Komunikaty PR

Lechendy wchodzą w EKO! Rusza 2. edycja quizu Lecha

2021-10-18  |  12:56
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
TMPR

Aleje Ujazdowskie 22
00-478 Wwa
mateusz.madiuk|tailormadepr.pl| |mateusz.madiuk|tailormadepr.pl
530014999
tailormadepr.pl/

Lech od lat wspiera i promuje ochronę środowiska oraz inspiruje konsumentów do podejmowania eko działań. Tej jesieni marka powraca ze znaną aktywacją – quizem „Lechendy wchodzą w eko”, w którym do wygrania jest 10 tysięcy eko-bluz. Ich wzory, zaprojektowane przez Lechendy Streetartu nie tylko cieszą oko, ale niosą ważny przekaz.

 

Marka Lech Premium Kompanii Piwowarskiej od dawna promuje ekologiczne rozwiązania, między innymi czerpiąc w browarze energię z wiatru czy organizując akcje segregacji śmieci podczas festiwali muzycznych. Z badania Green Generation, przeprowadzonego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej wynika, że 96% respondentów uważa takie działania za ważne, mogące mieć wpływ na zmianę zachowań konsumentów, np. świadome podejście do zakupów, czy podejmowanie działań na rzecz ochrony środowiska.

W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów marka Lech powraca z odświeżoną, drugą edycją konkursu z wiedzy ekologicznej, w którym można wygrać bluzy zaprojektowane przez polskich artystów: Pannę Niebieską, Izę Turską, Noriakiego, Marcina Tybera, Annę Szejdewik, Klaudiusza Kędziorę i Bartosza Sucharskiego. Umieszczone na nich designerskie grafiki dotyczą eko zagadnień np. poszanowania zieleni. Konkursowe bluzy są w 80% wykonane są z bawełny organicznej, która posiada certyfikat Organic Content Blended (OCS blended) oraz certyfikat Oeko-Tex Standard 100 oraz w 20% z poliestru pozyskanego z recyklingu. Nadruk na bluzach wykonany jest certyfikowanymi farbami wodnymi.

Aktywacja ma na celu zachęcić konsumentów do podejmowania prostych, drobnych, proekologicznych gestów w stronę natury w codziennym życiu i nagrodzić tych, którzy wykazują dużą świadomość w zakresie ochrony środowiska.

 

Aby wygrać należy wejść na stronę lech.pl , wpisać specjalny kod, który znajduje się pod zawleczką lub kapslem promocyjnego opakowania piwa Lech i wziąć udział w ekologicznym quizie. W każdym tygodniu tysiąc osób, które udzieli najwięcej poprawnych odpowiedzi w najkrótszym czasie, wygra jedną z 10 tysięcy dostępnych bluz wykonanych z ekobawełny, posiadającej wysokie certyfikaty jakości.

Konkurs potrwa od 18 października do 26 grudnia br. W promocji biorą udział piwa: Lech Premium, klasyczny lager Lech Free 0,0% oraz Lech Pils, oznaczone specjalną grafiką „Graj o EKO-bluzy”.

 

Koncepcję kreatywną konkursu „Lechendy wchodzą w eko” przygotowała agencja Bardzo, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Działania w digitalu, obsługa strony internetowej oraz komunikacja w social media została powierzona agencji Cut the Mustard. Za komunikację z influencerami oraz mediami odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR. Nad przebiegiem quizu czuwa Afekt.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TMPR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje! Biuro prasowe
2024-11-29 | 11:00

Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!

Ho ho ho! KFC przybywa z wyjątkowym kalendarzem pełnym niepowtarzalnych promocji. Od 1 grudnia aż do Świąt, codziennie w aplikacji KFC czekają nowe oferty, które pozwolą
Konsument Świąteczne zakupy Polaków!
2024-11-27 | 14:45

Świąteczne zakupy Polaków!

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Zabiegani i zmęczeni staniem w długich kolejkach do kas coraz częściej wybieramy zakupy przez internet. Obok
Konsument Najlepsze prezenty pod choinkę dla miłośników sportu!
2024-11-26 | 16:15

Najlepsze prezenty pod choinkę dla miłośników sportu!

Każdego roku, na przełomie listopada i grudnia stajesz przed dylematem, co podarować bliskim pod choinkę? Zadanie staje się o tyle łatwiejsze, jeśli znasz zainteresowania osób,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.