Komunikaty PR

Najbardziej rodzinne kosmetyki FAMILOVE od YOPE teraz w Biedronce

2023-01-05  |  13:00
Biuro prasowe

Linia produktów dla rodzin Familove od polskiej firmy YOPE będzie dostępna od 04.01 w sklepach Biedronka. Sieć dyskontów przygotowała dla swoich klientów wyjątkową promocję.

Familove to seria kosmetyków stworzonych przez YOPE z myślą o rodzinie. Receptury zawierają naturalne składniki, które zostały zamknięte w dużych, ekonomicznych opakowaniach, przyjaznych dla rodzinnego budżetu. Z kosmetyków Familove mogą korzystać wszyscy domownicy - zarówno rodzice, jak i dzieci od 3 roku życia. Ich łagodne i delikatne formuły są bezpieczne dla każdego rodzaju skóry i włosów. A do tego pięknie pachną i sprawiają, że codzienne mycie staje się przyjemnością.

Produkty z pewnością znajdą uznanie wśród świadomych rodziców, którzy dbają zarówno o swoich najbliższych, jak i o środowisko. Charakterystycznie ilustrowane butelki są wygodne w użytkowaniu dzięki pompce i wykonane z plastiku, który nadaje się do ponownego przetworzenia. Ponadto, kosmetyki są wegańskie, co potwierdza certyfikat fundacji VIVA!

Tylko teraz Familove znajdziecie w sklepach sieci Biedronka w promocyjnej cenie 16,99 zł. Promocja ważna przez 2 tygodnie lub do wyczerpania zapasów.

Szampon do wszystkich rodzajów włosów

Najbardziej rodzinny szampon. Ultradelikatny i bezpieczny dla skóry głowy, odpowiedni do wszystkich rodzajów włosów i super wydajny! Co kilka głów to nie jedna. Szampon FAMILOVE został stworzony z myślą o codziennej pielęgnacji każdego rodzaju włosów i skóry głowy, nawet wrażliwej. Idealnie zbalansowana receptura nawilża i odżywia włosy. Naturalne składniki łagodnie myją skórę głowy i ułatwiają rozczesywanie, pozostawiając miłe uczucie świeżości. | Pojemność 750 ml

Żel pod prysznic i płyn do kąpieli

Najbardziej rodzinny żel pod prysznic i do kąpieli. Bezpieczny, przyjazny wszystkim domownikom i mega wydajny! Prawdziwy przyjaciel rodziny. Żel zawiera 98% składników pochodzenia naturalnego. Roślinne składniki delikatnie myją skórę, a olej z oliwek i ze słodkich migdałów dodatkowo ją nawilżają. Żel ma neutralne pH, dlatego nie narusza naturalnej bariery ochronnej skóry. Kremowa pianka i energetyczny zapach kwiatów bergamotki zrelaksuje całą rodzinę - od najmłodszego do najstarszego. | Pojemność 750 ml

Mydło w płynie

Najbardziej rodzinne mydło w płynie. Bezpieczne dla skóry i środowiska, pachnące bergamotką i superwydajne! To przyjemne mydło zawiera 98% składników pochodzenia naturalnego. Łączy delikatne składniki myjące z organicznym kompleksem olejów. W czasie, gdy myje i pielęgnuje skórę dłoni, zapach kwiatów bergamotki odpręży całą rodzinę - od najmłodszego do najstarszego. | Pojemność 750 ml

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa Biuro prasowe
2024-12-04 | 08:00

Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa

„Będę się starał opłacić wszystkie rachunki, ale będę oszczędzał w innych dziedzinach życia” – wskazuje co drugi Polak (52,1 proc.), którego spytano, co
Konsument Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!
2024-11-29 | 11:00

Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!

Ho ho ho! KFC przybywa z wyjątkowym kalendarzem pełnym niepowtarzalnych promocji. Od 1 grudnia aż do Świąt, codziennie w aplikacji KFC czekają nowe oferty, które pozwolą
Konsument Świąteczne zakupy Polaków!
2024-11-27 | 14:45

Świąteczne zakupy Polaków!

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Zabiegani i zmęczeni staniem w długich kolejkach do kas coraz częściej wybieramy zakupy przez internet. Obok

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.