Komunikaty PR

PEPCO umożliwia zakupy produktów przez internet

2021-10-18  |  15:50
Biuro prasowe
Kontakt
Beata Łaszyn
Biuro Prasowe PEPCO

ul. Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
beata|alertmedia.pl| |beata|alertmedia.pl
506 144 074
www.pepco.pl
Do pobrania Pepco ( 0.27 MB )

Już dziś produkty PEPCO dostępne są również przez internet, na ośmiu najpopularniejszych platformach zakupowych w Polsce. To odpowiedź znanej sieci sklepów na oczekiwania klientów.  Uruchomienie sprzedaży online to także element intensywnej ekspansji rynkowej PEPCO – firmy obecnej w kilkunastu krajach Europy z liczbą niemal 2.500 sklepów. Sprzedaż przez internet otwiera dla klientów PEPCO nowe możliwości zakupowe, a dla samej firmy – nowe kanały dystrybucji szerokiej gamy produktów w przystępnych cenach.

Decyzja PEPCO o rozpoczęciu sprzedaży przez internet była kwestią czasu, którego wymagały prowadzone przez firmę analizy i badania rynku. Sieć rozważała różne modele wdrożenia e-commerce i finalnie zdecydowano o rozpoczęciu współpracy z serwisem shumee.pl, jaki pozwala klientom na dokonywanie zakupów oferty PEPCO na kilku różnych platformach sprzedażowych, które już znają i lubią.

Od jakiegoś czasu analizowaliśmy dane i przyglądaliśmy się rynkowi. Z naszych badań wynika, że aż 71% polskich klientów sklepów PEPCO równolegle robi także inne zakupy online*. Co ciekawe, to znacznie więcej niż na innych rynkach europejskich, gdzie średni odsetek kupujących w internecie wśród naszych klientów wynosi 55%. Mieliśmy również wiele sygnałów i bezpośrednich pytań o sprzedaż internetową od naszych klientów. – powiedział Tomasz Tokarz Kierownik Wsparcia Operacyjnego z PEPCO i dodał: Szukaliśmy optymalnego rozwiązania zarówno dla nas jak i klientów. Wybrany model sprzedaży online sprawia, że nie tyle otwieramy nowy sklep PEPCO w sieci, co przychodzimy z naszą ofertą do konsumentów tam, gdzie już są, np. na allegro.pl, morele.net, empik.pl. czy ceneo.pl.

Proces zakupowy w internecie jest bardzo prosty i intuicyjny, nie tylko dla osób już korzystających z takich form zakupów. Wystarczy wejść na www.PEPCO.pl/zakupy-online i kliknąć w jedną z ośmiu ikon platform sprzedażowych. Klient automatycznie jest przekierowany do sekcji z produktami PEPCO na wybranej platformie, gdzie może przeglądać i zamawiać produkty z oferty sieci.  Do wyboru jest zawsze kilka sposobów otrzymania zakupów, jak Paczkomat, kurier, czy dostępna darmowa dostawa przy wyborze opcji „ORLEN Paczka”. Każdy może również skorzystać bezpośrednio ze swojego ulubionego sklepu online, wpisując w jego wyszukiwarce słowo ‘Pepco’ i dalej filtrując według własnych potrzeb.

Możliwość sprzedaży produktów przez internet to z pewnością ważny krok w rozwoju firmy, jednak nadal stawiamy przede wszystkim na sklepy stacjonarne, a tych codziennie przybywa zarówno na obecnych jak i  nowych rynkach. Chcemy być blisko domów naszych lojalnych klientek, które poza tym, że cenią sobie wygodę zakupów online, lubią po prostu zaglądać do naszych sklepów. Dla wielu z nich takie odwiedziny w PEPCO i poszukiwanie nowości to sposób na miłe spędzenie czasu i sprawianie sobie przyjemności – dodaje Tomasz Tokarz.

*Badanie Shopper Study realizowane na klientach Pepco, wychodzących ze sklepów. N=1500 (Polska), N=6132 (Europa, 12 rynków Pepco) Realizowane październik 2020. Badanie realizowane przez Grupę 4P.

PEPCO to sieć sklepów, oferująca odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w niskich cenach. PEPCO posiada prawie 2500 placówek w 15 krajach europejskich: w Bułgarii, Czechach, Chorwacji, Estonii, Litwie, Łotwie, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, na Węgrzech i we Włoszech. Ostatnio do grona państw dołączyła Hiszpania i Austria, a na wiosnę 2022 planowane jest otwarcie pierwszych sklepów w Niemczech. Każdego miesiąca PEPCO odwiedza ponad 20 milionów klientów, których przyciąga szeroki asortyment produktów w atrakcyjnych cenach. Obecnie sieć zatrudnia ponad 20 tysięcy pracowników, w tym ponad 600 w poznańskiej centrali.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe PEPCO
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.