Komunikaty PR

Maxi Zoo otworzy się w Supersamie

2021-11-16  |  16:40
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Nitychoruk
Globalworth

Twarda 18
00-105 Warszawa
michal.nitychoruk|globalworth.pl| |michal.nitychoruk|globalworth.pl
+48 886 201 362
https://www.globalworth.com/

Maxi Zoo, największa w Europie sieć specjalistycznych sklepów z artykułami dla zwierząt, pojawi się w katowickim Supersamie. Otwarcie lokalu zaplanowane jest na 17 listopada 2021 r.

Supersam wzmacnia ofertę codziennych zakupów. W popularnym katowickim budynku wielofunkcyjnym otworzy się nowy sklep z artykułami dla zwierząt popularnej niemieckiej sieci Maxi Zoo. Lokal o powierzchni około 220 mkw. znajdzie się na poziomie -1. Będzie go wyróżniać nowy format, w którym znajdzie się miejsce m.in. bezpłatny bar z wodą i karmą dla psiaków.

"Maxi Zoo to kolejny w tym roku sklep, który rozszerza wachlarz oferty handlowo-usługowej w Supersamie i wpisuje się w naszą strategię dla tego obiektu jako najpopularniejszego miejsca codziennych zakupów w centrum Katowic. Nasi klienci znajdą w nim szeroki asortyment najlepszej jakości artykułów dla swoich pupili, a także będą mogli skorzytać z porad fachowego personelu."

Weronika Maria Kuna, Leasing Manager w Globalworth Poland

"Każde otwarcie nowego sklepu jest dla nas niezwykle ważnym wydarzeniem. Mam nadzieję, że katowickie Maxi Zoo w Supersamie będzie dla mieszkańców i ich zwierząt czymś więcej niż zwykłym sklepem. Nie tylko w dniu otwarcia, ale zawsze serdecznie zapraszamy opiekunów ze swoimi pupilami. Zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników traktujemy priorytetowo. Od półtora roku we wszystkich naszych sklepach, które pozostają niezmiennie otwarte, stosujemy się do rekomendowanych przez GIS i poszczególne ministerstwa obostrzeń. Przez cały ten czas pracujemy, by zapewnić zwierzętom wszystko to, czego potrzebują, by cieszyły się dobrą formą i pełnią zdrowia."

Wojciech Kamiński, Dyrektor Zarządzający Maxi Zoo Polska

Maxi Zoo to największa w Europie nowoczesna sieć sklepów z artykułami dla zwierząt, obecna w jedenastu krajach. Oferuje ponad 6000 produktów we wszystkich kategoriach cenowych. W Maxi Zoo każdy klient może otrzymać fachowe porady dotyczące doboru diety, dbania o zdrowie i odpowiedniej pielęgnacji swojego pupila. Jest to możliwe dzięki temu, że pracownicy sklepów przechodzą liczne szkolenia i są na bieżąco edukowani z zakresu wiedzy, która pomaga im lepiej zrozumieć potrzeby zwierząt i ich właścicieli. W Polsce sieć jest obecna od 2012 roku i posiada ponad 55 sklepów w 37 miastach.

Supersam jest nowoczesnym obiektem wielofunkcyjnym łączącym ofertę usługowo-handlową z powierzchniami biurowymi, położonym w samym centrum Katowic – sercu aglomeracji śląskiej, w tradycyjnie handlowej części miasta, niedaleko rynku. Lokalizacja jest nieprzypadkowa, bowiem w tym właśnie miejscu mieszkańcy miasta i regionu robią zakupy już od ponad 70 lat. Nawiązaniem do istniejącej tu wcześniej hali targowej są stalowe dźwigary, które zostały odrestaurowane i wyeksponowane we wnętrzu budynku.

Supersam oferuje blisko 23 000 mkw. powierzchni handlowo-usługowej. Na dwóch poziomach handlowych znajduje się około 70 sklepów i punktów usługowych. Na wyższych piętrach zlokalizowany jest klub Calypso Fitness oraz 6 500 mkw. powierzchni biurowej. Ostatnie kondygnacje zostały przeznaczone na parking liczący około 400 miejsc. Budynek posiada certyfikat BREEAM na poziomie Excellent. Właścicielem i zarządcą obiektu jest Globalworth.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Globalworth
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.