Najbardziej rodzinne kosmetyki FAMILOVE od YOPE teraz w Biedronce
Linia produktów dla rodzin Familove od polskiej firmy YOPE będzie dostępna od 04.01 w sklepach Biedronka. Sieć dyskontów przygotowała dla swoich klientów wyjątkową promocję.
Familove to seria kosmetyków stworzonych przez YOPE z myślą o rodzinie. Receptury zawierają naturalne składniki, które zostały zamknięte w dużych, ekonomicznych opakowaniach, przyjaznych dla rodzinnego budżetu. Z kosmetyków Familove mogą korzystać wszyscy domownicy - zarówno rodzice, jak i dzieci od 3 roku życia. Ich łagodne i delikatne formuły są bezpieczne dla każdego rodzaju skóry i włosów. A do tego pięknie pachną i sprawiają, że codzienne mycie staje się przyjemnością.
Produkty z pewnością znajdą uznanie wśród świadomych rodziców, którzy dbają zarówno o swoich najbliższych, jak i o środowisko. Charakterystycznie ilustrowane butelki są wygodne w użytkowaniu dzięki pompce i wykonane z plastiku, który nadaje się do ponownego przetworzenia. Ponadto, kosmetyki są wegańskie, co potwierdza certyfikat fundacji VIVA!
Tylko teraz Familove znajdziecie w sklepach sieci Biedronka w promocyjnej cenie 16,99 zł. Promocja ważna przez 2 tygodnie lub do wyczerpania zapasów.
Szampon do wszystkich rodzajów włosów
Najbardziej rodzinny szampon. Ultradelikatny i bezpieczny dla skóry głowy, odpowiedni do wszystkich rodzajów włosów i super wydajny! Co kilka głów to nie jedna. Szampon FAMILOVE został stworzony z myślą o codziennej pielęgnacji każdego rodzaju włosów i skóry głowy, nawet wrażliwej. Idealnie zbalansowana receptura nawilża i odżywia włosy. Naturalne składniki łagodnie myją skórę głowy i ułatwiają rozczesywanie, pozostawiając miłe uczucie świeżości. | Pojemność 750 ml
Żel pod prysznic i płyn do kąpieli
Najbardziej rodzinny żel pod prysznic i do kąpieli. Bezpieczny, przyjazny wszystkim domownikom i mega wydajny! Prawdziwy przyjaciel rodziny. Żel zawiera 98% składników pochodzenia naturalnego. Roślinne składniki delikatnie myją skórę, a olej z oliwek i ze słodkich migdałów dodatkowo ją nawilżają. Żel ma neutralne pH, dlatego nie narusza naturalnej bariery ochronnej skóry. Kremowa pianka i energetyczny zapach kwiatów bergamotki zrelaksuje całą rodzinę - od najmłodszego do najstarszego. | Pojemność 750 ml
Mydło w płynie
Najbardziej rodzinne mydło w płynie. Bezpieczne dla skóry i środowiska, pachnące bergamotką i superwydajne! To przyjemne mydło zawiera 98% składników pochodzenia naturalnego. Łączy delikatne składniki myjące z organicznym kompleksem olejów. W czasie, gdy myje i pielęgnuje skórę dłoni, zapach kwiatów bergamotki odpręży całą rodzinę - od najmłodszego do najstarszego. | Pojemność 750 ml

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.