Komunikaty PR

Marka Herbapol Polana startuje z kampanią reklamową

2021-11-15  |  12:05
Biuro prasowe
Do pobrania IP Polana ( 0.57 MB )

Marka Herbapol Polana wystartowała z pierwszą w swojej historii kampanią reklamową.  Kampania potrwa przez cały listopad. Emisję spotu zaplanowano w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych oraz na platformach VoD i w serwisie Youtube. Reżyserię reklamy powierzono duetowi Frydrych & Zdanowski, a za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Highnoon. Zakup mediów realizował dom mediowy MediaCom.

Korzystając ze swojego ponad 70-letniego doświadczenia i wiedzy na temat ziół i roślin polnych, „Herbapol-Lublin” S.A. pod koniec 2020 roku wprowadził na rynek markę kosmetyków naturalnych i suplementów diety Herbapol Polana. Receptury wszystkich jej produktów oparte są na sile czerwonej koniczny, zwanej rośliną kobiet, która wspiera kobiety w trosce o kondycję i piękno skóry oraz zapewnia odmłodzony i promienny wygląd.

Oferta marki odzwierciedla koncept dwukierunkowej, holistycznej pielęgnacji, zgodnie z którym powinniśmy troszczyć się o skórę nie tylko od zewnątrz, ale także od wewnątrz organizmu. Dlatego marka Herbapol Polana to trzy programy naturalnej pielęgnacji stworzone dla potrzeb skóry kobiet na każdym etapie życia: nawilżanie z chabrem bławatkiem, rewitalizacja ze stokrotką, a także odmładzanie z ekstraktem z maku lekarskiego. Każdy z nich to zarówno naturalne kosmetyki, jaki i suplementy diety (z kwasem hialuronowym, kolagenem lub koenzymem Q10), tworzące spójną, inspirowaną naturą całość.

Komunikowanie konceptu dwukierunkowej pielęgnacji było głównym założeniem kampanii, która jednocześnie podkreśla wyjątkowe właściwości czerwonej koniczyny oraz jej roli w pielęgnacji skóry kobiet. W spocie przedstawiono naturalny, a jednocześnie sensualny, świat marki, która odpowiada na potrzeby świadomych siebie kobiet, dostrzegających i doceniających siłę drzemiącą w naturze.

– Przystępując do realizacji spotu, chcieliśmy przede wszystkim przedstawić konsumentom świat naszej marki, która obecna jest na rynku dopiero od roku. Produkty Herbapol Polana są naturalne, bliskie kobiecie, zmysłowe. Podkreślają jej związek ze światem przyrody i wewnętrzną siłę, którą z niego czerpie. Pozwalają odkryć piękno, które każda kobieta w naturalny sposób ma w sobie . I właśnie to chcemy przekazać konsumentkom: piękno jest w każdej kobiecie. Każda skóra jest piękna z natury i zasługuje na to, co najlepsze. Spot świetnie oddaje naturalny charakter marki oraz naszych konsumentek, kobiet świadomych i doceniających to, co najpiękniejsze w naturze, która jest ich sprzymierzeńcem w dbaniu o siebie – mówi Izabela Łuczak, Brand Manager marki Herbapol Polana.

W ramach kampanii powstały dwie wersje spotu – 15-sekundowy, który będzie emitowany w telewizji oraz 30-sekundowy, przygotowany na potrzeby kampanii w serwisach VoD, takich jak Player.pl, Ipla.pl oraz Youtube. Spoty będą również wykorzystywane w komunikacji w mediach społecznościowych.

Spoty można obejrzeć w serwisie Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=CjYoRtio_Pk

Więcej informacji na temat marki Herbapol Polana można znaleźć na: www.e-polana.com oraz www.herbapol-polana.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.