Komunikaty PR

Mieszkańcy 115 krajów wysyłają wiadomości do uchodźców dzięki Preply

2022-03-25  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Preply ( 0.15 MB )
  • Preply - globalna platforma do nauki języków - stworzyła specjalną aplikację, umożliwiającą przesyłanie uchodźcom z Ukrainy pełnych ciepła, nadziei i wsparcia wiadomości.

  • Ponad 5000 wiadomości ze 115 krajów napisanych w 84 językach zostanie przetłumaczonych na język ukraiński i wyświetlonych na budynku Warsaw Spire oraz ekranach na Dworcu Centralnym i Hotelu Marriott już w nadchodzący weekend 26-27 marca!

  • Wiadomości przesyłane przez mieszkańców z całego świata są wizualizowane na specjalnej  interaktywnej mapie  w aplikacji Preply

Już w najbliższy weekend 26-27 marca w ramach inicjatywy “Wiadomości dla Ukrainy” ponad 5000 wiadomości pochodzących od mieszkańców ze 115 krajów, napisanych w 84 językach zostanie przetłumaczonych na język ukraiński i wyświetlonych na Warsaw Spire oraz ekranach Hotelu Marriott i Dworca Centralnego w Warszawie. Każdy, kto posiada aplikację Preply może dołączyć do akcji i przekazać uchodźcom ciepłe słowo i wsparcie na znak solidarności. Organizatorem akcji jest Preply - międzynarodowa platforma do nauki języków obcych, opracowana przez Kirilla Bigaia, Serge'a Lukyanova i Dmytro Voloshyna. Preply łączy ponad 140 000 korepetytorów i metodyków językowych z dziesiątkami tysięcy uczniów z całego świata, oferując najdogodniejsze metody nauki języków obcych.

Wiadomości przesyłane przez mieszkańców z całego świata są wizualizowane na specjalnej  interaktywnej mapie  w aplikacji Preply, która przekłada każdą z nich na język ukraiński. Celem inicjatywy “Wiadomości dla Ukrainy” jest dotarcie do społeczności ukraińskiej z wiadomościami pełnymi wsparcia i nadziei od mieszkańców z całego świata. 

 

Jak wysłać wiadomość?

Każdy, kto chciałby podzielić się ciepłym słowem z ukraińskimi uchodźcami przebywającymi w Polsce może to zrobić za pomocą aplikacji:  Wiadomości na Ukrainę (preply.com)

Wiadomości przetłumaczone na język ukraiński będą wyświetlone w 3 lokalizacjach na terenie Warszawy od soboty 26 marca do poniedziałku 28 marca:

  • Warsaw Spire, 26 marca (sobota) oraz 28 marca (poniedziałek)

  • Warszawa Centralna, ekrany dworca: od 26 marca (sobota) do 28 marca (poniedziałek)

  • Warsaw Marriott Hotel, ekrany: od 26 marca (sobota) do 28 marca (poniedziałek)

Kirill Bigai, dyrektor generalny Preply i Ukrainiec z pochodzenia, mówi: “Byłem świadkiem dwóch ukraińskich rewolucji w moim życiu, w których walczono o wolność. Dzisiaj ponownie Ukraińcy bronią swojej wolności i niepodległości narodowej. Zwracam się do wszystkich o to, by wsparli ukraiński naród w tej walce. Niezależnie od tego, czy będzie to pomoc w formie wsparcia dla ukraińskiego kolegi, czy zaprzestanie działalności biznesowej na terenie Rosji, czy przez przekazanie darowizny na rzecz organizacji charytatywnej czy organizacji pozarządowej. Dziś każdy Ukrainiec broni wolności – dla siebie i świata. Dołączcie do nas, wesprzyjcie nas w naszej walce.”

 

O Preply:

Preply to aplikacja stworzona w 2013 roku przez Kirilla Bigaia, Serge'a Lukyanova i Dmytro Voloshyna. Jej misją jest kształtowanie przyszłości efektywnego uczenia się języków obcych i nabywania nowych umiejętności. Preply buduje spersonalizowaną przestrzeń do nauki, łącząc 140 000 korepetytorów i metodyków z dziesiątkami tysięcy uczniów z całego świata. Firma zatrudnia 250 pracowników 36 różnych narodowości w biurach zlokalizowanych w Kijowie i Barcelonie.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.