Komunikaty PR

Moda na ekologię. Avenida Poznań inicjuje konkurs dla projektantów

2022-03-02  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Zybała
PR Inspiration

Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/

Czy dbanie o środowisko i projektowanie ubrań mogą iść ze sobą w parze? W Avenidzie tak. Poznańskie centrum handlowe ogłosiło konkurs na najlepsze stylizacje upcyklingowe, tj. przygotowane z materiałów podlegających recyklingowi. Pierwszy etap konkursu trwa do 6 marca.

Do najbliższej niedzieli trwa pierwszy etap konkursu „MODNY UPCYCLING. ZAINSPIRUJ SIĘ!”, którego celem jest wyłonienie najciekawszych projektów stylizacji modowych z wykorzystaniem materiałów podlegających recyklingowi. Ideą konkursu jest promocja pasjonatów mody, którzy w swoich pracach wykorzystują surowce przyjazne środowisku.

Jak mówi Katarzyna Korpak, Dyrektor Avenidy Poznań: Jako centrum handlowe wspieramy inicjatywy proekologiczne, a moda jest naszym naturalnym żywiołem. Postanowiliśmy połączyć te dwa obszary i tak powstał konkurs na stylizacje z materiałów z recyklingu. Pragniemy w ten sposób propagować modę na ekologię. Zapraszamy do udziału wszystkich projektantów, zarówno profesjonalistów, jak i pasjonatów!

Konkurs jest elementem szerszego wydarzenia planowanego przez Avenidę na przełom marca i kwietnia. Odbędzie się wówczas wystawa konkursowych prac finałowych oraz artystów i firm związanych z ekologią, wymiana ubrań, a także warsztaty z przerabiania odzieży.

Harmonogram konkursu „MODNY UPCYCLING. ZAINSPIRUJ SIĘ!”:

do 06.03.2022 r. do godz. 23:59 – przesyłanie zgłoszeń konkursowych na adres email: info@studio2.pl;

07.03.2022 r. – wybór przez jury 10 najlepszych szkiców projektów oraz poinformowanie finalistów o przejściu do etapu finałowego; publikacja na fanpage’u Avenidy Poznań listy finalistów konkursu;

od 07.03.2022 r. do 26.03.2022 r. – przygotowywanie przez finalistów stylizacji na podstawie przesłanych wcześniej szkiców;

od 28.03.2022 r. do 2.04.2022 r. – wystawa prac finałowych na pasażu Avenidy Poznań;

2.04.2022 r. – wybór przez jury 3 najlepszych stylizacji oraz poinformowanie wygranych o zajętym miejscu oraz nagrodzie; publikacja na fanpage’u Avenidy listy laureatów.


Regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej: www.avenidapoznan.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.