Komunikaty PR

Moda na ekologię. Avenida Poznań inicjuje konkurs dla projektantów

2022-03-02  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Zybała
PR Inspiration

Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/

Czy dbanie o środowisko i projektowanie ubrań mogą iść ze sobą w parze? W Avenidzie tak. Poznańskie centrum handlowe ogłosiło konkurs na najlepsze stylizacje upcyklingowe, tj. przygotowane z materiałów podlegających recyklingowi. Pierwszy etap konkursu trwa do 6 marca.

Do najbliższej niedzieli trwa pierwszy etap konkursu „MODNY UPCYCLING. ZAINSPIRUJ SIĘ!”, którego celem jest wyłonienie najciekawszych projektów stylizacji modowych z wykorzystaniem materiałów podlegających recyklingowi. Ideą konkursu jest promocja pasjonatów mody, którzy w swoich pracach wykorzystują surowce przyjazne środowisku.

Jak mówi Katarzyna Korpak, Dyrektor Avenidy Poznań: Jako centrum handlowe wspieramy inicjatywy proekologiczne, a moda jest naszym naturalnym żywiołem. Postanowiliśmy połączyć te dwa obszary i tak powstał konkurs na stylizacje z materiałów z recyklingu. Pragniemy w ten sposób propagować modę na ekologię. Zapraszamy do udziału wszystkich projektantów, zarówno profesjonalistów, jak i pasjonatów!

Konkurs jest elementem szerszego wydarzenia planowanego przez Avenidę na przełom marca i kwietnia. Odbędzie się wówczas wystawa konkursowych prac finałowych oraz artystów i firm związanych z ekologią, wymiana ubrań, a także warsztaty z przerabiania odzieży.

Harmonogram konkursu „MODNY UPCYCLING. ZAINSPIRUJ SIĘ!”:

do 06.03.2022 r. do godz. 23:59 – przesyłanie zgłoszeń konkursowych na adres email: info@studio2.pl;

07.03.2022 r. – wybór przez jury 10 najlepszych szkiców projektów oraz poinformowanie finalistów o przejściu do etapu finałowego; publikacja na fanpage’u Avenidy Poznań listy finalistów konkursu;

od 07.03.2022 r. do 26.03.2022 r. – przygotowywanie przez finalistów stylizacji na podstawie przesłanych wcześniej szkiców;

od 28.03.2022 r. do 2.04.2022 r. – wystawa prac finałowych na pasażu Avenidy Poznań;

2.04.2022 r. – wybór przez jury 3 najlepszych stylizacji oraz poinformowanie wygranych o zajętym miejscu oraz nagrodzie; publikacja na fanpage’u Avenidy listy laureatów.


Regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej: www.avenidapoznan.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.