Komunikaty PR

Moda na ekologię. Avenida Poznań inicjuje konkurs dla projektantów

2022-03-02  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Zybała
PR Inspiration

Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/

Czy dbanie o środowisko i projektowanie ubrań mogą iść ze sobą w parze? W Avenidzie tak. Poznańskie centrum handlowe ogłosiło konkurs na najlepsze stylizacje upcyklingowe, tj. przygotowane z materiałów podlegających recyklingowi. Pierwszy etap konkursu trwa do 6 marca.

Do najbliższej niedzieli trwa pierwszy etap konkursu „MODNY UPCYCLING. ZAINSPIRUJ SIĘ!”, którego celem jest wyłonienie najciekawszych projektów stylizacji modowych z wykorzystaniem materiałów podlegających recyklingowi. Ideą konkursu jest promocja pasjonatów mody, którzy w swoich pracach wykorzystują surowce przyjazne środowisku.

Jak mówi Katarzyna Korpak, Dyrektor Avenidy Poznań: Jako centrum handlowe wspieramy inicjatywy proekologiczne, a moda jest naszym naturalnym żywiołem. Postanowiliśmy połączyć te dwa obszary i tak powstał konkurs na stylizacje z materiałów z recyklingu. Pragniemy w ten sposób propagować modę na ekologię. Zapraszamy do udziału wszystkich projektantów, zarówno profesjonalistów, jak i pasjonatów!

Konkurs jest elementem szerszego wydarzenia planowanego przez Avenidę na przełom marca i kwietnia. Odbędzie się wówczas wystawa konkursowych prac finałowych oraz artystów i firm związanych z ekologią, wymiana ubrań, a także warsztaty z przerabiania odzieży.

Harmonogram konkursu „MODNY UPCYCLING. ZAINSPIRUJ SIĘ!”:

do 06.03.2022 r. do godz. 23:59 – przesyłanie zgłoszeń konkursowych na adres email: info@studio2.pl;

07.03.2022 r. – wybór przez jury 10 najlepszych szkiców projektów oraz poinformowanie finalistów o przejściu do etapu finałowego; publikacja na fanpage’u Avenidy Poznań listy finalistów konkursu;

od 07.03.2022 r. do 26.03.2022 r. – przygotowywanie przez finalistów stylizacji na podstawie przesłanych wcześniej szkiców;

od 28.03.2022 r. do 2.04.2022 r. – wystawa prac finałowych na pasażu Avenidy Poznań;

2.04.2022 r. – wybór przez jury 3 najlepszych stylizacji oraz poinformowanie wygranych o zajętym miejscu oraz nagrodzie; publikacja na fanpage’u Avenidy listy laureatów.


Regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej: www.avenidapoznan.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.