Komunikaty PR

Ponad 150 zbiórek Allegro Lokalnie, które pomogą zrealizować lokalne incjatywy

2020-12-22  |  11:40
Biuro prasowe
Do pobrania Materiał ( 0.07 MB )
  • Na przestrzeni 4 miesięcy ponad 65% spośród wszystkich zakończonych zbiórek na Allegro Lokalnie uzbierało 100% kwoty - w sumie zebrano blisko 165 tysięcy.
  • Klienci Allegro Lokalnie mogą wybrać określony cel i przeznaczyć na zbiórkę od 10% do 100% ceny sprzedawanego przedmiotu.

Zaangażowanie w problemy lokalnej społeczności i pomoc w ich rozwiązywaniu są dla Polaków niezwykle ważne. Szczególnie w tym przedświątecznym czasie poszukujemy inicjatyw, w które moglibyśmy się zaangażować. Dzięki opcji zbiórek na Allegro Lokalnie, czyli jednej z największych platform handlowych w Polsce dla prywatnych sprzedających i kupujących, można wspierać lokalne projekty bez wychodzenia z domu, przez cały rok. 

Zbiórki na Allegro Lokalnie pozwalają użytkownikom wspierać lokalne społeczności oraz inicjatywy w bardzo prosty i wygodny sposób - przy okazji zakupów on-line. Po czterech miesiącach od startu wszystkie aktywne na Allegro Lokalnie fundacje, stowarzyszenia i szkoły zebrały już blisko 165 tysięcy złotych na realizację swoich lokalnych projektów. Porównując kwoty zebrane przez inne portale crowdfundingowe w pierwszych miesiącach ich funkcjonowania, zbiórki na Allegro Lokalnie plasują się na bardzo wysokiej pozycji pod kątem skuteczności zbierania funduszy. Cieszymy się, że klienci Allegro Lokalnie tak chętnie angażują się w rozwój swojej okolicy, nie tylko zakładając zbiórki, ale także wystawiając na sprzedaż przedmioty, które wspierają ważne dla nich inicjatywy - powiedział Karol Czupryński, dyrektor segmentu C2C w Allegro.

W jaki sposób można pomóc? 

Allegro Lokalnie umożliwia kilka sposobów wsparcia lokalnych inicjatyw. Po pierwsze można wystawić swój przedmiot w ramach określonej zbiórki. Wystarczy wyszukać daną inicjatywę na Allegro Lokalnie i określić jaki procent ze sprzedaży (od 10% do 100%) ma zostać przeznaczone na określony cel. Wystawiony przedmiot pojawi się zarówno na Allegro Lokalnie jak i Allegro.pl, dzięki temu oferta może dotrzeć do 18 milionów klientów. Kolejnym sposobem jest zakup przedmiotu wspierającego wybraną inicjatywę. Wystarczy wybrać zbiórkę i sprawdzić jakie oferty zostały wystawione przez użytkowników Allegro Lokalnie, a następnie przystąpić do licytacji bądź skorzystać z opcji Kup Teraz. Po opłaceniu wybranego przedmiotu, pieniądze zasilą konto zbiórki. Co ważne Allegro Lokalnie umożliwia wsparcie inicjatyw z całej Polski - mieszkając w Warszawie można zaangażować się w zbiórki stworzone przez społeczność z województwa dolnośląskiego. Użytkownicy mogą wybierać z ponad 140 inicjatyw wspierających na przykład domy dziecka, schroniska czy potrzeby lokalnych szkół lub gmin.

Jeśli jednak użytkownik nie znajdzie określonej inicjatywy, a chce realnie działać na rzecz lokalnej społeczności, może w prosty sposób założyć własną zbiórkę na Allegro Lokalnie. Wystarczy wypełnić prosty formularz zgłoszeniowy i dołączyć zaświadczenie uprawniające do działania w imieniu danej fundacji, stowarzyszenia, szkoły czy przedszkola. W ciągu 5 dni zgłoszenie zostanie zweryfikowane i pojawi się w serwisie Allegro Lokalnie. To świetnie móc wspierać własną okolicę i jednocześnie korzystać, np. z odnowionego placu zabaw, wyremontowanej świetlicy w szkole czy organizować warsztaty plastyczne dla seniorów. 

Zbiórki na Allegro Lokalnie, a polskie i lokalne inicjatywy

Zbiórki na Allegro Lokalnie to także różnego rodzaju partnerstwa z dużymi inicjatywami w Polsce. Między innymi jest to Stowarzyszenie Małżonków i Partnerów Szefów Misji Dyplomatycznych-SHOM, które w tym roku organizuje Międzynarodową Charytatywną Zbiórkę Świąteczną online, aby wesprzeć dodatkowymi funduszami potrzebujących w Polsce. W ramach zbiórki na Allegro Lokalnie będzie można zakupić około 200 przedmiotów z całego świata, między innymi kolumbijską kawę czy produkty ekologiczne prosto z  Estonii. Allegro Lokalnie współpracuje także z Ogólnopolskim Portalem Domów Dziecka w ramach akcji “Zbiórki od serca”. Jest to wyjątkowa inicjatywa skierowana do placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka i domów zastępczych zarejestrowanych na portalu DomyDziecka.org. Poprzez sprzedaż i zakup przedmiotów na Allegro Lokalnie użytkownicy mogą wybierać spośród 51 zarejestrowanych zbiórek i spełniać świąteczne marzenia dzieci. 

Wszystkie zbiórki na Allegro Lokalnie można znaleźć tutaj: https://allegrolokalnie.pl/zbiorki   

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI Biuro prasowe
2024-06-26 | 12:00

Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI

Samsung prezentuje „Klasę AI”, czyli urządzenia, które dzięki zaawansowanym funkcjom wykorzystującym sztuczną inteligencję mogą realnie pomóc nam w codziennych
Konsument Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC
2024-06-21 | 09:00

Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC

Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom podczas Euro 2024 było jeszcze przyjemniejsze, KFC wprowadziło specjalny KFC Pizza Twisters Box i KFC Pizza Twisters Box & Chicken. Wybierz
Konsument Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box
2024-06-14 | 09:00

Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box

KFC Pizza Twisters to wyjątkowo mocny zawodnik – tylko przez tydzień setki tysięcy Polaków skosztowało tego kulinarnego hitu! Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.