Komunikaty PR

Najbardziej rodzinne kosmetyki FAMILOVE od YOPE teraz w Biedronce

2023-01-05  |  13:00
Biuro prasowe

Linia produktów dla rodzin Familove od polskiej firmy YOPE będzie dostępna od 04.01 w sklepach Biedronka. Sieć dyskontów przygotowała dla swoich klientów wyjątkową promocję.

Familove to seria kosmetyków stworzonych przez YOPE z myślą o rodzinie. Receptury zawierają naturalne składniki, które zostały zamknięte w dużych, ekonomicznych opakowaniach, przyjaznych dla rodzinnego budżetu. Z kosmetyków Familove mogą korzystać wszyscy domownicy - zarówno rodzice, jak i dzieci od 3 roku życia. Ich łagodne i delikatne formuły są bezpieczne dla każdego rodzaju skóry i włosów. A do tego pięknie pachną i sprawiają, że codzienne mycie staje się przyjemnością.

Produkty z pewnością znajdą uznanie wśród świadomych rodziców, którzy dbają zarówno o swoich najbliższych, jak i o środowisko. Charakterystycznie ilustrowane butelki są wygodne w użytkowaniu dzięki pompce i wykonane z plastiku, który nadaje się do ponownego przetworzenia. Ponadto, kosmetyki są wegańskie, co potwierdza certyfikat fundacji VIVA!

Tylko teraz Familove znajdziecie w sklepach sieci Biedronka w promocyjnej cenie 16,99 zł. Promocja ważna przez 2 tygodnie lub do wyczerpania zapasów.

Szampon do wszystkich rodzajów włosów

Najbardziej rodzinny szampon. Ultradelikatny i bezpieczny dla skóry głowy, odpowiedni do wszystkich rodzajów włosów i super wydajny! Co kilka głów to nie jedna. Szampon FAMILOVE został stworzony z myślą o codziennej pielęgnacji każdego rodzaju włosów i skóry głowy, nawet wrażliwej. Idealnie zbalansowana receptura nawilża i odżywia włosy. Naturalne składniki łagodnie myją skórę głowy i ułatwiają rozczesywanie, pozostawiając miłe uczucie świeżości. | Pojemność 750 ml

Żel pod prysznic i płyn do kąpieli

Najbardziej rodzinny żel pod prysznic i do kąpieli. Bezpieczny, przyjazny wszystkim domownikom i mega wydajny! Prawdziwy przyjaciel rodziny. Żel zawiera 98% składników pochodzenia naturalnego. Roślinne składniki delikatnie myją skórę, a olej z oliwek i ze słodkich migdałów dodatkowo ją nawilżają. Żel ma neutralne pH, dlatego nie narusza naturalnej bariery ochronnej skóry. Kremowa pianka i energetyczny zapach kwiatów bergamotki zrelaksuje całą rodzinę - od najmłodszego do najstarszego. | Pojemność 750 ml

Mydło w płynie

Najbardziej rodzinne mydło w płynie. Bezpieczne dla skóry i środowiska, pachnące bergamotką i superwydajne! To przyjemne mydło zawiera 98% składników pochodzenia naturalnego. Łączy delikatne składniki myjące z organicznym kompleksem olejów. W czasie, gdy myje i pielęgnuje skórę dłoni, zapach kwiatów bergamotki odpręży całą rodzinę - od najmłodszego do najstarszego. | Pojemność 750 ml

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.