Komunikaty PR

Marka Hama z nagrodą Konsumencki Lider Jakości 2022 w kategorii Stacje pogody

2022-08-04  |  13:32

Firma została wyróżniona brązowym godłem w głosowaniu, będącym ogólnopolskich badaniem poszczególnych produktów, usługi i marek. W tym roku przebadano opinie prawie 15 tys. konsumentów, tworząc wiarygodne spektrum praktycznie wszystkich segmentów rodzimego rynku.

Konsumencki Lider Jakości to coroczne podsumowanie ogólnopolskich badań rynku. W br. przeprowadzono je na próbie prawie 15 tysięcy konsumentów, gruntownie przepytanych w ankiecie online, jak i na żywo. Projekt ma za zadanie w wierny sposób jednoznacznie wskazać liderów jakości w kilkuset (!) kategoriach asortymentowych. Laureat może zarazem liczyć na otrzymanie szeregu odpowiedzi na temat zakupowych motywacji polskiego konsumenta.

Za nami już 11 edycja programu. Jest on organizowany na łamach „Dziennika Gazety Prawnej” w „Strefie Gospodarki” – niezależnym, specjalnym dodatku do tego tytułu prasowego. Podstawowym efektem projektu jest sporządzenie raportu, będącego rankingiem produktów i usług uznawanych za najlepsze jakościowo na rynku. Dostarcza szerokiej wiedzy o tym, jak na bieżąco zmieniają się preferencje konsumentów i ich przekonania odnośnie do jakości produktów. Wypowiedzi respondentów są wykorzystywane do analiz segmentacyjnych, które w kolejnych edycjach pokazują zmiany na miejscu lidera jakości. O przyznaniu nagrody decydują takie czynniki jak m.in. dostępność produktu, cena, jakość oraz design (w tym opakowania).  

Marka Hama może się pochwalić przyznaniem brązowego godła Konsumencki Lider Jakości 2022 w kategorii Stacje Pogody. Tak wysoką pozycję zawdzięcza szerokiej ofercie 16 modeli stacji pogodowych o różnej rozpiętości cenowej, dostosowanych do potrzeb każdego. Z takim urządzeniem na biurku lub parapecie zawsze możemy liczyć na precyzyjną prognozę aury ze sporym wyprzedzeniem w oparciu o dane od autentycznych meteorologów. W ten sposób już nigdy pogoda nas nie zaskoczy, co może mieć szczególne znaczenie podczas planowania letniego urlopu.

Z całym portfolio producenta można zapoznać się na stronie https://pl.hama.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze? Biuro prasowe
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości
Konsument Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach
2024-04-22 | 12:01

Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach

Na drogach spotykamy całą gamę kierowców z różnymi stylami i podejściami do prowadzenia pojazdów. Każdy z nich ma swoje unikalne cechy i nawyki za kierownicą,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.