Komunikaty PR

Marka Hama z nagrodą Konsumencki Lider Jakości 2022 w kategorii Stacje pogody

2022-08-04  |  13:32

Firma została wyróżniona brązowym godłem w głosowaniu, będącym ogólnopolskich badaniem poszczególnych produktów, usługi i marek. W tym roku przebadano opinie prawie 15 tys. konsumentów, tworząc wiarygodne spektrum praktycznie wszystkich segmentów rodzimego rynku.

Konsumencki Lider Jakości to coroczne podsumowanie ogólnopolskich badań rynku. W br. przeprowadzono je na próbie prawie 15 tysięcy konsumentów, gruntownie przepytanych w ankiecie online, jak i na żywo. Projekt ma za zadanie w wierny sposób jednoznacznie wskazać liderów jakości w kilkuset (!) kategoriach asortymentowych. Laureat może zarazem liczyć na otrzymanie szeregu odpowiedzi na temat zakupowych motywacji polskiego konsumenta.

Za nami już 11 edycja programu. Jest on organizowany na łamach „Dziennika Gazety Prawnej” w „Strefie Gospodarki” – niezależnym, specjalnym dodatku do tego tytułu prasowego. Podstawowym efektem projektu jest sporządzenie raportu, będącego rankingiem produktów i usług uznawanych za najlepsze jakościowo na rynku. Dostarcza szerokiej wiedzy o tym, jak na bieżąco zmieniają się preferencje konsumentów i ich przekonania odnośnie do jakości produktów. Wypowiedzi respondentów są wykorzystywane do analiz segmentacyjnych, które w kolejnych edycjach pokazują zmiany na miejscu lidera jakości. O przyznaniu nagrody decydują takie czynniki jak m.in. dostępność produktu, cena, jakość oraz design (w tym opakowania).  

Marka Hama może się pochwalić przyznaniem brązowego godła Konsumencki Lider Jakości 2022 w kategorii Stacje Pogody. Tak wysoką pozycję zawdzięcza szerokiej ofercie 16 modeli stacji pogodowych o różnej rozpiętości cenowej, dostosowanych do potrzeb każdego. Z takim urządzeniem na biurku lub parapecie zawsze możemy liczyć na precyzyjną prognozę aury ze sporym wyprzedzeniem w oparciu o dane od autentycznych meteorologów. W ten sposób już nigdy pogoda nas nie zaskoczy, co może mieć szczególne znaczenie podczas planowania letniego urlopu.

Z całym portfolio producenta można zapoznać się na stronie https://pl.hama.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.