Komunikaty PR

Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!

2024-04-26  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Do pobrania prpress ( 0.09 MB )

Na teraz czy na tydzień? Tylko dla siebie, a może dla całej rodziny? Niezależnie od tego, jakich zakupów potrzebujesz, zrobisz je w jednym miejscu. Wystarczy Ci do tego aplikacja Żabka Jush, w ramach której skorzystasz nie tylko z usługi Jush, ale od teraz także z oferty supermarketu online delio. Tym samym powołana do życia została jedna platforma zakupowa, która połączy największe zalety obydwu usług.

Wśród kupujących online co 3 badany regularnie kupuje produkty spożywcze – wynika z raportu „Dekada polskiego e-commerce”[1]. To coraz większa grupa, dla której ważne są przede wszystkim komfort i wygoda, a także szeroki wybór produktów. Konsumentów do zakupów w sieci przyciągają także liczne promocje.

Potwierdza to badanie przeprowadzone na zlecenie Żabki Jush[2]. Najczęściej wskazywanym przez respondentów powodem wyboru zakupów online jest wygoda (49%). Nieco niżej jest oszczędność czasu (44%), możliwość zrobienia zakupów z domu (40%) i brak konieczności stania w sklepowej kolejce (37%). Z kolei nieco ponad 1/4 badanych decyduje się na zakupy online ze względu na szeroki asortyment produktów.

Odpowiedzią na zmieniające się zwyczaje konsumentów jest nowa odsłona Żabki Jush, dzięki której zakupy online staną jeszcze prostsze i wygodniejsze. Twórcy aplikacji zdecydowali się zaoferować swoim klientom jeszcze bardziej dopasowane rozwiązania do ich preferencji.  Co to oznacza w praktyce? Najprościej mówiąc, w aplikacji Żabka Jush klienci zyskają dostęp do supermarketu online delio, co ułatwi realizację wszystkich potrzeb zakupowych. Tym samym nie będą musieli posiadać na swoich telefonach dwóch oddzielnych aplikacji.

Twórcy aplikacji przekonują, że ich ambicją jest nie tylko dostosowywanie się do obecnych trendów, ale także wyprzedzanie ich. Dlatego stale śledzą wszelkie zmiany w preferencjach i oczekiwaniach klientów, aby wprowadzać innowacyjne rozwiązania przed konkurencją.

Misją naszej firmy jest tworzenie rozwiązań, które wyróżniają się na rynku e-grocery wygodą i najwyższą jakością. Obie nasze usługi - Jush i delio -  spotykają się z bardzo pozytywnym odbiorem, co niezmiernie nas cieszy. Po bardzo dobrych wynikach w ubiegłym roku, w którym Żabka Jush urosła trzykrotnie, stawiamy kolejny krok naprzód. W ten sposób jesteśmy bliżej oczekiwaniom klientów, którym oferujemy usługę w duchu prawdziwego ultra convenience   – mówi Maciej Nowakowski, CEO Lite e-Commerce, startupu odpowiedzialnego za rozwój Żabki Jush. 

Dwie usługi w jednym miejscu

W nowej odsłonie aplikacji Żabka Jush na ekranie powitalnym użytkownik sam zadecyduje, z której z dwóch oferowanych usług chce skorzystać -  Jush czy delio supermarket online. Pierwsza z nich oferuje zakupy nawet w 15 minut, ale i delio gwarantuje najszybszą dostawę spośród usług e-grocery w naszym kraju, nawet w ciągu dwóch godzin od złożenia zamówienia. Co warte podkreślenia, w delio klienci zyskują dostęp do oferty produktowej porównywalnej do tradycyjnego supermarketu.

Zdobyliśmy szerokie grono stałych użytkowników, które zwiększa się praktycznie każdego dnia. Jestem pewien, że postawienie na jedną platformę pozwoli nam na dalszy intensywny rozwój i wyznaczy nowe trendy dla całej branży w Polsce  – dodaje Nowakowski. 

Klient każdorazowo będzie mógł wybrać jakiego rodzaju zakupów aktualnie poszukuje. Po wybraniu interesującego go modelu zakupów, będzie mógł przeglądać kategorie, dodawać produkty do koszyka, a następnie dokonywać zamówienia i płatności. Tak jak dotychczas zakupy zarówno w ramach Jush, jak i delio supermarket online będzie można otrzymać z dostawą do domu w Warszawie i Krakowie.

Promocje na start nowej usługi

Na start nowej odsłony aplikacji Żabka Jush oferuje swoim klientom promocje na wybrane produkty, które będą sięgać nawet 50%. Dodatkowo dla każdego klienta delio supermarket online, przygotowano, specjalny kod zniżkowy, dzięki któremu zaoszczędzi on aż 20% na pierwszych zakupach o wartości od 150 do 350 zł. Pozostali użytkownicy także znajdą dla siebie wiele promocji na obie usługi. Na pierwsze zamówienie w Jush w aplikacji oferowane są trzy kupony rabatowe: -30%, -20% i -15% na koszyk o wartości 40-80 zł. Natomiast w delio supermarket online klienci, którzy złożą pierwsze zamówienie, otrzymają kupony o wartości -30zł, -20zł i -15zł na koszyk o wartości od 150 zł.

 


[1] Raport przygotowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

[2] Badanie przeprowadzone przez Spotlight Research na zlecenie Żabki Jush na reprezentatywnej próbie 1031 Polaków w wieku 18+.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Multirabaty dostępne na stronie amica.pl Biuro prasowe
2024-05-10 | 12:00

Multirabaty dostępne na stronie amica.pl

Promocji jest wiele, ale wśród nich bywają i takie z których nie sposób nie skorzystać. Jedną z nich jest ta, którą teraz jest dostępna w sklepie Amica na stronie
Handel Salesforce Shopping Index Q1 2024 - konsumenci oszczędzają i odkładają wydatki
2024-05-09 | 10:06

Salesforce Shopping Index Q1 2024 - konsumenci oszczędzają i odkładają wydatki

W pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja jest bardziej
Handel Jeszcze szybsze i wygodniejsze zwroty teraz na ERLI
2024-05-08 | 11:00

Jeszcze szybsze i wygodniejsze zwroty teraz na ERLI

Konsumenci w Polsce wybierając formę dostawy zakupów online najczęściej decydują się na automaty paczkowe, z czego aż 93% korzysta z urządzeń Paczkomat® InPost. Co więcej - ta

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.