Komunikaty PR

Najbardziej rodzinne kosmetyki FAMILOVE od YOPE teraz w Biedronce

2023-01-05  |  13:00
Biuro prasowe

Linia produktów dla rodzin Familove od polskiej firmy YOPE będzie dostępna od 04.01 w sklepach Biedronka. Sieć dyskontów przygotowała dla swoich klientów wyjątkową promocję.

Familove to seria kosmetyków stworzonych przez YOPE z myślą o rodzinie. Receptury zawierają naturalne składniki, które zostały zamknięte w dużych, ekonomicznych opakowaniach, przyjaznych dla rodzinnego budżetu. Z kosmetyków Familove mogą korzystać wszyscy domownicy - zarówno rodzice, jak i dzieci od 3 roku życia. Ich łagodne i delikatne formuły są bezpieczne dla każdego rodzaju skóry i włosów. A do tego pięknie pachną i sprawiają, że codzienne mycie staje się przyjemnością.

Produkty z pewnością znajdą uznanie wśród świadomych rodziców, którzy dbają zarówno o swoich najbliższych, jak i o środowisko. Charakterystycznie ilustrowane butelki są wygodne w użytkowaniu dzięki pompce i wykonane z plastiku, który nadaje się do ponownego przetworzenia. Ponadto, kosmetyki są wegańskie, co potwierdza certyfikat fundacji VIVA!

Tylko teraz Familove znajdziecie w sklepach sieci Biedronka w promocyjnej cenie 16,99 zł. Promocja ważna przez 2 tygodnie lub do wyczerpania zapasów.

Szampon do wszystkich rodzajów włosów

Najbardziej rodzinny szampon. Ultradelikatny i bezpieczny dla skóry głowy, odpowiedni do wszystkich rodzajów włosów i super wydajny! Co kilka głów to nie jedna. Szampon FAMILOVE został stworzony z myślą o codziennej pielęgnacji każdego rodzaju włosów i skóry głowy, nawet wrażliwej. Idealnie zbalansowana receptura nawilża i odżywia włosy. Naturalne składniki łagodnie myją skórę głowy i ułatwiają rozczesywanie, pozostawiając miłe uczucie świeżości. | Pojemność 750 ml

Żel pod prysznic i płyn do kąpieli

Najbardziej rodzinny żel pod prysznic i do kąpieli. Bezpieczny, przyjazny wszystkim domownikom i mega wydajny! Prawdziwy przyjaciel rodziny. Żel zawiera 98% składników pochodzenia naturalnego. Roślinne składniki delikatnie myją skórę, a olej z oliwek i ze słodkich migdałów dodatkowo ją nawilżają. Żel ma neutralne pH, dlatego nie narusza naturalnej bariery ochronnej skóry. Kremowa pianka i energetyczny zapach kwiatów bergamotki zrelaksuje całą rodzinę - od najmłodszego do najstarszego. | Pojemność 750 ml

Mydło w płynie

Najbardziej rodzinne mydło w płynie. Bezpieczne dla skóry i środowiska, pachnące bergamotką i superwydajne! To przyjemne mydło zawiera 98% składników pochodzenia naturalnego. Łączy delikatne składniki myjące z organicznym kompleksem olejów. W czasie, gdy myje i pielęgnuje skórę dłoni, zapach kwiatów bergamotki odpręży całą rodzinę - od najmłodszego do najstarszego. | Pojemność 750 ml

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Złodzieje nie mają Świąt Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,
Konsument Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
2024-12-11 | 11:00

Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili

Dwóch na trzech opiekunów zwierząt planuje kupić swoim pupilom świąteczne prezenty, a aż jedna trzecia z nich rozważa w tym roku zakup specjalnego kalendarza adwentowego.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł spożywczy

Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa

Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.