Komunikaty PR

Świąteczną akcja zakupowa od Coccodrillo „Marzenia pod choinkę”

2021-12-20  |  11:00

Dziecięca marka modowa Coccodrillo organizuje specjalną, świąteczną akcję zakupową „Marzenia pod choinkę”, która potrwa od 20 do 24 grudnia br. Tym razem od każdego zakupu dokonanego w salonach stacjonarnych oraz w e-sklepie Coccodrillo, marka przekaże 1 proc. na rzecz Fundacji Mam Marzenie.

Okres świąteczny to czas refleksji i radości. W tych dniach każdy z nas mocniej angażuje się w pomoc potrzebującym i wspiera działania mające na celu pomóc im w tym szczególnym czasie. Każdy z nas może zmieniać los innych osób, dlatego warto włączyć się w jedną ze specjalnych akcji i podarować komuś w Święta odrobinę radości i spełnić marzenia. To ostatnie jest szczególnie ważne w przypadku najmłodszych - powinniśmy pokazać dzieciom, że warto marzyć i dążyć do realizacji nawet najskrytszych pragnień.

Akcja zakupowa “Marzenia pod choinkę”

Już w poniedziałek 20 grudnia w 245 salonach stacjonarnych w całej Polsce oraz sklepie online na pl.coccodrillo.eu ruszy specjalna akcja zakupowa “Marzenia pod choinkę”. W jej ramach marka Coccodrillo przekaże 1% z każdego zakupionego przedmiotu na wsparcie podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Akcja potrwa do 24 grudnia.

W okresie świątecznym jesteśmy bardziej wrażliwi i chcemy dzielić się radością z innymi, stąd też po raz kolejny chcielibyśmy zaangażować naszych Klientów do wsparcia Fundacji Mam Marzenie, z którą współpracujemy już od 2018 roku - komentuje Paulina Żaczyk, p.o. Kierownika Marketingu Coccodrillo. - Głównym przesłaniem marki Coccodrillo jest "Kids are kids" - dzieci są dziećmi, dlatego chcemy pomagać dzieciom, sprawiać, by - niezależnie od okoliczności - miały możliwość cieszyć się życiem i realizować swoje marzenia - dodaje.

Wsparcie Fundacji Mam Marzenie

Marka Coccodrillo współpracuje z Fundacją Mam Marzenie od 2018 roku. Ta organizacja pozarządowa spełnia marzenia dzieci w wieku od 3 do 18 lat. Poprzez swoje działania pozwala swoim małym podopiecznym oraz ich rodzinom choć na chwilę zapomnieć o codziennym cierpieniu, wnosząc do ich życia szczyptę radości oraz wolę walki z chorobą.

Coccodrillo wspiera również podopiecznych Fundacji Mam Marzenie w ramach akcji „Ubierz Marzenia”. To inicjatywa realizowana w ramach projektu „Ubrania do oddania”. W ramach akcji możemy oddawać niepotrzebną, niezniszczoną odzież, obuwie i akcesoria dziecięce do salonów stacjonarnych Coccodrillo bądź za pośrednictwem bezpłatnej wysyłki kurierskiej. Każdy 1 kg przekazanych ubrań to 1 zł dla Fundacji Mam Marzenie. Ponadto od 3 lat w ofercie marki znajdują się kreatywne torby papierowe, a cały dochód z ich sprzedaży przekazywany jest na rzecz wspomnianej fundacji.


Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to prawie 250 sklepów w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.