Komunikaty PR

Zasmakuj w „Kuchni Bałtyckiej” z Witem Szychowskim

2021-12-09  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kołogrecka
PO PROSTU PR



agnieszka|poprostupr.pl| |agnieszka|poprostupr.pl
601407033

Kołobrzeska Grupa Producentów Ryb w ramach projektu Naturalnie Bałtyckie realizuje nowy program podróżniczo-kulinarny „Kuchnia Bałtycka. Gospodarzem programu jest Wit Szychowski, występujący pod pseudonimem Pan Tasak, znany między innymi widzom cyklu „Dookoła Bałtyku”. Tym razem wyruszy on na drugą stronę Morza Bałtyckiego, na wyprawę pełną wyjątkowych smaków i zaskakujących przygód. W poszukiwaniu kuchni bałtyckiej sprawdzi, jak jedzą ryby mieszkańcy innych nadbałtyckich krajów. W trakcie swoich podróży zbierze kulinarne inspiracje, by następnie wykorzystać je przy tworzeniu nowych, smakowitych przepisów z ryb bałtyckich.

Jak wielki skarb kryje Bałtyk oraz dlaczego warto jeść i jak przyrządzać ryby bałtyckie? Tego wszystkiego dowiedzą się widzowie nowego programu „Kuchnia Bałtycka”, którego gospodarzem jest Wit Szychowski – kucharz-pasjonat-podróżnik, słynący z innowacyjnej, autorskiej kuchni, opartej na jakościowych, sezonowych produktach. Wit jest fanem zdrowych, prostych dań. „Odkurza” zapomniane receptury i nadaje im nowoczesnego sznytu.

Wraz z ekipą programu „Kuchnia Bałtycka” Wit odwiedzi wyspy: Uznam, Rugię, Bornholm i Christianso, a także południową Szwecję, a w niej – miasto Malmo. Zebrane podczas podróży inspiracje posłużą mu do stworzenia wyjątkowych przepisów, których bazą będą ryby bałtyckie.

Porozmawia z „lokalsami” o historii i tradycjach regionu, ich ulubionych potrawach oraz sposobach ich przyrządzania. W poszukiwaniu kulinarnych inspiracji odwiedzi miejsca, w których smaki przeszłości przenikają się z nowoczesnością. W każdym odcinku skosztuje typowej dla danego regionu rybnej potrawy, by następnie zaproponować ją we własnej, autorskiej wersji. W trakcie wyprawy pod tasak Wita trafią smakowite gatunki bałtyckich ryb.

Pierwsza seria programu „Kuchnia Bałtycka” składa się z siedemnastu odcinków. Bazą cyklu jest sześć odcinków o tematyce podróżniczej, do których uzupełnieniem są po dwa odcinki o tematyce kulinarnej, w których Wit prezentuje jak przygotować dania inspirowane podróżą i kuchnią danego kraju, czy miejsca. „Kuchnia Bałtycka” emitowana będzie na YouTube na kanale Naturalnie Bałtyckie. Premierowy odcinek, realizowany na wyspie Uznam już dostępny jest na YouTube na kanale Naturalnie Bałtyckie https://www.youtube.com/watch?v=4do7pr0dqb4

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PO PROSTU PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.