Marka Hama z nagrodą Konsumencki Lider Jakości 2022 w kategorii Stacje pogody
Firma została wyróżniona brązowym godłem w głosowaniu, będącym ogólnopolskich badaniem poszczególnych produktów, usługi i marek. W tym roku przebadano opinie prawie 15 tys. konsumentów, tworząc wiarygodne spektrum praktycznie wszystkich segmentów rodzimego rynku.
Konsumencki Lider Jakości to coroczne podsumowanie ogólnopolskich badań rynku. W br. przeprowadzono je na próbie prawie 15 tysięcy konsumentów, gruntownie przepytanych w ankiecie online, jak i na żywo. Projekt ma za zadanie w wierny sposób jednoznacznie wskazać liderów jakości w kilkuset (!) kategoriach asortymentowych. Laureat może zarazem liczyć na otrzymanie szeregu odpowiedzi na temat zakupowych motywacji polskiego konsumenta.
Za nami już 11 edycja programu. Jest on organizowany na łamach „Dziennika Gazety Prawnej” w „Strefie Gospodarki” – niezależnym, specjalnym dodatku do tego tytułu prasowego. Podstawowym efektem projektu jest sporządzenie raportu, będącego rankingiem produktów i usług uznawanych za najlepsze jakościowo na rynku. Dostarcza szerokiej wiedzy o tym, jak na bieżąco zmieniają się preferencje konsumentów i ich przekonania odnośnie do jakości produktów. Wypowiedzi respondentów są wykorzystywane do analiz segmentacyjnych, które w kolejnych edycjach pokazują zmiany na miejscu lidera jakości. O przyznaniu nagrody decydują takie czynniki jak m.in. dostępność produktu, cena, jakość oraz design (w tym opakowania).
Marka Hama może się pochwalić przyznaniem brązowego godła Konsumencki Lider Jakości 2022 w kategorii Stacje Pogody. Tak wysoką pozycję zawdzięcza szerokiej ofercie 16 modeli stacji pogodowych o różnej rozpiętości cenowej, dostosowanych do potrzeb każdego. Z takim urządzeniem na biurku lub parapecie zawsze możemy liczyć na precyzyjną prognozę aury ze sporym wyprzedzeniem w oparciu o dane od autentycznych meteorologów. W ten sposób już nigdy pogoda nas nie zaskoczy, co może mieć szczególne znaczenie podczas planowania letniego urlopu.
Z całym portfolio producenta można zapoznać się na stronie https://pl.hama.com.

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Złodzieje nie mają Świąt

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.