochrony środowiska.
W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów marka Lech powraca z odświeżoną, drugą edycją konkursu z wiedzy ekologicznej, w którym można wygrać bluzy zaprojektowane przez polskich artystów: Pannę Niebieską, Izę Turską, Noriakiego, Marcina Tybera, Annę Szejdewik, Klaudiusza Kędziorę i Bartosza Sucharskiego. Umieszczone na nich designerskie grafiki dotyczą eko zagadnień np. poszanowania zieleni. Konkursowe bluzy są w 80% wykonane są z bawełny organicznej, która posiada certyfikat Organic Content Blended (OCS blended) oraz certyfikat Oeko-Tex Standard 100 oraz w 20% z poliestru pozyskanego z recyklingu. Nadruk na bluzach wykonany jest certyfikowanymi farbami wodnymi.
Aktywacja ma na celu zachęcić konsumentów do podejmowania prostych, drobnych, proekologicznych gestów w stronę natury w codziennym życiu i nagrodzić tych, którzy wykazują dużą świadomość w zakresie ochrony środowiska.
Aby wygrać należy wejść na stronę lech.pl , wpisać specjalny kod, który znajduje się pod zawleczką lub kapslem promocyjnego opakowania piwa Lech i wziąć udział w ekologicznym quizie. W każdym tygodniu tysiąc osób, które udzieli najwięcej poprawnych odpowiedzi w najkrótszym czasie, wygra jedną z 10 tysięcy dostępnych bluz wykonanych z ekobawełny, posiadającej wysokie certyfikaty jakości.
Konkurs potrwa od 18 października do 26 grudnia br. W promocji biorą udział piwa: Lech Premium, klasyczny lager Lech Free 0,0% oraz Lech Pils, oznaczone specjalną grafiką „Graj o EKO-bluzy”.
Koncepcję kreatywną konkursu „Lechendy wchodzą w eko” przygotowała agencja Bardzo, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Działania w digitalu, obsługa strony internetowej oraz komunikacja w social media została powierzona agencji Cut the Mustard. Za komunikację z influencerami oraz mediami odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR. Nad przebiegiem quizu czuwa Afekt.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.