LOVE BOX od Be Diet Catering - restauracyjna kolacja dla dwojga w domu
Walentynkowa uczta dla dwojga jak z najlepszej restauracji, ale w domowym zaciszu? Be Diet Catering, zdrowy catering współtworzony przez Ewę Chodakowską, przygotował specjalną ofertę walentynkową. LOVE BOX to dwa dania główne i dwa desery – restauracyjne wydanie potraw bogatych w afrodyzjaki z różnych zakątków świata. Zestaw można zamówić do domu z dostawą w dniach 12-14.02. Oferta dostępna do 10.02 do godziny 14.00.
Be Diet Catering, zdrowy catering współtworzony przez Ewę Chodakowską, wychodząc naprzeciw aktualnym trendom, stworzył specjalną akcję Walentynkową. Jej efektem jest wyjątkowy LOVE BOX - zestaw dań dla dwojga na tegoroczne Święto Miłości. Walentynkowy box został stworzony tak, aby w zaciszu własnego domu przygotować kolację jakości restauracyjnej.
Love Box’y to dwa dania główne i dwa desery autorstwa szefa kuchni z międzynarodowym doświadczeniem, Yannis’a Harutyun’a Margaryana, przygotowane we współpracy z zespołem dietetyczek klinicznych. W przygotowanych daniach znajdą się liczne afrodyzjaki, których obecność w kuchni pozytywnie wpływa na pobudzenie zmysłów. Na klimatyczną kolację składa się kompozycja włoskiego dania głównego - ravioli z grzybami w sosie truflowym, w duecie z lekkim, aromatycznym deserem - panna cottę z białą czekoladą i musem truskawkowym. Wszystkie serwowane dania wykonane są na bazie produktów przyjaznych dla wegetarian.
Oferta obowiązuje na zamówienia złożone do 10 lutego do godziny 14:00. Love Box’y zostaną dostarczone wedle indywidualnych potrzeb na weekend poprzedzający Walentynki (12.02- 13.02) lub bezpośrednio na 14.02 z samego rana.
To jednak nie wszystko. Zdrowy catering dietetyczny współtworzony przez Ewę Chodakowską przygotował również niespodziankę dla swoich obecnych klientów korzystających z regularnych, pięciodaniowych diet pudełkowych. W dniu Święta Zakochanych dostaną specjalnie przygotowane danie uzupełnione o oryginalne, zdrowe składniki, które rozpieszczą podniebienie. Wszystko to z miłości do gotowania i zdrowia!
Szczegóły:
https://bedietcatering.pl/zamowienie/?kod=RguTmaV3&?=s01

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.