Komunikaty PR

PEPCO umożliwia zakupy produktów przez internet

2021-10-18  |  15:50
Biuro prasowe
Kontakt
Beata Łaszyn
Biuro Prasowe PEPCO

ul. Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
beata|alertmedia.pl| |beata|alertmedia.pl
506 144 074
www.pepco.pl
Do pobrania Pepco ( 0.27 MB )

Już dziś produkty PEPCO dostępne są również przez internet, na ośmiu najpopularniejszych platformach zakupowych w Polsce. To odpowiedź znanej sieci sklepów na oczekiwania klientów.  Uruchomienie sprzedaży online to także element intensywnej ekspansji rynkowej PEPCO – firmy obecnej w kilkunastu krajach Europy z liczbą niemal 2.500 sklepów. Sprzedaż przez internet otwiera dla klientów PEPCO nowe możliwości zakupowe, a dla samej firmy – nowe kanały dystrybucji szerokiej gamy produktów w przystępnych cenach.

Decyzja PEPCO o rozpoczęciu sprzedaży przez internet była kwestią czasu, którego wymagały prowadzone przez firmę analizy i badania rynku. Sieć rozważała różne modele wdrożenia e-commerce i finalnie zdecydowano o rozpoczęciu współpracy z serwisem shumee.pl, jaki pozwala klientom na dokonywanie zakupów oferty PEPCO na kilku różnych platformach sprzedażowych, które już znają i lubią.

Od jakiegoś czasu analizowaliśmy dane i przyglądaliśmy się rynkowi. Z naszych badań wynika, że aż 71% polskich klientów sklepów PEPCO równolegle robi także inne zakupy online*. Co ciekawe, to znacznie więcej niż na innych rynkach europejskich, gdzie średni odsetek kupujących w internecie wśród naszych klientów wynosi 55%. Mieliśmy również wiele sygnałów i bezpośrednich pytań o sprzedaż internetową od naszych klientów. – powiedział Tomasz Tokarz Kierownik Wsparcia Operacyjnego z PEPCO i dodał: Szukaliśmy optymalnego rozwiązania zarówno dla nas jak i klientów. Wybrany model sprzedaży online sprawia, że nie tyle otwieramy nowy sklep PEPCO w sieci, co przychodzimy z naszą ofertą do konsumentów tam, gdzie już są, np. na allegro.pl, morele.net, empik.pl. czy ceneo.pl.

Proces zakupowy w internecie jest bardzo prosty i intuicyjny, nie tylko dla osób już korzystających z takich form zakupów. Wystarczy wejść na www.PEPCO.pl/zakupy-online i kliknąć w jedną z ośmiu ikon platform sprzedażowych. Klient automatycznie jest przekierowany do sekcji z produktami PEPCO na wybranej platformie, gdzie może przeglądać i zamawiać produkty z oferty sieci.  Do wyboru jest zawsze kilka sposobów otrzymania zakupów, jak Paczkomat, kurier, czy dostępna darmowa dostawa przy wyborze opcji „ORLEN Paczka”. Każdy może również skorzystać bezpośrednio ze swojego ulubionego sklepu online, wpisując w jego wyszukiwarce słowo ‘Pepco’ i dalej filtrując według własnych potrzeb.

Możliwość sprzedaży produktów przez internet to z pewnością ważny krok w rozwoju firmy, jednak nadal stawiamy przede wszystkim na sklepy stacjonarne, a tych codziennie przybywa zarówno na obecnych jak i  nowych rynkach. Chcemy być blisko domów naszych lojalnych klientek, które poza tym, że cenią sobie wygodę zakupów online, lubią po prostu zaglądać do naszych sklepów. Dla wielu z nich takie odwiedziny w PEPCO i poszukiwanie nowości to sposób na miłe spędzenie czasu i sprawianie sobie przyjemności – dodaje Tomasz Tokarz.

*Badanie Shopper Study realizowane na klientach Pepco, wychodzących ze sklepów. N=1500 (Polska), N=6132 (Europa, 12 rynków Pepco) Realizowane październik 2020. Badanie realizowane przez Grupę 4P.

PEPCO to sieć sklepów, oferująca odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w niskich cenach. PEPCO posiada prawie 2500 placówek w 15 krajach europejskich: w Bułgarii, Czechach, Chorwacji, Estonii, Litwie, Łotwie, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, na Węgrzech i we Włoszech. Ostatnio do grona państw dołączyła Hiszpania i Austria, a na wiosnę 2022 planowane jest otwarcie pierwszych sklepów w Niemczech. Każdego miesiąca PEPCO odwiedza ponad 20 milionów klientów, których przyciąga szeroki asortyment produktów w atrakcyjnych cenach. Obecnie sieć zatrudnia ponad 20 tysięcy pracowników, w tym ponad 600 w poznańskiej centrali.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe PEPCO
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje! Biuro prasowe
2024-11-29 | 11:00

Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!

Ho ho ho! KFC przybywa z wyjątkowym kalendarzem pełnym niepowtarzalnych promocji. Od 1 grudnia aż do Świąt, codziennie w aplikacji KFC czekają nowe oferty, które pozwolą
Konsument Świąteczne zakupy Polaków!
2024-11-27 | 14:45

Świąteczne zakupy Polaków!

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Zabiegani i zmęczeni staniem w długich kolejkach do kas coraz częściej wybieramy zakupy przez internet. Obok
Konsument Najlepsze prezenty pod choinkę dla miłośników sportu!
2024-11-26 | 16:15

Najlepsze prezenty pod choinkę dla miłośników sportu!

Każdego roku, na przełomie listopada i grudnia stajesz przed dylematem, co podarować bliskim pod choinkę? Zadanie staje się o tyle łatwiejsze, jeśli znasz zainteresowania osób,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.